بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن استقلال و سوابق و همسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی رافائل سیلوا بازیکن استقلال و سوابق و همسرش +عکس و اینستاگرام

رافائل سیلوا دا آرودا بازیکن فوتبال متولد ۲۰ آوریل سال ۱۹۹۲ در شهر کویابا در غرب برزیل، دارای قد ۱۹۳ سانتی‌متری که در حال حاضر در پست مدافع برای باشگاه استقلال بازی میکند.

این مدافع باتجربه پس از چند سال حضور در سری بی، در سال ۲۰۱۸ راهی تیم بوآویشتا پرتغال شد و یک فصل نیز برای این تیم به میدان رفت. رافائل سیلوا را در سال ۲۰۱۹ راهی تیم الفیصلی عربستان شد و در این مدت ۷۴ بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته نیز توانست با الفیصلی عنوان قهرمانی جام‌حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیایی را به دست بیاورد.

رافائل چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند است

بیوگرافی رافائل سیلوا بازیکن فوتبال برزیلی استقلال و سوابق و همسرش و فرزندانش +عکس و پیج اینستاگرام رافائل داسیلوا و قد و وزن پست دفاع میانی رافائل سیلوا  را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن برزیلی استقلال و همسرش و فرزندان +عکس خانواده و اینستاگرام

بیوگرافی رافائل سیلوا

رافائل سیلوا یکی از فوتبالیست‌های حرفه‌ای برزیلی بوده که سابقه بازی در لیگ برزیل و عربستان را در کارنامه خود دارد

رافائل سیلوا متولد ۲۰ آوریل ۱۹۹۲ در برزیل بوده و 29 سال سن دارد و در پست دفاع راست بازی می‌کند

این بازیکن در تیم های بزرگ بازی نکرده است و بیشتر در تیم‌های نه چندان معروف حضور داشته که می توان یکی از مهمترین آنها را تیم الفیصلی عربستان عنوان کرد.

بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن استقلال و همسرش و فرزندان +عکس خانواده و اینستاگرام

همسر و فرزندان

رافائل سیلوا متاهل بوده و دارای دو فرزند میباشد.

شروع فوتبال

رافائل سیلوا فوتبالش را در سال ۲۰۱۰ با تیم ریوآوه پورتو در لیگ برزیل آغاز کرد و بعد از سه سال بازی در این تیم به تیم پونت پرتا پیوست حضور نه چندان موفق او در این تیم باعث شد که به صورت قرضی به تیم اسپرتو برود و ۲۶ بازی را برای این تیم انجام بدهد و در نهایت در سال ۲۰۱۶ راهی تیم کریسیوما شود ۱۳ بازی برای این تیم انجام داد و در نهایت راهی تیم الفیصلی عربستان شد 3 سال در این تیم بازی می کرده و ۶۷ به میدان رفته و ۶ گل را هم به ثمر رسانده است.

بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن استقلال و همسرش و فرزندان +عکس خانواده و اینستاگرام

حضور رافائل سیلوا در استقلال

این بازیکن ۲۹ ساله در حال حاضر به تیم استقلال آمده و در سال ۲۰۲۲ تصمیم گرفته در استقلال بازی کند.

به گزار مخاطب 24 اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی باعث شد تا استقلال با کمبود شدید مدافع مواجه شود. عارف غلامی و محمد دانشگر تنها مدافعین تخصصی این تیم هستند هر چند که روزبه چشمی نیز می‌تواند در خط دفاعی به استقلال کمک کند، اما حقیقت این است که پست تخصصی روزبه هیچ گاه یک مدافع نبوده است.

بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن استقلال و سوابق و همسرش +عکس و اینستاگرام

باتوجه به ستاره‌های برزیلی که در تیم ملی این کشور حضور دارند هیچ گاه رافائل سیلوا به تیم ملی برزیل دعوت نشد با توجه به اینکه شرط حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر کشورمان ملی پوش بودن آنها است یکی از نکات عجیبی که رافائل سیلوا به تیم استقلال پیوست همین موضوع می باشد که او سابقه بازی در تیم ملی را ندارد

الفیصلی عربستان آخرین باشگاهی است که رافائل سیلوا با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

در واقع این بازیکن از فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ تاکنون به مدت دو فصل و نیم پیراهن این تیم را بر تن کرده است.

بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن استقلال و سوابق و همسرش +عکس و اینستاگرام

این تیم عربستانی در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ توانست با ایستادن در رتبه پنجم جدول رده بندی، فصل را به پایان برساند.

ضمن اینکه این تیم فصل قبل توانست با پیروزی برابر التعاون، عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند.

رافائل داسیلوا در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ توانست در ۲۸ دیدار از لیگ حرفه ای عربستان و در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ نیز در ۲۶ مسابقه به میدان برود.

بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن استقلال و سوابق و همسرش +عکس و اینستاگرام بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن استقلال و سوابق و همسرش +عکس و اینستاگرام بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن استقلال و سوابق و همسرش +عکس و اینستاگرام بیوگرافی رافائل سیلوا فوتبالیست و بازیکن استقلال و سوابق و همسرش +عکس و اینستاگرام بیوگرافی رافائل سیلوا بازیکن استقلال و سوابق و همسرش +عکس و اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *