بیوگرافی ستار معصومی قهرمان شنای ایران + سوابق و خداحافظی از تیم ملی

بیوگرافی ستار معصومی قهرمان شنای ایران + خداحافظی از تیم ملی

بیوگرافی ستار معصومی قهرمان شنای ایران + سوابق و خداحافظی از تیم ملی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی ستار معصومی

او متولد ۱۳۷۰ در شهر چهارمحال بختیاری میباشد و دانشجوی ترم ۶ رشته مدیریت صنعتی است.

بیوگرافی ستار معصومی قهرمان شنای ایران + سوابق و خداحافظی از تیم ملی

وی یکی از شناگران ملی پوش ایرانی بوده که تا به افتخارات زیادی را در رده ملی و باشگاهی کسب کرده است و حالا خبر رسیده که تصمیم گرفته از تیم ملی ایران خداحافظی کند .

سوابق و افتخارات

از مهمترین افتخاراتی که به دست اورده است میتوان به  قهرمان او اسپرت جهان 2017 هندوستان و رکورد دار شنای سوئدی جهان و قهرمان کشتی کشور جوانان ۸۷ و قهرمان ۶ دوره مسابقات کونگ فو ایران اشاره کرد.

او در سن نوجوانی وارد رشته شنا شد و به دلیل استعداد بالایی که در این رشته داشت خیلی زود توانست که مسیر موفقیت را طی کند و به تیم ملی نوجونان و جوانان برسد و در مسابقات ملی و آسیایی به قهرمانی دست پیدا کند و به عنوان یکی از پر افتخاترین شناگران ایران به شمار آید.

این ورزشکار مطرح کشورمان وقتی که موفق شد در رده های ملی و جهانی به قهرمانی دست پیدا کند مورد توجه رسانه های دنیا قرار گرفت.

بیوگرافی ستار معصومی قهرمان شنای ایران + سوابق و خداحافظی از تیم ملی

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۲ ورزش را در رشته کشتی تحت نظر استاد تبریزیان در بروجن آغاز کردم می‌گوید: سال ۱۳۸۷ به دلایلی مجبور به ترک ورزش کشتی شدم و در همین زمان رشته کنگ‌فو را زیر نظر استاد محمدحسین ایزدی در سفیددشت شروع کردم.

معصومی ادامه می‌دهد: در سال ۸۹ به صورت حرفه‌ای در رشته کنگ‌فو شروع به فعالیت کردم و در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام شدم.

وی می‌افزاید: در سال ۱۳۹۲ به دلیل اعزام به خدمت سربازی ساکن اصفهان شده و در همان جا ورزش را ادامه دادم.

معصومی با بیان اینکه در رشته‌های بوکس، کونگ‌فو و دومیدانی چندین مقام کسب کردم می‌گوید: در سال ۹۴ به تیم ملی برای اعزام به مسابقات لهستان دعوت شدم که به دلایلی به این مسابقات نرسیدیم و از فرودگاه برگشتیم.

این ورزشکار چهارمحالی با اشاره به اینکه همچنین در سال ۹۵ به مسابقات ایتالیا دعوت شدیم که آقای گودرزی اعزام را لغو کرد ادامه می‌دهد: امسال خدا را شکر اعزام با مشکل مواجه نشد و موفق به حضور در مسابقات جهانی در هندوستان شدیم.

ستار معصومی با تاکید بر اینکه از نظر مالی در این مسیر هیچ کس به ما کمک نکرد اما قول‌هایی مدیر ورزش وجوانان بروجن به ما داده است ادامه داد: متاسفانه مسئولان در این زمینه کمکی به من نداشتند.

بیوگرافی ستار معصومی قهرمان شنای ایران + سوابق و خداحافظی از تیم ملی

او اضافه می‌کند: انتظاری که همه ورزشکاران از مسئولان ورزش استان دارند فقط و فقط حمایت است، تا به این طریق افراد دیگری که قصد ورود به این ورزش را دارند دلسرد نشوند و بدانند که اگر به جایی رسیدند حمایتی هم هست.

این ورزشکار چهارمحالی می‌گوید: ورزشکاران با آسیب‌های بسیاری مواجه هستند و هزینه‌های بسیاری را باید متحمل شوند تا بتوانند ورزش را ادامه دهند.

خداحافظی ستار معصومی از تیم ملی

ستار معصومی در 1 دی ماه 1398 در تویتی اعلام کرد که برای همیشه از تیم ملی جمهوری اسلامی ایران کناره گیری خواهد کرد.

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *