بیوگرافی فربد ایران نژاد یو اف‌ سی کار ایرانی با آهنگ مازندرانی در رینگ +اینستاگرام

بیوگرافی فربد ایران نژاد یو اف‌ سی کار ایرانی

بیوگرافی فربد ایران نژاد یو اف‌ سی کار ایرانی با رقص و آهنگ مازندرانی در رینگ مسابقه به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

یوگرافی فربد ایران نژاد یو اف‌ سی کار ایرانی

ایشان متولد 1367 در مازندران میباشد و از ورزشکاران رزمی کار حرفه ای کشورمان میباشد که افتخارات زیادی را به صورت فردی توانسته در ورزش به دست اورد.

بیوگرافی فربد ایران نژاد یو اف‌ سی کار ایرانی با آهنگ مازندرانی در رینگ +اینستاگرام

او تا به حال با چهره های بزرگی در مسابقات mma مبارزه کرده و توانسته آنها را شکست بدهد.

ورود به رینگ با رقص و اهنگ مازندرانی

این ورزشکار حرفه ای کشورمان زمانی مورد توجه مردم قرار گرفت که با آهنگ شاد مازندرانی وارد رینگ مسابقه میشود و بعد از پیروزی اهنگ پلنگ مازندران پخش میشود که باعث استقبال مازندرانی ها از این سبک مبارزه فربد ایران نژاد شده است.

مبارزه قهرمانی نهایی (به انگلیسی: Ultimate Fighting Championship) با نام اختصاری یواف‌سی (UFC) یک سازمان برگزاری مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی است که در سال۱۹۹۳ تأسیس شده و مقر آن در لاس وگاس مرکز ایالت نوادا قرار دارد. یواف‌سی بزرگترین سازمان برگزارکننده مسابقات رزمی ترکیبی و میزبان بهترین مبارزان این رشته در جهان است. این سازمان مسابقات خود را در دوازده وزن جداگانه و نیز در مکان‌های مختلف دنیا برگزار می‌کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *