بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و همسرش و فرزندان +ضد انقلاب شدن و عکس

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و همسرش و فرزندان +ضد انقلاب شدن و عکس

محمد عمرانی بازیگر سینما و تئاتر و گوینده رادیو ، وی متولد 7 آذر 1335 در بهشهر است. محمد عمرانی در مهر 1401 با انتشار ویدیوهایی از خود علیه نظام صحبت کرد.

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و همسر و فرزندان و ماجرای ضد انقلاب شدن و عکس ها و تصاویر محمد بحرانی را در این صفحه ببینید.

محمد عمرانی این روزها فعالیت بازیگری ندارد ولی در اینستاگرامش ویدیوهایی از خود به اشتراک میگذارد که حسابی برایش دردسرساز خواهد شد و در ویدیوهایی متعدد نظام را تهدید به سرنگونی میکند و با حمایت از معترضان خیابانی ویدیوهای خود را به اشتراک میگذارد این ویدیوها و صحبت های محمد عمران مورد استقبال رسانه های ضدانقلاب قرار گرفته است بدون شک این بازیگر برای همیشه در سینما و تلویزیون و تئاتر ایران ممنوع الکار شده است و باید ببینم در اینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد صحبت های جنجالی این بازیگر درباره سیاست حسابی جنجال افرین شده است به هر حال در این صفحه به بیوگرافی کاملی از آقای محمد عمرانی خواهیم پرداخت ا به سوابق هنری این بازیگر اشنا شوید.

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و همسرش و فرزندان +ضد انقلاب شدن و عکس

بیوگرافی محمد عمرانی

وی هنرپیشه تلویزیون، رادیو، تئاتر می‌باشد.

ایشان در تاریخ سال ۱۳۳۵ در بهشهر به دنیا آمده است او برادر علی عمرانی دیگر بازیگر سیننما و تلویزیون میباشد.

می توان از شاخص ترین آثار محمد عمرانی ایفا در مجموعه همه چیز آنجاست، مجموعه پرستاران «فصل دوم» و همچنین مجموعه تکیه بر باد را نیز نام برد.

عکس محمد عمرانی بازیگر و برادر علی عمرانی

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و برادرش علی عمرانی +عکس

سوابق

آقای عمرانی اولین بار در قاب تلویزیون حاضر شده است و در سال ۱۳۶۴ زمانی که ۲۹ سال سن داشت در مجموعه امیرکبیر ساخته سعید نیکپور ایفای نقش نموده است.

می‌توان گفت موفقیت این اثر نسبت به آثار مهم بعدی ایشان مثل مجموعه همه چیز آنجاست، بیشتر نبود، ولی تجارب بسیار خوبی برای وی به شمار می‌رود و همکاری در کنار بازیگرانی از جمله:
سعید نیک‌پور، فخری خوروش، محمد مطیع و ایرج راد را تجارب نمود.

عکس جوانی و قدیمی محمد عمرانی بازیگر

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر عکس جوانی و قدیمی

آقای عمرانی در سال ۱۳۹۴ دوره پر کاری را در زمینه سینما و تلویزیون سپری نمود و در آثار شاخصی ایفای نقش نموده است.

ایشان در این سال با ایفای نقش درسه مجموعه شاخص تلویزیون خودش را به مخاطبین معرفی نمود.

آثار شاخص محمد عمرانی در این سال ایفای نقش در مجموعه نفس گرم ساخته محمد مهدی عسگرپور، مجموعه همه چیز آنجاست ساخته شهرام شاه حسینی و مجموعه غیرعلنی ساخته مهرداد خوشبخت به شمار می رود.

شهرت با سریال همه چیز آنجاست

یکی از مهمترین قسمتهای بیوگرافی محمد عمرانی ایفای نقش در مجموعه همه چیز آنجاست بوده است.

آقای عمرانی در سال ۱۳۹۴ کاراکتر مهمی را ایفا نموده است، که موفق شد با استعداد خودش، آن کاراکتر و خودش را بین مخاطبین تلویزیون نشان دهد.

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر +ضد انقلاب شدن و عکس

در این مجموعه با شهرام شاه حسینی همکاری نمود.

آقای عمرانی موفق شد با ایفای نقش در مجموعه همه چیز آنجاست تجارب هنرپیشگی بسیار موفقی برای خود رقم بزند و در کنار هنرمندانی همچون:
امین زندگانی، الهام‌حمیدی، حسین مهری و حدیث میرامینی به تجربیات خود بیفزاید.

محمد عمرانی به غیر از مجموعه همه چیز آنجاست در سال ۱۳۹۶ در سن ۶۱ سالگی در مجموعه پرستاران «فصل دوم» هم ایفای نقش نموده است.

بیوگرافی ثریا قاسمی بازیگر و همسرش
یوگرافی منوچهر صادق پور بازیگر قدیمی
بیوگرافی محبوبه بیات بازیگر و همسرش

ایشان اینبار با شهرام شاه حسینی، علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید کارگردان مجموعه پرستاران «فصل دوم» و در کنار بازیگرانی از جمله:
امین زندگانی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی نیز ایفای نقش کند.

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر +ضد انقلاب شدن و عکس

آقای عمرانی در این سال ها با بازیگران باسابقه ای فعالیت داشته است، ولی جالب می باشد، که بدانید در بین هنرمندان شیوا خسرومهر با ۶ مرتبه،
شمسی فضل الهی با ۵ مرتبه،
نبی الله پیرهادی با پنج مرتبه،
شهرام عبدلی با پنج مرتبه و بهرام ابراهیمی با ۴ مرتبه بیشترین فعالیت را با آقای عمرانی داشته اند.

یکی از خصوصیت‌های حرفه ای بیوگرافی آقای عمرانی این می باشد، که در مدت زمان هنرپیشگی خودش، هم در تلویزیون و همین که در سینما ایفا نموده است.

آقای عمرانی را باید بیشتر هنرپیشه تلویزیون دانست، برای اینکه ۹۰ درصد فیلم های ایشان در تلویزیون و ۱۰% فیلم های سینمایی بازی نموده است.

در کل آقای عمرانی از مجموعه ۳۰ اثری که در پرونده هنری خودش دارد، در ۲۷ اثر در تلویزیون به

  • مجموعه پرواز
  • در ارتفاع صفر
  • پرستاران «فصل دوم»
  • سایه بان
  • سارقان روح
  • عمودیها،
  • باغ بی روزنه
  • دوردست‌ها
  • نفس گرم
  • همه چیز آنجاست
  • غیرعلنی
  • آسمان من
  • راستش را بگو
  • تکیه بر باد
  • زیگزاگ
  • همه خانواده من
  • ستایش
  • گام های معل
  • عملیات ۱۲۵
  • جراحت
  • آدم های کوکی
  • چند قدم نزدیکتر
  • طفلان‌مسلم
  • ستاره سهیل
  • عاطفه،
  • آخرین سند،
  • آیینه فصل ۳
  • مجموعه امیرکبیر

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و همسرش و فرزندان +ضد انقلاب شدن و عکس

وسه اثر در سینما به اسم های :
در امتداد شهر،
فیلادلفی و فیلم کفشهای میرزا نوروز ایفای نقش نموده است.

در کل در پرونده هنری ۶۲ ساله آقای عمرانی آثار شاخصی وجود دارد.

ماجرای محمد عمرانی بازی در سریال زیر هشت

من تقریباً آخرین نفری بودم که به جمع بازیگران این کار اضافه شدم. وقتی 16 قسمت اول فیلمنامه را خواندم نسبت به فضای کلی فیلمنامه احساس خوبی داشتم. هر چند تا پیش از این تجربه همکاری با سعید نعمت‌الله را داشتم و البته سریال «زیر هشت» را هم به دقت دنبال می‌کردم.

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و همسرش و فرزندان +ضد انقلاب شدن و عکس

در مجموع تصور می‌کنم نعمت‌الله فیلمنامه‌نویسی است که علی‌رغم داشتن سنی به نسبت کم تجربه‌های بزرگی دارد. چرا که نوشتن فیلمنامه علاوه بر داشتن تبحری خاص و تسلط بر روی ادبیات به نوعی تجربه‌های شخصی و اجتماعی فرد را می‌طلبد که حس می‌کنم تمام این خصوصیات در سعید نعمت‌الله وجود دارد.

به نظر من فضای سنگین و تلخ قصه‌های نعمت‌الله انتقادی است که به فیلمنامه‌های او وارد است، در «زیر هشت» هم این انتقاد وارد بود، حتی دخترم می‌گفت نمی‌تواند این سریال را تماشا کند چرا که فضای سنگینی روانی را بر مخاطب القا می‌کند. تصور می‌کنم زندگی فراز و نشیب‌های زیادی دارد و همیشه تلخ نیست، اما باید قبول کرد ما ایرانی‌ها خواسته یا ناخواسته فضای تلخی را در زندگی روزمره‌مان تحمل می‌کنیم و فیلمنامه‌نویس هم از واقعیات زندگی الهام می‌گیرد. به عنوان یکی از بازیگرانی که فضای فیلمنامه‌های ایشان را تجربه کردم به جرئت می‌توانم بگویم که نعمت‌الله یکی از بهترین فیلمنامه‌نویسان حال حاضر تلویزیون ما است اما تلخی بیش از حد «جراحت» را می‌پذیرم.

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و همسرش و فرزندان +ضد انقلاب شدن و عکس

ورود جوانان به عرصه بازیگری

خوشبختانه در حال حاضر قصه‌ها به گونه‌ای است که جوانان و خانم‌ها در محور قصه‌ها قرار می‌گیرند. یک زمانی بود قصه‌ها مردانه بود، پرسوناژهای خانم در حاشیه قرار می‌گرفتند و مثل شخصیت‌های کاتالیزر بودند، اما اکنون جامعه‌مان، جامعه جوانی است و خب طبیعی است قهرمان قصه ما هم جوانان باشند. ان‌شاءالله از فرصت استفاده شود چون کم کم به سمت پیر شدن جامعه می‌رویم. نسل قبل‌تر از ما فرصت و عرصه را برای ورود ما تنگ می‌کردند و کمی سخت اجازه می‌دادند جوان‌ها وارد این حوزه شوند و عرض‌اندام کنند ولی از نسل ما به بعد دیگر این‌طور نیست.

ماجرای ضدانقلاب شدن

محمد عمرانی، بازیگر تئاتر و تلویزیون در ویدئوی کوتاهی از مخالفان نظام حمایت کرد و گفت «می‌خواهم از شر ترس و اضطراب‌هایی که ناجوانمردانه به جانم انداختید خلاص بشم و با آرامش بمیرم. و پس دیگر سکوت نمی‌کنم. می‌دانم شما برای ساکت کردن ما انگیزه مالی دارید، ولی انگیزه ما بزرگتره، عشق به رهایی… شما مسلحین؟ ما هم مسلحیم، گرم‌ترین سلاح جهان تو دست ماست. خونمون. خون ندا و نوید و نیکا، خون پویا و حدیث و مهسا. چه سلاحی گرم‌تر از خون بچه‌های ایران از زاهدان تا کردستان. حتما شنیدین که خون بر شمشیر پیروزه. شنیدین، حالا ببینین.».

بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و همسرش و فرزندان +ضد انقلاب شدن و عکس

آیا محمد عمرانی ضدانقلاب شده؟

محمد عمرانی این روزها ویدیوهای عجیبی از خود منتشر میکند و نظام را تهدید به سرنگونی میکند که بدون شک این اتفاق جرم محسوب میشود او به صورت مستقیم سران نظام را تهدید میکند و به نوعی از معترضان خیابانی حمایت میکند باید ببینیم در اینده چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

141 نظر

  1. مجنون علی

    حواست باشهیقینن روزی حساب و کتابی هست
    لازم نیست مثل علما سنگ زیر دندان گرفت اما باید قد علم ث دانش خودت حرف بزنی و حواست باشه چی رو لایک میکنی
    #روز _حساب _تنهایی

  2. الان چه ربطی به انقلاب داشت ؟!!!! و اینکه بازیگر در فیلم شاخص گاو ایفای نقش کرده و کلا شما چیزی ازش ننوشتید

      • مثلا‌عمرانی‌چه‌نقش‌تاثیر‌گذاری‌داشته‌‌که‌ما
        حالا‌بشینیم‌براش‌گریه‌کنیم‌‌یاناراحت‌
        حرف‌هایش‌باشیم‌‌‌این‌ها‌فکر‌می‌کنند‌کسی‌
        هستند‌اگر‌یک‌کلمه‌حرف‌بزنند‌‌حالا‌مردم‌راواقعا‌دگرگون‌می‌کنند‌آدم‌عاقل‌خودش‌فکردارد‌و
        صلاح‌خودش‌وکشورش‌رامی‌داند.

    • دمت گرم خوب گفتی

    • واقعاامام صادق (ع)درست فرمودن که ازفتنه بپرهیزیدولی اگه گرفتارش شدیدازآن استقبال کنین زیرادشمنان درقالب دوست خودرانمایان میکنن درسته مشکلاتی هست ولی دلیل نمیشه بری طرف اسرائیل وانگلیس به ایستی لعنت خدابرمهساوندا نیکاعلی ایی وعلی کریمی محمدعمرانی و… عمرشمادرغربت تمام خواهدشد وبه درک خواهیدرفت وانقلاب برمشکلات غلبه خواهدکردبه امیدوروی خیانتکاران همیشه سیاه خواهدماند

  3. زنده باشی مرد ،که نامرد دراین روزگار زیاد است،سلامت وسالم باشید.

    • مرده باشی نامرد! که مثل تو در این دوره و زمانه نامرد زیاد دیدیم!
      آره اگر در این کشور با این همه مردم عاقل و فهیم، با این‌همه شهید که خونشان درخت آبادانی و آزادی و امنیت ما را فراهم کرده، اگر چهارتا آشغال کله مثل تو و امثال تو داشته باشیم که از فرسنگها و کیلو متر ها دورتر از فشار باد شکم حرف بزنند و برای این ن مردم و این خاک طرح تجزیه خواهی و نا امنی را ترسیم کنند دیگر نیازی به آمریکا و انگلیس و… نداریم!
      آقای عمرانی! زمستان تمام می‌شود و روسیاهی اش به روی زغالتان می ماند! پس تا دیر نشده توبه کن و بگو غلط زیادی کردی و دیگر با معاندین و دشمنان کشور و ملت، با مصی علی‌نژاد ها و هم پياله نیستی!

      • بهار قوامی

        آبادانی و آزادی و امنیت رو خوب آومدی اسگل … کدوم یکی از این سه تا که گفتی رو توی ایران سراغآری عوضی؟؟؟

      • ماذا فاذا چی میگی ؟؟؟!!!!!!فکرکردی امنیت اینه که شب که خوابی کسی نیادبالاسرت باچاقو وایسه ما امنیت غذایی امنیت جانی امنیت مالی وووووو….نداریم هرروزداریم بچه هامون روباترس به مدرسه می‌فرستیم شهیدان روی تخم چشم هممون جادارن من به شخصه ارادت خاصی به تمام شهداوجانبازان وبقیه دارم چون مردبودن وباغیرت وباشرف اما این وقبول داشته باش که تواین مملکت ماهرروزداریم می‌میریم ومیمیریم ونفسهامون به شماره میفته هرروزدستهای خالیمون شرمنده زن وبچه هامون دارن میشن خواهشا خواهشا همه چیزروباهم جمع نبندن مگه ماچندبار زنده ایم وزندگی میکنیم جوونیمون چی میشه برگرده تاکی قراره سرزیربرف کنیم نمیدونم شایدازجایی تغذیه میشی یاجیره خوری نمیدونم اما دقیقاپنجاه میلیون ازاین مردم زیرخط فقرن میدونی یعنی چی توی کشوری بااین همه منابع ومعادن وثروت یعنی فاجعه یعنی خودکشی دسته جمعی ماازهمون دلفین‌ها هم کمتروضعیفتریم وترسوتر

  4. اتفاقا عمرانی انقلابی شد بقول خودش از جنتی کوچکتر است و پایش لب گور ولی به گفته خودش ترس را کنار گذاشته و انقلابی شده

  5. خدارو شکر انقلاب ما مارهای تو آستینش رو داره میشناسه

    • آره همه مارن و فقط شماها خوبید

    • انقلاب شما؟؟؟!!!!اره دیگه خداروشکر جیباتون پره پوله سر سفره انقلابتی,وگرنه این اقا از مردم بی دفاع ,حمایت کرد,الان برچسب ضد انقلاب زدن بهش که تو امثال توو این شرو ور رو بگید .سر سفره نشستی نفتو سر میکشی ,حداقل دور لبتو پاک کن بعد حرف بزن.

      • کدوم مردم مردم من موندم این برعندازای نفهم از کدوم مردم حرف میزنن مردم که بارها هودشونو کف خیابانهای کشور نشون دادن مثل راهمیمایی ۱۳ ابان این حضور ملیونی مگه مردم نیستن حتما فتو شاپن ها ؟؟

        • وقتی سرتو کردی زیر برف و آدمهای حکومتی که آورده شدند راهپیمایی 13 ٱبان مردم میدونی همون بهتر تو توهماتت بمونی

    • .پخخخخ نیش نخوری نیش نیش

    • بابت بدبختی و گرانی و تورم و بیکاری و زباله گردها و کودکان کار و فحشا هم خدا رو شکر کن

    • اونم چه مارهایی چقدر هم زیادن

    • دقیقا
      نون جمهوری اسلامی خوردن حالا دارن لگد میزنن بهش

  6. این همون سلبریتی بی هویت و بی غیرتی هست که از نخست وزیر کانادا ذلیلانه گدایی واکسن کرونا می‌کرد اما با چشم کورش دید که ایران خودش واکسن تولید کرد و روسیاهی برای امثال این غرب لیس ها موند

    • پس اینهمه واکسن خارجی که همون زدیم،کشکه؟شاید هم حرف شما پشمه!

      • نه داداش، همون موقع که گدایی میکرد، میدونست کانادا واکسن بده نیست..همون موقع ایران واکسن چینی و روسی داشت و نیز ایرانی. این بابا میخواست کلاهی برا خودش از این نمد بدوزه و مشکل اقامت حل بشه

    • ۱- وقتی بی تربیتی مطلب بنویسی رو کسی تاثیر نمیگزارد .
      ۲- واکسن ما کی حاضر شد و در این فاصله زمانی چند هزار نفر از مردم ما مردن. ؟؟؟
      ۳ – همش که نباید چرخ رو از نوساخت می شه از چرخهای موجود در دنیا استفاده کرد .
      مثل تعطیل کردن اینستاگرام و واتساپ بین المللی برای زورکی جا انداختن پلتفرمهای داخلی که حتی نمی تونید با اونها ، با افغانستان همسایمون ارتباط بگیرید . نتیجه این ساختن چرخ هم بیکاری میلیونها ایرانی که برای خودشون کسب و کاری راه انداخته بودند وقتی بعد از دوسال نتونستند آنها را ببندند به بهانه امنیتی این کار را کردند ، بدون اینکه زندگی مردم را در نظر بگیرند . فقط منافع یک عده خاص دیده می شود ، حتی به ضرر میلیونها نفر کاربران اینستاگرام و واتساپ .

    • خخخخ اره واکسن کرونا برکتتت که نگو. اینقدرخوب بودکه نمایندگان مجلس ودکترهاوپرستارهاوسپاه ووهمه نزدن بجاش استرازنکا کره ایی زدن.. ساقیتوعوض کن..

      • واکسن خارجی اگه خوب بود، چرا هنوز کشته میدن؟ ، ایران روز بدون یه کشته کرونا داشت، اونا هم داشتن؟
        اگه یه روز اونا روز بدون کشته کرونا می‌داشتن، شماها خودتون رو میکشدین که اونا پیشرفته ن و ما عقب مونده

    • دقیقا ، سلبریتی های ما عوض اینکه نماینده مردم باشن بیشتر شدن کاسه لیس های غرب

      • محمود رضا

        تازه شدن مثه نماینده های محترم که الحق و لانصاف بله قربان گوی های زبده ای هستن ….. یکیشون اینقدر باحاله میگه مردم مشکلشون رو به نماینده شون بگن تا حل کنن ….فک کنم تازه از سوییس اومده طفلک هنوز تو حو سویسه

    • دهان کثیفت وببند
      مردبود.که واسه هم وطننانش گدایی.واکسن کرد.ولی بایکوت نکرد.من نوکرشم.توهم برو.بمیر.الهی الهی الهی

    • محمد شکریان

      متاسفم برای مغز بسته، که اون همه آدم کشته شد بخاطر لجاجت در ورود واکسن

    • کی دقیقا واکسن تولید کرد؟!بعد از خوردن بودجه های میلیاردی.
      بعد از تموم شدن کرونا.آدم گدا شرف داره به آدم مال مردم خور

    • فقط شرق لیسی ….ولاغیر

    • نامرد چقدر ایرانی قربانی واکسن دورغین شما شد من بخاطر تاخیر در واکسن مادرم رو از دست دادم واقعا خجالت نمی کشی

  7. یکی از آثارش هم گدایی واکسن بود که اشاره نکردید

  8. یک عکس از خودش دختر و…شده ضد…

  9. دللقی چرچی

    خب این کجاش ضد انقلاب شد ؟؟؟؟؟!!!! کلا” شما دنبال بهانه هستین تا یه چیزی میشه سریع برچسب رو بیار بچسبانیم به طرف

  10. دیدی چطور داشت موقع کرونا با رییس جمهور کانادا راز و نیاز میکرد انگار که داشت با خدا حرف میزد الان که ایران سده صادرکننده واکسن کرونا واقعا شرم و مرگ بهشون

  11. اولین باره که اسمشو مپشنوم

    • درود بر استاد عمرانی بزرگوار . مرد واقعی و هنرمند واقعی و مردمی که همیشه طرف مردم و مظلوم بوده است.

      • استاد عمرانی تا الان جیره خور صداسیما بوده چون دو تا فیلم پولش رو ندادن داره داد و بیداد می کنه و گرنه همه دنبال منافع خودشون هستن.

  12. لعنت الله علیه

  13. امیر امیر

    ما هزارن دام را خواهیم گشود این که صدام است اینها همه اتفاقات است تا ماندنی ها بمانند و رفتنی ها رفتنی هستند منتهاش انسان باید حقیقت بین باشد مشکلات اقتصادی داریم الان همه دنیا دارند مظلومیت جمهوری اسلامی ثابت شده هستش وما دست از حمایت از این حکومت بر نمیداریم تمام حقوق مادی و ومعنوی مردم در این حکومت حفظ میشود بنده ظرف دو ساعت با هر مقام مسئول در شهرم بخواهم دیدار کنم انجام میشود ومشکلات خود را مطرح میکنم بدون ترس بدون دلواپسی این دمکراسی واقعی نیست پس چی هستش این حکومت به مسیر خود ادامه می دهد بدون توقف

    • داداش پاشو. صبح شده زیاد خوابیدی 😄😄😄

    • شکم سیر باید هم خوش باشد

    • تو بله . ولی ما نه. ما باید دوماه وقت بزاریم تا یک نفر را ببینیم . ضمن اینکه دیدار دوساعته تو دلیلی بر قانونی بودن حکومت نیست و هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترش هست . توام یه مزدوری مثل بقیه . جیره ات قطع بشه توام میشی ناراضی. اصلا مزدوری یعنی شماها

    • علی نجفی کانی

      احسنت. این جماعت باید ناامنی را ببینند تا قدر این نظام را درک کنند. اکثر مخالفان این نظام بی بندو بار هستند ،یعنی زندگی حیوانی همراه با قدری نان را می‌خواهند. یعنی . نان شهوت غذا. متاسفم به این جماعت حیوان صفت که باعث ناامنی جامعه ما شدند. این هنرپیشه هم اگر درک واقعی از پیشرفت علمی ایران می‌داشت اینقدر گدایی با کشور بیگانه نمی کرد

    • زرشک … خود گویی و خود خندی … بقیش هم حتما شنیدی دیگه ….

    • احسنت

    • چه ربطی داره

      نو پارتی داری داداش

    • عالی

    • محمود رضا

      دوستت دارم …. پارتی دار من که با هر کی می‌خوایی دیدار میکنی … منو بگیر با هم زندگی رویایی رو شروع کنیم …مظلوم کی بود تو

  14. اگر شما اسمتون و مسلمان می‌گذارید چرا قضاوت میکنید
    لعنت کردن اصلا کار درستی نیست
    آیا خوبه شما رو لعن و نفرین کنن
    قطعا چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگری هم بپسند
    هرکسی منحصر به فرد و باید به انسان و انسانیت احترام گذاشت

    • عمو جان . زیاد غصه انسان و احترام رو نخور . اینها فوندانسیون مزدورانی بوده و هستند که پلیس امنیت کشور را در مازندران سر می برند و در تهران روی همسنگرش بنزین می‌ریزند و او را آتش میزنند و در خرم آباد این کشور با ماشین از روی چند سرباز امنیت رد میشوند و جمجمه پیشنماز یک مسجد را از شش ناحیه می ترکانند که الآن جمجمه مصنوعی برایش گذاشتند. زمان مماشات نظام و بزن در رو تمام شده ..امروز زمان شروع انتقام سخت برای دشمنان کشور و مردم است و زمان بیرون خزیدن خائنان به خون شهدا و انقلاب .هر گاه آنها به انسانیت احترام گذاشتند. ما هم چند برابر احترام میگذاریم ..

    • اینایی که فحش میدن لعنت میکنن مسلمان نیستن اصلا ایرانی نیستن …یه مشت نون‌به نرخ روز خور هستن .که نگران هستن پست و مواجبشون قطع بشه . وگرنه مسلمان واقعی که قضاوت نمیکنه لعنت و فحش نمی‌ده تحمت نمیزنه … اینا فکر جیبشونن اینطور جوش‌میزنن

    • یااباصالح ادرکنی

      بخاطر حرفای اخیرش که درباره بی حجابی و …زد بهش میگن ضد انقلاب.از کسایی ب سن ایشون بعیده بخان تو چاه دشمن بیفتن و گول بخورن.ی سری با وعده پول و ویزا اونوری شدن ی سریا از سر نادانی و هیجانات.ایشونو نمیدونم ولی خدا لعنت کنه دشمن داخلی و خارجی ایران رو که چشم دیدن ایران قوی رو ندارن..اینجا شیعه خانه امام زمانه..خدایا خودت کمکمون کن

    • از قرآن بالاتر نشید
      خدا خودش تو قرآن دشمنان اسلام و سایر ادیان ابراهیمی والهی دشمنان آهن کرده.

  15. واقعا بعید بود از این بازیگر با اخلاق
    چه نطقی بود ما اشتباه کردیم شما این اشتباه را تکرار نکنید

  16. این کیه؟

  17. درود به شرف این بزرگمرد آزاده

  18. علی هرنوی

    اینا و امثال این فرد وطن فروش از همین امکانانت صدا و سیما رشد کردن و به نوایی رسیدن و حالا هم هار شدند اینا دیگه چشونه جیب پر آزاد نا دلشون بخواد و عشق و حال کردند این کثافتها دروغگو هستند که خودشون را جای مردم درد کشیده میزارند
    اُف به این نیرنگشون
    فکر کردن همهدچی تموم شد تا بگن حکومت سرنگون شد و ما آزادیخواهان سهم اینده در حکومت داریم

    اما نمیدونن امثالدخودش و ترامپ می میرن استخوناشون می پوسه و جمهوری اسلامی هست

  19. حسین علیدادی

    جمله خون بر شمشیر پیروز است یه جمله قدیم است که شاید از زبان هر فرد که ناراحت است جاری بشه این آقا خودش و خانواده اش از خانواده هایی هستند که در میان مردم هستند لطف کنید صبور باشید همین امسال اگر نبودند الان بحث تجزیه داغ بود

  20. کسی که تو این سن وسال و دیدن بسیاری از مسائل نمیفهمه و کج رو از راست تشخیص نمیده جای بسیار تاسف داره البته حتما این تنه از ابتدا کج بوده وبرای منافعش کتمان میکرده خدارا شکر که چهره اصلی خودشو نشان داده هم خودشو راحت کرده هم شناخت دیگران به را خودش

  21. محمد حسین

    تعجب میکنم از خدا این همه مخلوقات داره هر کدوم هم یه راهی میرن نظاره گره و امیدوار به این که به صراط مستقیم برگرده این بنده خطا کار همش دنبال برچسب زدن و انگ زدن و هر که مخالف تفکر ماست کافره هستید چی میشه تحمل کنیم همدیگرو به مهربانی چه اتفاقی افتاده که خودمونو محق به تفسیر دیگران میبینیم ؟

  22. اینکه از وزیر کانادا التماس می کرد اصلا کار معقولی نبود و شایسته یک ایرانی نبود

  23. بله ایران بعداز کشته شدن هزاران نفر از هموطنان و تعطیلی دوساله کشور ساخت اگه اجازه ورود میداد الان علی انصاری و هزاران نفر از هموطنان زنده بودن

    • آره ایران باید اجازه می‌داد واکسن وارد کشور بشه تا اتفاق خونه‌ای آلوده به ایدز دوباره توی کشور تکرار بشه .اگه یکمی راجع به مسائل فکر کنیم هیچ اتفاقی نمیفته ها!!!!

  24. هیچ وقت پیام من منعکس نمی شود.ولی نوشتم تا بدانید امروز با فجایعی که برادران با اصطلاح انقلابی رقم زده آند .ضد انقلاب بودن افتخار بزرگی است

  25. عمرانی اسطوره ی خواری و ذلت، التماس او را از نخست وزیر کانادا برای واکسن هیچ وقت فراموش نمی کنیم

  26. متاسفم برای بعضی ها که توهین میکنند به این هنرمند با ارزش کشور … ایشون کجاش ضد انقلاب هستش چرا قضاوت نا عادلانه میکنید .. این همه جوان از دست رفته اینها خانواده دارند فرقی نمیکنه از هر طرف باشند .. تقابل بین هموطنان اصلا کار صحیحی نیست

  27. از کسایی که چشمشونو رو حقیقت نمیبندن خوشم میاد …درود به شرفت اقای عمرانی

  28. چرا اگر کسی بخواهد حرف بزند
    می‌شود ضد انقلاب …اصلا اصولا چگونه میتوان حرفی را که به گوش حاکمیت خوش نمی‌آید را زد ؟؟؟
    انتقاد باعث پیشرفت می‌شود اما دشمنی چیزی به جز نابودی به همراه نخواهد داشت …دشمن امروز توانسته با اختلاف بین ایرانی ها بدون هیچ هزینه ای از مردم ایران تلفات بگیرد ..فرقی هم نمیکنه پلیس باشد یا یک آدم معمولی ..
    امروز زمان هوشیاری است که فردا دیر است

  29. چطوری گدا….گدای واکسن…گدای به قول خودش آزادی….

  30. فریاد ازادی

    درود بر شرف این مرد که یارو یاور مردم ایران هست و چشمهاشو مثل بعضیا نبسته و خودشو به کوری بزنه.😘😘😘😘

  31. خد
    اعمرش بده.خداازعمرزیادی بعضی هابرداردوبه عمرجناب عمرانی اضاف کند

  32. مردم کم طاقت وهمه قاضي ایران
    آدم به متن خبر کاری نداره
    اظهار نظر مردم انگشت به دهان مون می کنه

  33. خداوند توبه را در هرسنی وتا قبل از مرگ می‌پذیرد.حال ایشان از اشتباهاتی که مرتکب شدن یا به دلیل عدم اطلاع صحیح از موقعیت زمان خویش ویا نه به آنچه که انجام دادند در آن زمان ایمان داشته ،مهم این است که ایشان به اشتباه خود درایجاد آشوب ۵۷ پی برده واز آن راه باز گشته وضمنن اگر کسی دیگران را به هوشیاری وفهم ترقیب کنه ضد انقلابه به نظر شما .چرا هرکه را شما نپسندید اورا ضد انقلاب واز این جمله اراجیف می‌نامید.تمام زور وفهم وشعور شما درقبال خواست بحق ملت ایران درطی این ۴۳سال همینه .نه اینگونه نیست که شما میپندارد ملت ایران از هر شغلی وطیفی وقومو زبانی خواهان ایرانی آزاد توام باعدالت وقوی ویک پارچه است.بلعکس این شماهایی هستید که خود را وفادار به انقلاب ورهبری جا زده اید ودرمقابل ایشان ونظامش خم وراست میشوید ودرحرف چاکرم نوکرم راه می اندازید ولی در پشت ودر عمل تیشه به ریشه ی آن می‌زنید چونکه شما ها بنده نان ومال وزر هستید نه بنده خدا وجدان وحقیقت.ببینید این مردم عادی هستند که اختلاسگرند یا آنان که به نظام وحکومت وصلند.

  34. آفرین دلاور

  35. منصورگرجی

    دوتاداداش بسیاردوستداشتنی ومحترم، علی آقاهم که حرف نداره، محمدآقاهم عالیه😍😍😍👏👏👏

  36. منصورگرجی

    علی عمرانی داداش ایشون که عالیه👏👏👏❤️❤️❤️

    • کاش به جای گدایی واکسن کرونا واکسن
      کودکان پروانه ای واس ام ای که کودکان رادرگیرکرده وقربانی میگیرددرخواست میکرد..اغتشاشات شده صحنه جولان مگس.ای مگس صحنه سیمرغ نه جولانگه توست.عرض خودمیبری وزحمت ما میدارییییییییی
      متاسفانه بعضی پیرمردها وپیرزنها بیشترازجوانها عمرطولانی میخوان وآرزوهای دورودراز دارند .

  37. شماوامثالهم
    که بهترازخودتون رانمیتوانیدببینیدوهمه کسانی که دربرابرظلم می ایستندرا انگ ضدانقلاب میزنید

  38. علی نجفی کانی

    احسنت. این جماعت باید ناامنی را ببینند تا قدر این نظام را درک کنند. اکثر مخالفان این نظام بی بندو بار هستند ،یعنی زندگی حیوانی همراه با قدری نان را می‌خواهند. یعنی . نان شهوت غذا. متاسفم به این جماعت حیوان صفت که باعث ناامنی جامعه ما شدند. این هنرپیشه هم اگر درک واقعی از پیشرفت علمی ایران می‌داشت اینقدر گدایی با کشور بیگانه نمی کرد

    • بله دوست عزیز از همین نظام بخوری و بدزدی بعد بری کانادا جبهه بگیری واقعا اگرتوبه کرده بود همینجا حرفاش را می‌زد نه اونجا که به نفعشه به اینجور آدمهای میگن شریک دزدورفیق قافله

    • محمدعلی از کهریزک

      درود برشما. کجای دنیا میشود بدون سواد و شعور و وجدان کاری به مدارج بالای حکومتی و دولتی رسید؟ اگه این پیشرفت نیست پس چیه؟ کسیکه توی مسجد محل بهش اجازه کفشداری نمیدادند بسکی حلالخور بوده، الان توی چندتا کشور اروپایی ویلا و حساب یانکی داره وچندجا پست مهم داره، یعنی پیشرفت دیگه. نمیدونم چرا بعضیا نمیفهمن

  39. علی نجفی کانی

    احسنت.

  40. درود به شرفت افتخار ملت ایرانی، پرچم بالاست.

  41. در کل معنای بازیگر مشخصه .همیشه در حال بازی نقش هستند وخیلی هم مهم نیست .نه نظرشون نه بازیشون .اینم آخرین سکانسش بود .ذوق زده شده بود فک میکرد جمهوری اسلامی ازبین رفته
    با آخرین سکانسش .خواست خودش را برای حکومت خیالی ایتر آشغال
    آماده کند تا دوباره بتونه نقش بازی کنه
    همین

  42. ایکس ایکرک

    احتمالا شما تو این رژیم پست ومقامی داری که هرکیرو بخای میبنی و مادیات این دنیاو اون دنیات حفظ میشه.اما یه چیز اضافه کنم.تو صحبتات کلی گوئی نکن بگو من از خودت گوگویی مکن..بگو من.ادم باهرکی صادق نن باید باخودش صادق باشه چشماش باز باشه

    • با توجه به اهتمام اکثریت دشمنان نظام تکلیف ما کاملا معلومه ومتاسفم برای کسانی که بانگاه سطحی مسائل راقضاوت میکنند الان وقت وحدت ما وشناخت حرکات دشمنان است ..کمی تامل کمی تفکر

  43. هرکسی که به این نظام که دهها هزار شهید براش خون دادن خیانت کنه مثل همه یزیدیان لعن و نفرین که هیچ مرگ بر او باد.

  44. لعنت خدا بر هر چی آدم دروغگو و ریاکار و جاهل و خائنه ، خدا همه ما را به راه راست و درست هدایت کنه و سواد و بینش و درک درست از وضع جامعه و دنیایی که در آن زندگی می کنیم را عنایت کنه . الهی آمین

  45. البته فکر نمی کنم این بازیگر پیشکسوت ضد انقلابی باشه ، اگه یک نظر خلاف واقعی هم مطرح کرده به خاطر زود جوگیر شدن از روی ساده لوحی و جهالت و نادانی و کج فهمی از مسائل و اتفاقات پیش آمده بوده و نباید به آن انگ ضد انقلاب چسباند و اشخاص را زود قضاوت کرد .

  46. این هم از روی بازنشستگی وبیکاری زیاد تلویزیون اون ور رو دیده وتحت تاثیر جو وهیجان ودروغ وبزرگنمایی انها شده ،وایشون هم ی دفعه جو گرفته .زیاد توجه نکنید

  47. سلام
    من قبلا نظر خاصی رو ایشون نداشتم حتی بازی هاشون هم چنگی به دل نمیزنه و خیلی اوکی نیست ولی وقتی التماس و ناله اش به رییس جمهور کانادا ( کسی که امثال خاوری ها رو در کشورش پناه میده و بعد دم از حقوق بشر و انسانیت میزنه و …) دیگه حالم ازش بهم میخوره ، خدا به راه راست هدایتشون کنه ان شاا…

  48. کسانیکه با استفاده از شهرتشون مشکلات ریزو درشتو طوری بیان میکنند که باعث خشنودی منافقین میشه اگر نتونند در رفع مشکل اقدانی انجام بدهند پس مسلما خواسته یاناخواسته در زمین دشمن بازی کردند دشمنیکه زنده زنده انسان بیگناهی را وسط خیابان آتش میزند برای همین این رفتارهاشون مورد غضب ونفرین نفرین قرار میگیرند

  49. بنده بنا به تجربه ونظرخودم عرض میکنم خودتان دراطراف خودتونو مشاهده کنید آنهای که ضد این نظام حرف می زنند یا به دلیل بی بندباری خانوادشون ازهم پاشیده یا اینکه خانواده درست وحسابی ندارن هیچوقت آنا دلشون برای خانواده من و شما یا جامعه نمی سوزه

  50. یک ایرانی

    اقای عمرانی شرافت رو به پستی ارجحیت داد و حرفاشو قاطعانه زد. اینهایی هم که در مورد قضیه ی واکسن وکشف اون توسط ایرانیا حرف میزنن فقط خودشون رو مضحکه و مسخره مردم میکنن. چه واکسنی برادر من! این واکسنی بود که کسی حاضر به زدنش نشد اینا بهونه بود که هزینه ی میلیاردی به جیب بزنن و بگن نشد دیگه همینقد تونستیم. اگر واکسنه خوب بود چرا سران مملکت امریکایی شو زدن. برید تحقیق کنید و انقدر ذهنتون بسته نباشه چشاتونو باز کنید ببینید چه بلایی به سرمون میارن. به واسطه ی وجود افرادی مثل شما حال و روز ما امروز اینه

  51. ایشون انقلابی هست و شما ضد انقلاب از چهرش مشخصه ن رانته کسیو خورده ن حقه کسیو مرد روزگار ایشونه متاسفم برا کسایی ک چشماشونو رو حقیقت بستن ب همه انگه اجنبی و وطن فروش می زنن اگه شهید دادیم واسه ناموس بود و وطن ک الان ناموسمونو دارن می کشن و وطنمونو دادن ب روسیه و چین

  52. چقد ذلیل شدین اخه کویتی پور تموم شد نوبت توپیدن به این مرد بزرگ رسید

  53. بی وجدانهاااا

    شما که ظرف دوساعت هر مسولی رو بخواهید میبینید،سلام ما رو هم به شون برسونید بگید یه وقتی هم برا ما فقیر فقراء بزارند…خخ

  54. خبلی هنرپیشه وهنرمند باغبرت میخواد که این روزا مردم را درک کنه ودرکنار مر دم باشه نه درکنار اختلاس گران

  55. مهدی رشیدی

    باعرض سلام ارادت خدمت عزیزان باغیرت
    و یه خسته نباشید جانانه به هنرمندان عزیزی که سکوت رو شکستند .احسنت برشما

  56. محمدعلی از کهریزک

    درود برشما . فقط تعریف شما از کلمه مردم با واقعیت مردم تفاوت اساسی دارد.منظور شما از مردمی که فرمودید جمعیتی بین پنج الی دردرصد از کل جمعیت کشور میباشند که بواسطه نزدیکی یا قرابت با حاکمیت تمام امتیازات و حق و حقوق اون نود درصد بقیه رو با خوشحالی و رضایت کامل می بلعند و صد البته باید هم راضی باشند.بعضیاشون حاضرن سر به تن تک تک اون نود درصد نباشه و همشونو آمریکایی یا منافق صدا بزنند برای اینکه وجدان خفته خودشونو راضی کنند.اینها نه آینده کشور براشون اهمیت داره نه نگاه مجامع بین المللیی نه حقوق بشر

  57. بنطر می اید آقای عمرانی از رشد حرامزادگی خوشحال است و از خودش نمی‌پرسد با اون درآمد دو ریالی ته مانده سینما چطور در غرب زندگی می‌کند راه دزدی و رانت را به. آشوبگران یاد بده. نادانی که مانند خیلیها از فکر تهی است نمی‌پرسد آن جنایتکار مزدور جوان وقتی مامور انتظامی را می‌کشد یا هجوم گروهی می‌آورند چه کسی فردای زمان می‌خواهد از هرج و مرج ارازل نجاتش بدهد آیا این فرهنگ کثیف آنارشیستی را چطور می‌خواهد شستشو دهد و دامنگیر ثابت کشور نشود مگر کشور امنیت نمی‌خواهد اما اعمال اغتشاش‌گران روی اعمال داعشی را سفید کرد و چنان وحشی‌گری نشان دادند که در تا یخ نمونه آن دیده نشده که در پس همه دیدگاه‌ها شخصی دیوانه ته مانده سینما می اید حرامزادگی را تایید می‌کند . آیا کشور ایران نیاز به انقلاب واقعی فرهنگی ندار د، نیاز ندارد همه عادت‌های زشت با قدرت نه با خواهش و تمنا تغییر کند و از ذهن نادان گروهی زدوده شود.

  58. خون بر شمشیر پیروز است…… زنده باد هنرمند دوست داشتنی ایرانیان جناب عمرانی..‌‌‌ دوستت داریم

  59. درود بر شرفت آقای عمرانی ، یه تار موت تو وجود بعضیا کاش بود، و درود بر این سایت که نظرات رو منتشر میکنه

  60. جیبامون پر پوله؟ مگه مثل شما مزدور هستیم ؟ تهش بقول شما همون ساندیسی هستیم درآمد دلاری از خارج نداریم از مزدوری:)) یا برای نوشتن یک شعار 500 هزار تومن بگیریم شر و ور کل اول اخر عقاید شما هست که حق و باطل رو نمیتونید تشخیص بدین ما نمیگیم همه چی اوضاع خوبه ولی ببین چه زامبی هایی اومدن سر کار شما که پول سعودی و امریکا و…. میگیرن و داعش ایجاد میکنند اونوقت مزدورش بیاد به ما میگه دور لبتونو پاک کنید:)) داعش ساخته آمریکا و عربستان و … میاد ترور میکنه مردم ایرانو اونقت رسانه های مذدور همین کشور ها ( ایران اینترنشال و بی بی سی منوتو ….) میگن نه کار نظام بوده خاک تو سرتون کنند

  61. فكر نكنم از كسي كه نود درصد عمرش تو صدا و سيما گذشته جيره خور تر باشه ،حالا شايد جيره اش كم و زياد شده !هرچند انگار بعد اون التماسها شهروند كانادا شده و الان هم بايد با اين كارها جيره اونور رو بده،اسمش روشه ،بازيگر !يه بار نقش آخوند بازي ميكنه يه بار اپوزوسيون،مهم پوليه كه كارگردان بهش ميده

  62. پیرمرد خرفت بی مغز عقده کشور خارجی رفتی آن طرف زر زیادی نزن

  63. وقتی شب و روز بشینی جلوی سعودی اینترنشنال و بی بی سی معلومه که مثل همین بنده خدای ساده ، فکر میکنی، متأسفانه یک عده خودشونو داخل یک حباب اطلاعاتی خاص قرار دادن، داخل فضای مجازی فقط داخل کانالهای ضدانقلابن، تلویزیون هم که فقط شبکه های ضدانقلاب نگاه میکنن، خوب در این حالت طبیعیه که فکر کنن نظام داره مردمو میکشه و دو هفته دیگه هم کارش تمومه

  64. محمد عمرانی از مردان نیک روزگار است
    بسیار متین و با وقار، پشت مردمش ایستاد
    مثل خیلی از بازیگرا و عرزشی‌ها، نونش رو تو خون مردم نکرد

  65. این پبرمرد نادان همانتد خیلی دیگه از فریب خوردگان وقایع اخیر بوی کباب فهمیدن فکر کردن خبریه میخوان از قافله منافقین که به خیال خودشون دنبال تشکیل حکومت جایگزین جمهوری اسلامی هیتند عقب نمونه ولی نمیدونه بوی کباب نیست جیز دیگه است اخر عمری که باید به فکر قبر و قیامت باشه پشت کرده به ثمره خون هزارن شهید بد دردیه

  66. درود به شرفش.منم مثل اون فكر ميكنم.ضد انقلاب چه صيغه ايه.بابا مردم اگاه شدند كتاب ميخونن.ديگه گول حرفهاي شما را نميخورن زنده باد ازادي زنده باد مشروب زنده باد اگاهي زنده باد رقص

  67. یک بیشرف وطن فروش دیگه رسوا شد . در این اتفاقات و مسائلی که هر چند وقت در ایران پیش میاد خیلی افراد بی هویت و بی جنبه چهره حقیقی خودشونو رو می کنند و رسوا میشوند ، به خصوص آشوب‌های اخیر که بیشتر بازیگران و فوتبالیستها و سلبریتی ها امثال علی کریمی و کتایون ریاحی و افسانه بایگان و علی دایی در اون مردود شدند و چهره ریاکار و منفعت طلب خودشونو نشون دادند . خاک بر سر تمام این چهره های وطن فروش و بی اصل و نسب .

  68. پیری و عدم رعایت شیوه صحیح زندگی باعث زوال عقل در این احمق شده که به رهبر مملکت میگه تو فقط چهارتا سرباز دور و برته این همه مردم که میلیونی به عشق سیدعلی و انقلاب و ایران و شهدا میان رو نمی‌بینه امان از حماقت

  69. این پیر خرفت واین سلبریتیهای دره پیت چقدر خودشونو دست بالا گرفتن که فکرمیکنن هرغلطی کردن و هرچیزی روبلغورکردن دیگه مردم گوش به حرف اینا شدن اخه شما که عددی نیستین فقط توهم بالا بودن زدید وطن فروشای خاک برسر

  70. ازاون موی سفیدت یکم خجالت میکشیدی هم خوب بود پات لب گوره انشالله زودتر بری توگور احمق کودن

  71. جالبه این فتنه جدید بیشتر با سلبریتی های غرب پرست و ثروتمند پیوند داشته تا آحاد مردم ایران. خدا جای حق نشسته و آینده کسانی که خون شهدای انقلاب اسلامی را هیچ پنداشته و گوش به فرمان دولتهای غربی چنگ بر چهره ایران اسلامی کشیدند جز آوارگی و دریوزگی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *