بیوگرافی محمد قنبری بازیکن تراکتور و همسرش + حواشی و جنجال ها

بیوگرافی محمد قنبری بازیکن فوتبال و همسرش + حواشی و جنجال ها

محمد قنبری کیست و اهل کجاست

محمد قنبری متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۷ ‏در ارومیه، با قد ۱٫۷۶ متر، بازیکن فوتبال اهل است. او در حال حاضر برای تیم تراکتور تبریز در پست هافبک دفاعی با مشهور پیراهن ۱۱ بازی می کند. مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و فعالیت های ورزشی خود را در حیطه فوتبال از شهر زادگاهش آغاز کرده و حالا در لیگ برتر فوتبال خلیج فارس مشغول فعالیت است. استفاده از پای چپ از ویژگی های این بازیکن تراکتور است.

محمد مهدی قنبری فوتبالیست و بازیکن تراکتور تبریز میباشد  و سابقه بازی در تیم های خوشه طلایی و سایپا را در کارنامه دارد در این صفحه به بیوگرافی محمدمهدی قنبری و همسرش با حواشی و جنجال ها او میردازیم.

بیوگرافی محمد قنبری بازیکن تراکتور و همسرش + حواشی و جنجال ها

زندگینامه محمد قنبری

محمد مهدی قنبری از فوتبالیست های حرفه ای لیگ برتر ایران میباشد.

او متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۷ در ارومیه بوده و سال‌هاست در رشته فوتبال به صورت حرفه ای بازی میکند.

بیوگرافی محمد قنبری بازیکن تراکتور و همسرش + حواشی و جنجال ها

شروع فوتبال

محمد مهدی قنبری فوتبال خود را با تیم جوانان سایپا آغاز کرد و در سال ۲۰۱۸ با حضور در تیم جوانان سایپا اولین گام خود را برای حضور در فوتبال برداشت.

یک سال بعد به تیم عقاب تهران پیوست و در نهایت به سایپا بازگشت در سال ۱۳۹۸ به صورت حرفه‌ای فوتبالش را با تیم خوشه طلایی آغاز کرد تیمی که در دسته اول لیگ آزادگان حضور داشت و محمد قنبری موفق شد فوتبال حرفه‌ای را با این تیم شروع کرد .

او موفق شد بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد تا این که مورد توجه تیم های لیگ برتر قرار بگیرد.

حضور در لیگ برتر با تراکتور

در سال ۱۳۹۹ و در سن ۲۲ سالگی به تیم تراکتورسازی آمد اولین بازی حرفه ای خود را دلیل برتر مقابل سپاهان اصفهان انجام داد.

بیوگرافی محمد قنبری بازیکن تراکتور و همسرش + حواشی و جنجال ها

شکایت تیم خوشه طلایی و 4 ماه محرومیت

محمد مهدی قنبری بعد از انتقال به تراکتور به شدت از مسئولان باشگاه خوش طلایی گلایه کرد و گفت به خاطر ۷۰ میلیون تومان با زندگی من بازی کردند.

او می گوید مسئولان باشگاه خوشه طلایی با اینکه می دانستند من از لیگ برتر و تراکتور پیشنهاد دارم اما می خواستند که من را در لیگ یک نگه دارند و به همین دلیل از من شکایت کردند.

محمد قنبری به علت بدهی به خوشه طلایی چهار ماه محروم شد و به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان نیز از سوی استیناف کمیته انضباطی محکوم شد .

بیوگرافی محمد قنبری بازیکن تراکتور و همسرش + حواشی و جنجال ها

خوشه طلایی فوتبالم را نابود کرد

قنبری می‌گوید به مدت چهار ماه من محروم شدم با اینکه من با مالک خوشه طلایی مذاکره کرده بودم و به صورت توافقی از این تیم جدا شدم اما شکایت کردند وقتی که من از آنها درخواست کردم که از شکایت منصرف شوند اعلام کردند برای پس گرفتن شکایت باید یک میلیارد تومان به باشگاه بدهم و من واقعاً برای این افراد متاسفم هستم چون با آینده یک جوان بازی می کنند و به دلیل شکایتی که از من شد من را از مسابقات آسیایی دور کردند و من آنها را به خدا واگذار می کنم.

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی امیر نصر آزادانی فوتبالیست

⚡️بیوگرافی تیاگو فریرا بازیکن تراکتور

⚡️بیوگرافی پیمان بابایی فوتبالیست و همسرش

این بازیکن با گله از باشگاه تراکتور گفت: تمام پیگیری ها و هزینه های استیناف و وکالت را از جیب دادم. باشگاه تراکتور هیچ کمکی به من نکرد و هیچ کس به جز بازیکنان جویای احوالم نشد و هیچ دریافتی از باشگاه نداشتم.

قنبری در پایان یادآور شد: از آقای خطیبی تشکر می کنم که پیگیر کارهایم بود و از کمک کردن به من دریغ نکرد . از باشگاه تراکتور فقط آقای خطیبی برای این اتفاق به من کمک کرد و پیگیر بود. محرومیت ۴ ماهه من ۳ تیر به پایان می رسد و می‌توانم تیم محبوبم را همراهی کنم و به مردم آذربایجان که از ایل و طایفه خودم هستم کمک کنم.

بیوگرافی محمد قنبری بازیکن تراکتور و همسرش + حواشی و جنجال ها

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *