بیوگرافی مریم ابراهیم وند فیلمساز اینستاگرام و علت زندان +عکس

بیوگرافی مریم ابراهیم وند فیلمساز اینستاگرام و علت زندان +عکس

مریم ابراهیم وند کیست؟ بیوگرافی مریم ابراهیم وند فیلمساز اینستاگرام و علت 10 سال زندان او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مریم ابراهیم وند کیست؟ بیوگرافی

وی در سال 1370 متولد شده است و یکی از کارگردانها و تهیه کننده ها و مستندسازان باسقه کشورمان میباشد که تا به حال فیلم های زیادی را کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است.

بیوگرافی مریم ابراهیم وند فیلمساز اینستاگرام و علت زندان +عکس

 

ساخت فیلم سینمایی 24 سپتامبر درباره زندگی محسن حاجی حسنی کارگر بود که مهمترین فعالیت هنری این خانم به شما می آید که به گفته خودش به توصیه فرمایشات رهبری ساخته شد .

ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سال 1386

در انتخابات سال 1386 برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد که در نهایت از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت گردید .

او با حضورش در انتخابات ریاست جمهوری جنجال زیادی را به راه انداخت و باعث شد که مورد توجه رسانه های کشورمان قرار بگیرد.

بیوگرافی مریم ابراهیم وند فیلمساز اینستاگرام و علت زندان +عکس

 

ساخت فیلم شهید حاجی‌حسنی

ابراهیم‌وند درباره نحوه انتخاب بازیگر نقش شهید حاجی‌حسنی کارگر گفت: پس از کاندیدا قرار دادن تعدادی از بازیگران کشورمان در نهایت با امین زندگانی به توافق رسیدیم که به ایفای این نقش بپردازد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مریم شیرازی بازیگر و همسرش + اینستاگرام

حافظ 15 جزء از قرآن کریم با انتقاد از عدم حمایت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در ساخت این فیلم ادامه داد: فاجعه منا به قدری دلخراش بود که بدون در نظر گرفتن کمک‌های دولتی تصمیم به ساخت این اثر گرفتم و تاکنون هزینه‌های ساخت این اثر به صورت شخصی بوده است.

بیوگرافی مریم ابراهیم وند فیلمساز اینستاگرام و علت زندان +عکس

 

مریم ابراهیم وند درباره بازسازی صحنه‌های این فاجعه گفت: در ساخت این فیلم سعی می‌کنیم صحنه‌های این فاجعه در عربستان را به گونه‌ای بازسازی کنیم که تداعی کننده آن به صورت واقعی باشد و برخی از صحنه‌ها هم به صورت ویژوال افکت است.

این کارگردان کشورمان افزود: برخی دیگر از صحنه‌های این فیلم از طریق مستندات و راش‌های موجود در این باره به تصویرسازی لحظه وقوع این فاجعه می‌پردازد.

بیوگرافی مریم ابراهیم وند فیلمساز اینستاگرام و علت زندان +عکس

 

پیج اینستاگرام مریم ابراهیم وند

maryamebrahimvand.official

این خانم کارگردان در اینستاگرامش خود را اینگونه معرفی کرده است نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما سفیر کتابخوانی ایران در جهان مطالعه روزانه یک جلد کتاب شعر طنز سیاسی تحصیلات:علوم سیاسی

محکومیت به 10 سال زندان

در 12 آبان ماه خبری در رسانه های کشورمان منتشر شد مبنی بر محکومیت مریم ابراهیم وند به 10 سال زندان که بازتاب گسترده ای در رسانه های کشورمان به هرماه داشت

نمایش مستند «به کدامین گناه» در جشنواره

فعالیت اخیر ساخت فیلم به کدامین گناه

بیوگرافی مریم ابراهیم وند فیلمساز اینستاگرام و علت زندان +عکس
مستند به « به کدامین گناه» به کارگردانی «مریم ابراهیم وند»، در نخستین حضور بین المللی خود در جشنواره فیلمسازان زن ازمیر توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

فیلم مستند « به کدامین گناه» به موضوع کودکان زندانی زیر هفت سال می پردازد که به دلیل زندانی بودن مادران خود و ترک کردن پدران شان روزهای سختی را در زندان به سر می برند.

«ابراهیم وند» هدف از ساختن این فیلم را چنین عنوان کرد:«قصد داشتم با ساخت این فیلم به عنوان یک فیلمساز ،صدای این کودکان بی گناه باشم تا همه متوجه بشوند که این کودکان چه سختی هایی را تحمل می کنند».

سایر عوامل فیلم:
کارگردان و تهیه کننده: مریم ابراهیم وند
نویسنده فیلمنامه: فرانک آرتا
فیلمبردار: فهیم عزیزی
طراح پوستر: یاسمین محمودی
سال ساخت: ۱۴۰۰ خورشیدی
زمان: ۳۰ دقیقه

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلمسازان زن ازمیر از تاریخ ۲۷ فوریه تا ۸ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۸ تا ۱۷ اسفند توسط انجمن کارگردانان زن ترکیه در شهر ازمیر ترکیه در حال برگزاری است.

این هم فعالیت اخیر من بوده که اگر امکان دارد اضافه گردد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *