دانلود کامل خندوانه علیرضا پوراستاد +پخش آنلاین

دانلود کامل خندوانه علیرضا پوراستاد +پخش آنلاین

دانلود فیلم کامل خندوانه علیرضا پوراستاد سه شنبه 10 اسفند 1400 +پخش آنلاین را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل خندوانه علیرضا پوراستاد +پخش آنلاین

دانلود فیلم کامل خندوانه علیرضا پوراستاد

برنامه خندوانه یکی از برنامه های جذاب و پرطرفدار صداوسیما است این برنامه که توسط رامبد جوان اجرا میشود چندسالیست مورد استقبال مردم قرار گرفته و درنظر سنجی مردمی نیز به عنوان پر بیننده ترین برنامه انتخاب شده است.

برای دیدن فیلم باید قیلترشگن خود را روشن کنید

روال برنامه خندوانه حضور چهره های سرشناس از جمله بازیگر و خواننده و ورزشکار و مفاخر کشور در این برنامه به عنوان مهمان است که رامبد جوان به گفتگو با آنها میپردازد که این سبک برنامه به شدت طرفدار دارد.

دانلود کامل خندوانه علیرضا پوراستاد +پخش آنلاین

خندوانه در هشت فصل ساخته شده است که در حال حاضر فصل هشتم توانسته همچنان پرطرفدار دنبال شود.

در این قسمت برنامه خندوانه آقای علیرضا پوراستاد مهمان شده است خواننده جوانی که مدتی به دلیل بیماری حنجره از میادین خوانندگی به دور ماند اما توانست در عرصه نوازندگی و آهنسازی به یکی از بهترین های کشور تبدیل شود.

آقای پوراستاد با صدای گوش نواز و زیبا از خواننده های برتر کشور است که به صورت اصولی آواز و آهنگسازی را آموخته است و همه آهنگ های او از استاندارد های جهانی پیروی میکند.

در این صفحه از مجله شبونه میتوانید برنامه خندوانه را به صورت کامل ببینید و لذت ببرید بدون شک صدای علیرضا پوراستاد که در خندوانه اجرا شد میتواند لحظات خوشی را برای شما خلق کند.

علاقه علیرضا پوراستاد به خوانندگی از سنین کودکی و دوران پیش دبستان شروع شد و در مدرسه در رشته قرائت، اذان و تواشیح رتبه های برتر را کسب می کرد. اجرا در میان اعضای خانواده عشق و علاقه او محدود به قرائت قرآن نشد. پیش از آن هم تصنیف های قدیمی را در میان اعضای خانواده و فامیل اجرا می کرد که با تحسین روبرو می شد. او آواز و تصانیف را با محمدرضا ارشدی شروع کرد و در کنار آواز، ساز تنبک را هم آموخت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *