دانلود برنامه مهمونی قسمت ۲۶ بیست و ششم | قسمت 26

دانلود برنامه مهمونی قسمت ۲۶ بیست و ششم | سریال مهمانی قسمت 26 با حضور خواستگار ویژه را در این صفحه دریافت کنید.

  • نام : برنامه مهمونی
  • موضوع : گفتگو و طنز
  • گروه سنی : کودکان و بزرگسالان
  • کارگردان : ایرج طهماسب
  • مجری : ایرج طهماسب
  • مهمان : خواستگار ویژه
  • قسمت : بیست و ششم – 26
  • دانلود با لینک مستقیم

ایرج طهماسب در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال 1338 در شهر تهران دیده به جهان گشود. البته وی اصالتاً اهل شهرستان جهرم در استان فارس می باشد.  ایشان برادر «ناصر طهماسب»، دوبلور و مدیر دوبلاژ خوب و خوش صدای کشورمان هستند. ایرج طهماسب در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است.  ایرج طهماسب مجری سرشناس تلویزیون، بازیگر، فیلم نامه نویس و کارگردان خوب کشورمان است که در مدت زمان فعالیت خود توانسته است با حضور در آثار به یاد ماندنی محبوبیت فراوانی به دست آورد. وی به خاطر حضور در مجموعه ی دوست داشتنی کلاه قرمزی در قلب همگان جایگاه ویژه ای دارد. بیوگرافی ایرج طهماسب + زندگی خصوصی

برنامه مهمونی امروزه به یکی از برند های جدید آقای ایرج طهماسب تبدیل شده است و او موفق شده گام مهمی را در این  عرصه بردارد.

او در سالهای گذشته با عروسک های کلاه قرمزی شناخته میشد و حالا با جمعی از عروسک های جدید مهمان خانه های مردم شده است.

شاید برخیها بخواهند بدانند که چرا ایرج طماسب از عروسک های کلاه قرمزی و پسرخاله و دوستانش در این برنامه استفاده نمیکند! که پاسخش این است مالکیت معنوی این عروسک ها صداوسیما است و ایرج طهماسب اجازه استفاده از این عروسک ها را در شبکه نمایش خانگی ندارد.

خیلی تصور کردند ایرج طهماسب نتواند با با سری جدید عروسک هایش موفق شود و مردم نتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند اما او به خوبی نشان داد مخاطبان رو میشناسند و هر عروسکی را میتوان به یک شخصیت محبوب و دوست داشتنی در بین مردم تبدیل کند.

ایرج طهماسب در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال 1338 در شهر تهران دیده به جهان گشود. البته وی اصالتاً اهل شهرستان جهرم در استان فارس می باشد.

ایشان برادر «ناصر طهماسب»، دوبلور و مدیر دوبلاژ خوب و خوش صدای کشورمان هستند. ایرج طهماسب در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است.

ایرج طهماسب مجری سرشناس تلویزیون، بازیگر، فیلم نامه نویس و کارگردان خوب کشورمان است که در مدت زمان فعالیت خود توانسته است با حضور در آثار به یاد ماندنی محبوبیت فراوانی به دست آورد. وی به خاطر حضور در مجموعه ی دوست داشتنی کلاه قرمزی در قلب همگان جایگاه ویژه ای دارد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا