دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۲ (کامل) قسمت 22 سریال بیگناه

دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۲ (کامل) قسمت 22 سریال بیگناه

دانلود سریال بیگناه قسمت ۲۲ بیست و دوم (کامل) قسمت 22 سریال بی گناه همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

سریال بی گناه به قسمت بیست و دوم خود رسیده است داستان جذاب و عاشقانه ای که موفق شده مخاطبان زیادی را در شبکه نمایش خانگی به دست آورد.

دانلود سریال بی گناه قسمت 22

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده:  فیلیمو
قسمت: قسمت آخر
دانلود : دانلود قسمت 23 با لینک مستقیم
دانلود دانلود همه قسمت های سریال بی گناه  
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۲ (کامل) قسمت 22 سریال بیگناه

سریال بیگناه موفق اما الگو از سریالهای ترکیه ای

سریال «بی گناه» بر اساس شهرت و عدم تطابق ترسیم فضا با واقعیت و نمایش موقعیت های مجلل، فضایی رویایی را به تصویر می کشد که به دلیل دوری این روایت از واقعیت سطح زندگی اقشار عمومی جامعه، این حس را به وجود می آورد. شکست و ناامیدی را برای عموم به ارمغان خواهد آورد.

شبکه نمایش خانگی را باید حوزه فرهنگی بسیار مهم و حساسی دانست. زیرا تمرکز یا مقصد اصلی جامعه درون خانواده هاست. از آنجایی که خانواده واحد اساسی و هسته جامعه است، هرگونه تأثیری بر آن بر کل ساختار جامعه تسری می یابد.

با این وجود، الگوبرداری از این مجموعه نمایش‌ها از سریال‌های درام ترکی و روایت داستان حول محور عشق‌های متعدد و مثلث‌هایی با مضمون خیانت که اساساً مغایر با آداب و رسوم و فرهنگ اسلامی و سنتی جامعه ماست، منجر به تغییر سلیقه و تردید می‌شود. در هویت فرهنگی و موجب گسترش سبک زندگی غربی و محکومیت ارزش های دینی و انقلابی می شود.

تمامی شخصیت‌ها در سریال «بی‌گناه» در وضعیت رفاه به سر می‌برند که البته سر دیگر قصه شان در گذشته برابر با نداری و فلاکتشان است و البته تصمیم به دزدی و قتل هم بی شک از همین گذشته ناشی می‌شود و فیلمساز از طریق واکاوی گذشته شخصیت‌ها سعی دارد اعمال خلاف اخلاق و قانون آنها را توجیه نماید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *