دانلود سریال سرگیجه قسمت سوم کامل قسمت ۳ ویدائو و آپارات

دانلود سریال سرگیجه قسمت سوم کامل قسمت ۳ ویدائو و آپارات

دانلود سریال سرگیجه قسمت سوم کامل قسمت ۳ ویدائو و آپارات

قسمت سوم سریال سرگیجه رسید سریالی که در حامد بهداد ، رعنا آزادی ور ، هومن سیدی و هادی حجازی فر بازی میکند در در اینجا قسمت 3 سریال سرگیجه را دانلود کنید.

دانلود سریال سرگیجه قسمت سوم

دانلود سریال با لینک مستقیم

قصه به ظاهر مرموز سریال سرگیجه با بازیگران مشهور حکایت از یک سریال خوب دارد.

پیش از آن بهرنگ توفیقی به عنوان کارگردان سریال سرگیجه توانسته بود سریال پرطرفدار آقازاده را کارگردانی کند.

در خلاصه داستان آمده است که پیمان پس از یک سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود.

گمان می رود که پیمان کامران را کشته است. اتفاقی که می تواند به قیمت جان پیمان تمام شود.

خلاصه داستان

سری به داستان سرگیجه بزنیم تا ببینیم داستان درباره چیست. داستان در مورد زوجی به نام پیمان و فریبا است که سالگرد ازدواج خود را بدون کامران جشن می گیرند. در این میان بین کامران و پیمان سوء تفاهم پیش می آید و با هم دعوا می کنند و همه فکر می کنند پیمان کامران را کشته است. ممکن است به قیمت جان پیمان تمام شود.

حامد بهداد، رعنا آزادی‌ ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌ فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌ زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی در «سرگیجه» به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

در قسمت از جهت داستانی نکتۀ تازه و خلاقانه‌ای به چشم نمی‌خورد؛ آنچه هست همان ماجرای کلیشه‌ای دوستی، دردسر، سوء‌تفاهم، درگیری و ضربه خوردن اتفاقی به سر است که قبلا بار‌ها شبیهش را دیده‌ایم. دست کم در قسمت اول چیز دیگری در کار نیست. اما این اصلا به معنی پرکشش نبودن سریال نیست. این ماجرای نسبتا کلیشه‌ای به خاطر اینکه با بازی‌های فوق‌العاده، ریتم تند و تعلیق‌آفرینی‌های خیلی خوب همراه شده، رنگ و لعاب بسیار جذابی پیدا کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *