دانلود فیلم سینمایی قدغن (سام درخشانی) با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی قدغن (سام درخشانی) با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی قدغن (سام درخشانی) با لینک مستقیم همراه با اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم غدقن را در این صفحه ببینید.

دانلود فیلم سینمایی قدغن

دانلود فیلم سینمایی قدغن (سام درخشانی) با لینک مستقیم

مجید مافی کارگردان فیلم سینمایی «قدغن» که به زودی زود در سینماهای ایران پخش می‌شود خبر داد که اقلام تبلیغاتی فیلم حاضر می باشد.

فیلم سینمایی «قدغن» ساخته مجید مافی به عنوان یکی از گزینه‌های پخش نوروزی سال جاری قرار بر این می باشد به زودی زود در سینماهای کل ایران اکران بشود.

✅دانلود با لینک مستقیم

در مصاحبه با خبرنگار سینمایی صبا در مورد فیلمنامه این فیلم بیان نمود:
قلم این فیلم برعهده محمد حسین فرحبخش تهیه‌کننده کار تقریباً سه ماه به طول انجامیده است.

وی گفت: بزرگترین مشکلی که فیلم سینمایی داشت و ما به آن پرداختیم، رابطه انسانی و ارزش هایی می باشد که در گذر زمان معنی و مفهوم واقعی اش را از دست می دهند.

مجید مافی که کارگردانی فیلم سینمایی «تکخال» را نیز،برعهده داشت، عنوان نمود :ما ۶ ماه بعدی سال ۱۴۰۰ را مشغول فعالیت و سپری نمودن مرحله های ساخت و پس از آن مرحله های بعد از ساخت کار بوده ایم.

محمدحسین فرحبخش که در زمینه فیلمنامه نویسی و همچنین کارگردانی فعالیت می‌کند، بیان نمود:
با توجه به داستان و امر ملتهب فیلم سینمایی قدغن امیدوار هستیم، که بیننده خود را مجذوب بنماید و مورد استقبال همگان جای بگیرد.

آقای مجید مافی کارگردان فیلم سینمایی قدغن با بیان به تبلیغ های این فیلم گفت:
برخی از اقلام تبلیغاتی فعالیت حاضر شده است و برخی دیگر هم در حال آماده سازی می باشد و برنامه ریزی شده است، تا از یکی دو روز آتی تبلیغ های فیلم به صورت باز شروع بشود.

ایشان در آخر افزود :
سایه رکورد حاصل از پاندمی کرونا همانطور بر سر سینما سنگینی می نماید، اما ما امید داریم نوروز سال جاری شاهد برگشت رونق و حاضر شدن هر چه بیشتر مخاطبین در سالن‌های سینما باشیم.

قصه قدغن بر اساس بیانات تولید کنندگانش در مورد بزه های خانوادگی و اجتماعی و هم ماجراهایی می باشد، که در بعضی خانواده ها به وجود می آید و پا به حریم ممنوعه می گذارد.

چهره های این مجموعه از جمله:
سام درخشانی
ساناز سعیدی
افسانه چهره آزاد
محمود جعفری
علیرضا استادی
ونوس کانلی
کریم امینی و رزا بیات نیز هنرمندانی هستند، که در این فیلم سینمایی ایفای نقش نموده اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *