دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود قسمت هفدهم سریال حکم رشد قسمت ۱۷ (قسمت 17)

دانلود قسمت هفدهم سریال حکم رشد قسمت ۱۷ (قسمت 17) با کیفیت اصلی تکرار بازپخش سریال حکم رشد قسمت 17 را در اینجا ببینید.

در سریال «حکم رشد» همه شخصیت‌ها شبیه به هم و با یک لحن و ادبیات حرف می‌زنند. وقتی همه کاراکترها به یک شکل حرف بزنند ما با شخصیت‌هایی بدون جهان، گذشته و خاطره روبرو هستیم. یک فیلم‌ساز خوب کسی است که بتواند لحن، زبان و گفتار هر شخصیت را به درستی بازنمایی کند تا بتواند به اثرش و شخصیت‌هایش وسعت ببخشد. در تحلیل نهایی وقتی همه ما یک جور حرف می‌زنیم یعنی هیچکدام حرف نمی‌زنیم.

دانلود قسمت هفدهم سریال حکم رشد قسمت ۱۷ (قسمت 17)

دانلود قسمت هفدهم سریال حکم رشد

در «حکم رشد» ذبیح و هاشم که برادران ناتنی هستند روبروی هم قرار گرفته اند و مادر توران با بازی ثریا قاسمی در سریال «جراحت» بین دو برادر، برای برقراری صلح، خود را به آب و آتش می اندازد. چنین مخاطبی شاهد جنگ اعصاب است. در هم کوبیدن و فشار آوردن خیر و شر در اختلاف دو برادر; یکی پلیس و دیگری جنایتکار.

قسمت ۱۷ را در زیر ببینید

متن زیر را کپی کنید و در قسمت مورد نظر خود قرار دهید

این سریال مانند اکثر کارهای نعمت الله پر از  آشوب و درگیری و جنگ و جدال بین کاراکترهای اصلی است. تنش و پاسخ همه شخصیت های داستان به قدری زیاد، تکراری و سریع است که مخاطب را به عقب می راند و چنین مخاطبی که خسته از کار روزانه می خواهد ساعتی استراحت کند و با اعضای خانواده شام ​​بخورد، مقید است. تماشای چنین سریال پر استرسی دلیل این همه تلخی و خشونت و فریاد مردم چیست؟! آیا همه این تشنج ها از شأن و منزلت انسانی و شخصیت افراد نمی کاهد و به معنای وسیع تر خانواده و جامعه را تحت تأثیر قرار نمی دهد؟

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

حرکات و رفتار شخصیت های داستان مانند غلام، هاشم، افشین کافر و… مدرن و باورپذیر نیست و مخاطب با دیدن آن ها یاد فیلم های فارسی به ویژه شخصیت های فیلم های مسعود کیمیایی می افتد. که در 50 سال پیش هنوز در جغرافیای خودشان رواج دارند. در زندگی روزمره، دو نفر کمتر به طور مشابه با یکدیگر صحبت می کنند، هر فردی واژگان و ادبیات خاص خود را دارد، راننده تاکسی متفاوت صحبت می کند، مغازه دار واژگان خاص خود را دارد و استاد دانشگاه نیز ادبیات استاد دانشگاه را دارد. . با ادبیات دانشجویی و ادبیات پلیسی فرق دارد. در واقع ادبیات هرکس دنیای آن شخص است، به قول فیلسوفی که می گفت: «مرزهای زبان من مرزهای دنیای من است». به عبارت دیگر، وقتی همه شخصیت ها یکسان صحبت می کنند، با شخصیت هایی بدون جهان، گذشته و خاطره مواجه می شویم. فیلمساز خوب کسی است که بتواند لحن، زبان و گفتار هر شخصیت را به درستی بازنمایی کند تا بتواند کار و شخصیت خود را گسترش دهد. در تحلیل نهایی، وقتی همه ما به یک شکل صحبت می کنیم، به این معنی است که هیچ کدام از ما صحبت نمی کنیم.

ثریا قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، مجتبی فلاح (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، آزیتا ترکاشوند (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، ، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر)، محمدرضازاد خوشنود (نامی)، سیاوش گرجستانی، صدرالدین حجازی، حشمت آرمیده، فرج گل سفیدی، فیروز حیدر زاده از جمله بازیگران سریال حکم رشد هستند.

سریال حکم رشد یکی از سریال‌های خوب پلیسی و خانوادگی است و نقطه قوت این سریال توجه به مسائل روز جامعه و اهمیت ویژه‌ای است که به حفظ ارزش‌های خانواده داده شده است و در جزییات داستان این سریال به مفاهیمی همچون حفظ حرمت والدین در خانواده، توجه به شرعیات، ارزش‌های اخلاقی و انسانی و فرهنگ ایرانی و اسلامی به خوبی توجه شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *