دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت آخر و پایانی

دانلود کامل قسمت پایانی سریال آتش سرد قسمت آخر و آخرین قسمت سریال آتش سرد را در این صفحه ببینید.

قسمت پایانی سریال آتش سرد شب گذشته بر روی انتن رفت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت این سریال نیز به پایان رسید و حالا باید ببینید صداوسیما برای شبکه دوم و جایگزین این سریال چه برنامه یا سریالی را پخش خواهد کرد.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت آخر

سریال آتش سرد جدیدترین کار آقای رضا ابوفاضلی کارگردان معروف کشورمان می باشد که تهیه کنندگی آن را علی مهام برعهده دارد.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت آخر

برای تماشا و دانلود اینجا را ضربه بزنید

این سریال هر شب از شبکه دوم سیما پخش شده قسمت آخر این سریال را در این صفحه مشاهده می کنید .

رضا ابوفاضلی علاوه بر کارگردانی در عرصه مجری و طراحی سهم فعالیت دارد در کارنامه او سریال های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد دیده می شود.

سریال آتش سرد دومین تجربه کارگردانی برای تلویزیون است در سریال آتش سرد از چهره هایی همچون عبدالرضا اکبری و پرویز فلاحی پور و مهدی سلوکی و مهسا کرامتی و پویا امینی دیده میشوند.

استقبال بسیار خوبی از این سریال صورت گرفته در روزهایی که صدا و سیما به پخش سریال و برنامه های تکراری می پردازد ساخت سریال آتش سرد می تواند امید کوچکی برای مخاطبان تلویزیونی به شمار بیاید به هر حال این سریال نیز به قسمت پایانی خود رسید و داستان این مجموعه تمام شد در صورتی که نتوانستید سریال آتش سرد را مشاهده کنید می توانید در پخش آرشیو سایت همه قسمت های این مجموعه تلویزیونی را تماشا کنید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *