دانلود کامل سریال بی گناه قسمت چهارم ۴ | قسمت 4

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت چهارم ۴ | قسمت 4

دانلود کامل قسمت سوم سریال بی گناه قسمت چهارم ۴ | قسمت 4 سریال بی گناه را با کیفیت عالی و لینک مستقیم در اینجا دریافت کنید.

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت چهارم ۴ | قسمت 4

دانلود کامل قسمت چهارم سریال بی گناه

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده :  فیلیمو
تعداد قسمت ها : 15
دانلود : دانلود قسمت چهارم با لینک مستقیم
دانلود دانلود همه قسمت های سریال بی گناه  
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

سریال بی گناه یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی بوده که توسط مهران احمدی کارگردانی شده و مورد توجه مردم قرار گرفته است.

سریالی که در آن محسن کیایی و مسعود رایگان و ویشکا آسایش و شبنم مقدمی بازیگران نقش اصلی را بازی می کنند

مهران احمدی کارگردان این سریال نیز از بازیگران نقش اول بوده که نقش عطا را برعهده دارد سریال بی گناه توسط مصطفی کیایی تهیه‌کنندگی شده است و از ابتدای شهریور ۱۴۰۱ از طریق پلتفرم فیلیمو عرضه می شود.

داستان این سریال درباره شخصی به نام بهمن مردانی بوده که محسن کیایی نقش آن را برعهده دارد و به دنبال کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده میباشد اتفاقات عجیب و غریب برای او رخ میدهد که داستان سریال را شکل میدهد.

محسن کیایی این بار هم در یکی از سریال های به تهیه کنندگی برادرش بازی کرده است با اینکه بسیاری از مردم معتقد هستند سریال بی گناه شباهت زیادی به سریال هم گناه دارد اما عوامل این سریال میگویند که اینگونه نبوده و به سریال بی گناه کاملا متفاوت از سریال هم گناه است در حال حاضر قسمت 4 سریال عرضه شده که به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را دنبال کنید.

خوانندهٔ تیتراژ پایانی این مجموعه علیرضا قربانی است. این شعر با مطلع «تو خنده دوری در یاد، تو قاصدکی دور از باد»، سروده‌ای از حسین غیاثی است که آهنگسازی آن را علیرضا افکاری بر عهده داشته‌است. تیتراژ این مجموعهٔ تلویزیونی دومین همکاری افکاری و قربانی، پس از همکاری قبلی‌شان در تولید دو آهنگ هم‌گناه، به کارگردانی مصطفی کیایی بود

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *