دانلود کامل سریال حبیب قسمت ۷ هفتم (قسمت 7 لینک مستقیم) و پخش تلوبیون

دانلود کامل سریال حبیب قسمت ۷ هفتم (قسمت 7 لینک مستقیم) و پخش تلوبیون

دانلود کامل سریال حبیب قسمت ۷ هفتم (قسمت 7 لینک مستقیم) و پخش تلوبیون

قسمت 7 سریال حبیب را در این صفحه دانلود کنید سریال حبیب سریال تلویزیونی که این شب ها از شبکه یک پخش میشود و قسمت حبیب سریال شهباز امشب یکشنبه 7 اسفند بر روی آنتن رفت که پیشنهاد میکنیم آنها را در این صفح دانلود کنید.

دانلود قسمت 7 سریال حبیب

دانلود با کیفیت720p
495.1mb

دانلود با کیفیت1080p
774.41mb

این سریال به اتفاقات داعش میپردازد نیروهای ایرانی به همراه نیروهای سوریه ای به جنگ داعش میروند تا آنها را از سوریه بیرون کنند.

ادنان یکی از نفوذی های داعش است که از ارتش سوریه جدا شد و ریما به عنوان یکی از افسران ارتش نامزدش میباشد که حالا باید رو به روی هم بجنگند.

داستان سریال حبیب

این سریالِ 29 قسمتی، مجاهدت‌هاي مدافعان حرم رابه تصویر می کشد؛ مجاهدت‌هایي کـه تا بحال کمتر درباره‌اش در قابِ تصویر صحبت شده و از این جهت فضایِ بکر و جذابی را در دسترسِ نگاه مخاطب قرار خواهد داد. باید بگوییم کـه این سریال را کارگردانی از سوریه بـه نام جود سعید ساخته و فرزاد هوشیار پارسیان در مقام تهیه‌کننده حضور دارد.

آقای جود سعید، کارگردان معروف سینمای عرب کارگردانی «حبیب» را عهده دار بودند و جمعی از بازیگران معروف سوری نیز در این سریال ایفای نقش کرده اند. هدف کلی از ساخت این اثر معرفی رشادت ها و توانمندی های مدافعین حرم در شکست داعش است. جوانان ایرانی، سوری، افغانی، پاکستانی و آذربایجانی در مقابله با داعش، شیعه و سنی همه در کنار هم ایستاده اند و داعش را به عنوان یک حاکمیت از بین بردند. امین زندگانی بازیگر نقش اصلی مان است که نقش «حبیب» را ایفا می کند. آقای ابوالفضل همراه هم در چندین سکانس با ما همراه بودند.

این مجموعه تلویزیونی محصول مرکز بسیج سازمان صداوسیما، روایتی از حضور مستشاری جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان «عج» در نبرد با گروه تروریستی داعش اسـت. بازیگران اصلی «حبیب» عبارتند از: امین زندگانی، سوگل طهماسبی، ابوالفضل همراه، قمرخلف، لجین اسماعیل و بازیگران سوری از جمله امانه والی، رباء الحلبی، علا قاسم، اسامه المصری، یحیی بیازی و…

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *