دانلود کامل سریال خون سرد قسمت سوم ۳ | قسمت 3

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت سوم ۳ | قسمت 3

دانلود کامل قسمت سوم سریال خون سرد قسمت ۳ | قسمت 3 با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل قسمت سوم سریال خون سرد

سریال خون سرد از سریال های پربیننده شبکه نمایش خانگی بوده که آقای امیرحسین ترابی آزاد کارگردانی و نویسندگی کرده است ایشان در کارنامه خود سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد را کارگردانی کرده است همچنین فیلم هزارتو و عشق لرزه از دیگر کارهای ایشان به شمار می آید .

آقای امیر حسین ترابی با سریال خونسرد موفق شده گام مهم را در شبکه نمایش خانگی بردارد داستان سریال جنایی و پلیسی بوده که از پلتفرم فیلم عرضه می‌شود و هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۲ ظهر پخش میشود.

حضور چهره‌های شاخص از جمله شهرام حقیقت دوست و امیر آقایی و سارا رسول زاده و لیندا کیانی و نیما شعبان نژاد به جذابیت این سریال افزوده است در این مجموعه سعی شده به داستانی متفاوتی از اتفاقات پشت پرده شبکه های اجتماعی و اخباری که در فضای مجازی انتخاب می شود بپردازد شهرام حقیقت دوست نقش سرگرد امیر علی طلوعی را برعهده دارد که به دنبال پرونده قاچاقچیان اعضای بدن بوده اثر نهایی از یک باند و شبکه گسترده در این زمینه سر نخ هایی دست می‌آورد و به دنبال کشف و دستگیری افراد این باند است.

به شما پیشنهاد میکنیم این سریال دنبال کنید چرا که داستان بسیار جذاب و هیجان انگیزی دارد که میتواند شما را حسابی سرگرم کشف رمز و راز های آن کند یکی از متفاوت ترین کارهای عرضه شده در شبکه نمایش خانگی که داستان متفاوتی دارد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا