دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت پنجم 5 | قسمت ۵

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت پنجم 5 | قسمت ۵

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت پنجم 5 | قسمت ۵

دانلود کامل قسمت پنجم سریال شبکه مخفی زنان قسمت 5 با کیفت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

قسمت پنجم سریال شبکه مخفی زنان

قسمت پنجم سریال شبکه مخفی زنان منتشر شد سریالی که خانم لیلا حاتمی در آن توانسته نقش بسیار ارزنده و متفاوتی را بازی کند.

آقای افشین هاشمی کارگردان این سریال بوده که در کارنامه خود فیلم و سریال های زیادی را تولید و بازی کرده است از فیلم هایی که آقای افشین هاشمی کارگردانی کرده می توان به گذر موقت و خسته نباشید و خداحافظ دختر شیرازی اشاره کرد.

او در ساخت سریال تجربی نداشته و اولین تجربه ایشان سریال شبکه مخفی زنان می باشد که در سال ۱۴۰۰ تولید و برای ۱۴۰۱ آماده شده است.

بازیگران شاخص همچون باران کوثری و سیامک انصاری و حمید فرخ نژاد در این مجموعه بازی می کند گفته می شود که داستان این سریال درباره دوران دایی جان ناپلئون است که مربوط به سال ۱۳۰۰ است .

این سریال از پلتفرم نماوا عرضه می شود نویسندگی آن را آقای محمد رحمانیان و محسن قرایی برعهده دارند سریالی که در ژانر تاریخی ساخته شده است خانم لیلا حاتمی به حضورش در این سریال نشان داده که می تواند داستان بسیار جالب پیش برود خانم لیلا حاتمی بازیگر ستاره سینما و تلویزیون ایران میباشد و حضور وی در هرر فیلم و سریالی نشان دهنده جذابیت سناریوی آن دارد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *