دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۸ هشتم با لینک مستقیم قسمت 8 گیلدخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۸ هشتم با لینک مستقیم قسمت 8 گیلدخت

دانلود کامل قسمت ۸ هشتم سریال گیلدخت قسمت ۸ هشت با لینک مستقیم قسمت 8 گیلدخت با کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۸ هشتم با لینک مستقیم قسمت 8 گیلدخت

سریال گیلدخت به قسمت هشتم خود رسیده است سریال جذابی که از شبکه اول سیما پخش شده و پنجشنبه و جمعه ها بر روی آنتن می روند.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۸ هشتم

دانلود

این سریال موفق شده مخاطبان زیادی را به دست آورد داستان عاشقانه بین اسماعیل و گلنار بوده که به یکدیگر علاقه مند هستند اما شرایط اجتماعی آنها به گونه ای است که امکان رسیدن برای آنها فراهم نیست. داستان سریال

سریال هایی با موضوع مشابه سریال گیلدخت بارها از تلویزیون پخش شده است و داستان آن مورد انتقاد برخی از مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است داستان دختر و پسری که به هم علاقه مند هستند اما به دلیل شرایطی که در روستا حاکم است نمی توانند با هم ازدواج کنند داستان گلنار و اسماعیل نیز تا حدودی شبیه به سریال جیران میباشد البته کاراکترها کاملاً متفاوت است.

تا بحال ۸ قسمت از سریال گیلدخت از شبکه اول سیما پخش شده است لازم به ذکر است که این مجموعه از شبکه آی فیلم نیز باز پخش میشود پروژه فیلمبرداری و تولید این سریال از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در نهایت بعد از مدتی توقف برای آبان ۱۴۰۱ آماده پخش قرار گرفت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *