ریمیکس آهنگ نگران منی با صدای هومن زرین کلام و رزیتا دغلاوی نژاد

ریمیکس آهنگ نگران منی با صدای هومن زرین کلام و رزیتا دغلاوی نژاد

استاد هومن زرین کلام با صدایی خاص و منحصر به فرد و بی‌نظیر توانست د عرصه موسیقی رکوردی جالب را برای خود به ثبت برساند.

ریمیکس آهنگ نگران منی با صدای هومن زرین کلام و رزیتا دغلاوی نژاد

آهنگ جدید استاد هومن زرین کلام ” هومن زرینک ” با همخوانی سوپرانو استاد رزیتا دغلاوی نژاد ” دختر مشهور عروسکی ایران ” کولاک کرد .

آهنگ مشهور نگران منی که سال ها پیش توسط خواننده پیشکسوت و محبوب کشوری زنده یاد مرتضی پاشایی خوانده شده همینک با بازخوانی محشر استاد هومن زرینک و همخوانی اسطوره زیبایی و علم و هنر کشوری سرکار خانم استاد رزیتا دغلاوی نژاد توانست شاهکار بی‌نظیری برای دنیای هنر در سطح جهان مبدل شود .

دانلود با لینک مستقیم

استاد هومن زرین کلام خواننده جوان نسل امروز که توانست طی مدت زمان اندکی مرزهای شهرت و محبوبیت را به سرعت طی کند با اجرای فوق العاده ناب و وزین خود ” آهنگ نگران منی ” که با همکاری استاد رزیتا دغلاوی نژاد توانستند این اثر فاخر و موزیک ناب را به دنیای هنر و موسیقی اضافه کنند .

این آهنگ با تحریرهای فوق العاده جذاب و ایده های ناب همراه بوده است و همینک به یکی از پربازدیدترین و پرمخاطب ترین موزیک های ترند و برتر سال تبدیل شده است .

اثار جدید و بعدی استاد هومن زرین کلام خواننده جوان نسل امروز با صدایی خاص و منحصر به فرد که همینک رقیب سرسختی برای دیگر خوانندگان پاپ محسوب می شود با همکاری استاد رزیتا دغلاوی نژاد به سرعت در حال انتشار و وایرال و دست به دست شدن است .

مدیر برنامه و مدل و بازیگر موزیک ویدیوها و کارگردان و ناظر کیفی و هنری این خواننده استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران ” دانشمند و فیلسوف مشهور ایرانی/ نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور می باشد .

تنها پیج رسمی استاد هومن زرین کلام در اینستاگرام به ادرس homanzarink@ می باشد و بقیه پیج ها به اسم ایشان همه مربوط به طرفداران و فن های طرفداری ایشان می باشند .

ریمیکس آهنگ نگران منی با صدای هومن زرین کلام و رزیتا دغلاوی نژاد ریمیکس آهنگ نگران منی با صدای هومن زرین کلام و رزیتا دغلاوی نژاد ریمیکس آهنگ نگران منی با صدای هومن زرین کلام و رزیتا دغلاوی نژاد ریمیکس آهنگ نگران منی با صدای هومن زرین کلام و رزیتا دغلاوی نژاد ریمیکس آهنگ نگران منی با صدای هومن زرین کلام و رزیتا دغلاوی نژاد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید