زمان پخش و تکرار بازپخش سریال زیرخاکی 1 شبکه آی فیلم دی ماه 1401

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال زیرخاکی شبکه آی فیلم آذر ماه 1401

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال زیرخاکی شبکه آی

سریال زیرخاکی 1 هر شب (به جز پنجشنبه ها) ساعت 22 روی آنتن شبکه آی‌ فیلم می‌ رود و تکرار آن روز بعد در ساعت‌ های 6 صبح و 14 پخش خواهد شد.

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال زیرخاکی 1 شبکه آی فیلم آذر ماه 1401

سریال زیرخاکی یکی از سریالهای طنز و ماندگار تلویزیون این روزها از شبکه آی فیلم پخش میشود که مورد توجه مخاطبان این سریال قرار گرفته است.

خلاصه داستان

زیرخاکی داستان شخصی به نام فریبرز است که به دنبال گنج است اما دست بر قضا وارد داستان های سیاسی ساواک میبشد که روحش از این موضوع بی خبر است مثلاً جابه‌جایی یک کیسه عتیقه با اعلامیه‌های ضد شاه او را از زندان ساواک خارج می‌کند یا چون لباس سرهنگ ارتش به تن دارد، عراقی‌ها او را با یک فرمانده ایرانی اشتباه می‌گیرند.

«پژمان جمشیدی» نقش فریبرز را بازی می کند. فوتبالیست سابق تیم ملی وقتی وارد عرصه سینما شد خیلی ها او را جدی نگرفتند و فکر می کردند عطش او هم مثل خیلی های دیگر بعد از تجربه یکی دو سکانس یا فیلم فروکش می کند.

اما پژمان جمشیدی نشان داد که آمده تا بماند و رشد کند و حالا یکی از بهترین کمدین های ایران است. پژمان برنده جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی از جشنواره حافظ شد و برای بازی در فیلم «الافزار» نامزد بهترین بازیگر مرد چهلمین جشنواره فجر شد.

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال زیرخاکی 1 شبکه آی فیلم آذر ماه 1401

استقبال از سریال زیرخاکی

سریال زیرخاکی در همان قسمت اول اثبات کرد که جلیل سامان انتخاب جنجالی اش در مورد قالب کار و پژمان جمشیدی برای بازی در نقش اول سریال جدید، تصمیم مناسب بوده که جذابیت کارش را افزون کرده است.

پژمان جمشیدی با پیشینه ای ورزشی در یکی از محبوبترین رشته های کشور و حضوری موفق در یکی از بزرگترین تیم های فوتبالی و البته تیم ملی، شهرت و محبوبیت میلیونی را تجربه کرده بود. اما وقتی پا به عرصه هنر و آن هم بازیگری در سینما و تئاتر گذاشت کمتر کسی تصوری از ادامه فعالیت موفقیت آمیز او داشت، حتی کاندیدا شدنش برای دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر را زودهنگام قلمداد کردند اما واقعیت این است که دست کم در آثار کمدی پرفروش چند سال اخیر یکی از برگ های برنده همین بازیگر سابقا فوتبالیست بوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *