زمان پخش و تکرار سریال روز حسرت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

زمان پخش و تکرار سریال روز حسرت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال روز حسرت

سریال روز حسرت از ۵ فروردین ۱۴۰۲ هرروز ساعت ۱۶ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ شب و ۸ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله هنرمندان می توان به شهین علیزاده ،داریوش سلیمی ،نسرین خسروانی،نعیمه نظام دوست ،فرحناز منافی ظاهر ،سمانه پاکدل ،علیرضا سوزنچی،زهره حمیدی و… اشاره کرد.

زمان پخش و تکرار سریال روز حسرت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

درباره سریال روز حسرت

این سریال به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی مهران رسام محصول سال ۱۳۸۷ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه برای بار اول در رمضان همان سال از شبکه یک سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اکنون نیز قرار است این سریال از ۵ فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت نوروز و ماه رمضان از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به فرامرز قریبیان ،افسانه بایگان ،پوریا پورسرخ ،مهراوه شریفی نیا ،رحیم نوروزی،اسماعیل خلج ،لیندا کیانی ،رضا توکلی و… اشاره کرد.

این سریال دربارهٔ خانم وکیلی است که پسرش به تازگی ازدواج کرده همسر او به دلیل تصادف بر اثر بی‌توجهی شوهرش قطع نخاع می‌شود در حین حال مسعود با زنی معتاد به نام فریده ازدواج می‌کند وقتی معصومه می‌میرد خانم وکیل عالمی از برزخ را می‌بیند ودر حین اتفاقات دیگری هم می‌افتد وقتی پدر مسعود می‌فهمد مسعود زن دارد و زن او باردار است به همسرش گفته و او را به خانه می اورنند در حین مسعود که از فریده کینه دارد تصمیم به کشتن او می‌کند و…

زمان پخش و تکرار سریال روز حسرت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

داستان سریال روز حسرت

«روز حسرت» علاوه بر رعايت تناسب و منطق در باورپذيري ماجراها و رويدادهايش داستان خوبي هم دارد. داستان اين مجموعه تلويزيوني با محور قرار دادن يك رويداد اصلي موقعيت ها و رويدادهايي را هم براي گريز از يكنواختي مورد پرداخت قرار داده كه هرازچندگاه يكي از اين موقعيتها از حاشيه به متن كشانده شده و پيچشها و تعليق دراماتيك را به گونه اي مناسب و هدفمند امكان پذير مي سازند. همين پيچيدگي ارتباطات رويدادهاي داستاني هم هست كه نه تنها روايت مجموعه را دچار سكون و تكرار نمي كند بلكه در هر قسمت (به تناسب) موقعيتي جديد را براي ايجاد تعليق دراماتيك و جذابيت ارتباط، مركز توجه پرداخت قرار مي دهد و مخاطب را با اتفاقي جديد مواجه مي سازد.

سيروس مقدم، علاوه بر دقت در پرداخت و انتخاب درست موقعيتها در فيلمنامه اثرش، در حوزه پرداخت نيز كمتر دچار اشتباه مي شود و به جاي روكردن دست توليدكننده و سازندگان فيلم، حضور خودش به عنوان كارگردان را به گونه اي نامحسوس بر جاي مي گذارد.

دوربين كارگردان در «روز حسرت» كمتر خودش، رويدادش و سوژه اش را لو مي دهد اما در عوض به گونه اي كه همه چيز برملا نشود، ذهن مخاطب را نسبت به رويدادها تنظيم مي كند و به ديدگاه او جهت مي دهد. به عنوان مثال مي توان نماهاي high Angel (از زاويه بالاي) دوربين را با لنز وايد در سكانس ها و پلانهاي انتخاب شده اي كه مسعود به تنهايي در آنها قرار مي گيرد يا نماهاي نامتعادل و بسته از چهره حامد با گريم خوب و بازي آرام و عميق رحيم نوروزي را نمونه آورد. سيروس مقدم در اين فصلها بدون آنكه حضور خودش يا دوربين اش را در مقابل سوژه براي تماشاگر فاش كند با ظرافت و دقت، عمل كرده و تنها موضع گيري مخاطب در مقابل سوژه را تحت تأثير قرار مي دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *