زمان پخش و تکرار سریال متهم گریخت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

زمان پخش و تکرار سریال متهم گریخت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

زمان پخش و تکرار بازپخش

سریال متهم گریخت از شبکه آی فیلم هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد و ۱۱ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال متهم گریخت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

سریال متهم گریخت از سریالهای ماندگار تلویزیون میباشد که سالها به عنوان سریال پرطرفدار از شبکه های مختلف سیما پخش میشود رضا عطاران کارگردان سریال متهم گریخت بوده که با این سریال همچنان در اوج مانده است و شبکه های تلویزیونی بارها بازپخش این سریال را بر روی انتن برده اند.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست

در پنجاه و چهارمین شماره از این روایت رسانه‌ای به سراغ موسیقی تیتراژ ابتدایی و انتهایی سریال تلویزیونی «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران و خوانندگی امیرحسین مدرس، رضا عطاران و مجید اخشابی رفتیم که در زمان پخش آن توانست به عنوان بخشی از ملودی‌های تابوشکن سریال‌های تلویزیونی معرفی شود. موسیقی که در آن ردپاهایی از موسیقی موسوم به «رپ» نیز دیده شد و توانست شرایط متفاوتی را برای این سریال پرطرفدار رقم بزند.

درباره سریال متهم گریخت

«متهم گریخت» مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه در ۲۶ قسمت پخش شد.

زمان پخش و تکرار سریال متهم گریخت از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

هاشم آقا (سیروس گرجستانی) و خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. از طرفی دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی پیدا و خانه‌ای را اجاره می‌کند.

داستان این مجموعه داستانی هم که در حال و هوایی سرخوشانه و کمدی پیش روی مخاطبان قرار گرفت و اتفاقاً هم تبدیل به یکی از سریال‌های تابوشکن سیما در ماه رمضان شد، درباره شخصیتی به نام هاشم آقا با بازی مرحوم سیروس گرجستانی بود که خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. هاشم تا پیش از بیماری خود در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز اتومبیل مشغول بوده ولی به علت بیماری، پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. از طرفی دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی پیدا و خانه‌ای را اجاره می‌کند. هاشم هم به ناچار کارش را تعطیل و به تهران مهاجرت می‌کند. مهاجرت به تهران و مصائب و مشکلات حضور در پایتخت خود سر منشا اتفاقات متفاوتی است که برای هاشم و خانواده‌اش ماجراهای جالبی را رقم می‌زند.

هاشم هم به ناچار کارش را تعطیل و به تهران مهاجرت می‌کند. مهاجرت به تهران و مصائب و مشکلات حضور در پایتخت خود سر منشا اتفاقات متفاوتی است که برای هاشم و خانواده‌اش ماجرا‌های جالبی را رقم می‌زند.

بازیگران سریال متهم گریخت

سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، سعید آقاخانی، علی صادقی، محمود بهرامی، شهربانو موسوی، ملیکا زارعی، لیدا فتح اللهی، علیرضا جعفری، رضا عطاران، احمدپورمخبر، مجید شهریاری، خشایار راد، فلور نظری، فرشاد ارج، پروین ملکی، بهشاد شریفیان، سیدرضا حسینی، سیروس میمنت، امیر داودنژاد، اصغر حیدری، پروین میکده، سروش جمشیدی، حلیمه سعیدی، آناهیتا افشار، افشین سنگ چتپ، سروش رفیعیان، فتح الله طاهری، محمد برسوزیان، ملیحه موسوی، محمد حاج حسینی، ابراهیم شجاعی، سعید نورالله‌ی، سید جلال طباطبایی، سعید کریمی، مسعود مبارکی، امیر مولایی، محمد افشار، سیامک حلمی، بهروز خوش فطرت، حسین عیدی وندی هم بازیگران سریال «متهم گریخت» را تشکیل می‌دادند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *