دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت دهم ۱۰ کامل | قسمت 10

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت دهم ۱۰ کامل | قسمت 10

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت دهم ۱۰ کامل | قسمت 10

دانلود قسمت دهم سریال روزی روزگاری مریخ قسمت ۱۰ کامل | قسمت 10 سریال روزی روزگاری مریخ از ویدائو و آپارات را در این صفحه ببینید.

سریال روزی روزگاری مریخ قسمت دهم

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : دهم – 10
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 10 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

سریال طنز تخیلی که آقای پیمان قاسمخانی آن را کارگردانی کرده است و طنز عجیب و غریبی است.

پیمان قاسمخانی علاقه خاصی به نجوم دارد و از همین رو طنز های خود را با علم نجوم ترکیب میکند او قبلا نیز چنین فیلنما ای نوشته بود.

پیمان قاسمخانی را بدون شک به عنوان یکی از قدرتمندترین طنز نویس های ایرانی میتوان نام برد که اکثر فیلم ها و سریالهای محبوب طنز را نویسندگی کرده است به عبارتی او از چهره های پرکار سینما و تلویزیون ایران است.

موضوع سریال همانطور که از اسمش پیداست یک کمدی فانتزی است که در فضایی خیالی و در فضا می‌گذرد و شخصیت اصلی داستان در یک ماجرای پیچیده، پایش به سیاره مریخ باز می‌شود.

اگر با دقت به اکثر آثار کمدی بنگریم نیروی پیش برنده آن‌را در عنصر تضاد می‌بینیم؛ تضاد بین عاقل و نادان، بین آگاهی و نادانی، زشتی و زیبایی، چاقی و لاغری و صفت‌های متضاد دیگر. از بین این تضادهاست که کمدی متولد می‌شود. در این میان یکی از موقعیت‌های متضاد که از آن بیشتر استفاده شده، تضاد یک یا چند نفر با یک جامعه جدید است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *