دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت دوازدهم ۱۲ | قسمت 12

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت دوازدهم ۱۲ | قسمت 12

دانلود کامل سریال شبکه مخفی زنان قسمت دوازدهم ۱۲ | قسمت 12 همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی و خرید قانونی با حجم های مختلف را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت دوازدهم ۱۲ | قسمت 12

قسمت دوازدهم سریال شبکه مخفی زنان

سریال طنز شبکه مخفی زنان این روزها به قسمت های بامزه خود رسیده است و داستان متفاوت و خاصی را روایت میکند مردی که دارای زن های زیادی بوده که دوست دارم که صاحب فرزند پسر شود ولی زن های او دختر به دنیا می آورند و او برای پسر دار شدن زن ها دیگری میگیرد که داستان طنز و جذاب میکند.

شبکه مخفی زنان را محمد رحمانیان بر اساس طرحی از محسن قرایی و افشین هاشمی به نگارش درآورده است. این مجموعه، مضمونی کمدی تاریخی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورک‌چی، کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و…»

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت دوازدهم ۱۲ | قسمت 12

فیلمنامه اصلی ترین مشکل سریال است، قواعد نگارشی رعایت نشده، اصول بر این است که در هر قسمت کاشت، داشت و برداشت نهاده شود، یک پیرنگ فرعی باشد که آن قسمت را پیش برد، و یک پیرنگ اصلی باشد که قصه کلی فیلمنامه را ریل گذاری کند، و ما شاهد این هستیم که به کاشت، داشت، برداشت، عطف گذاری و پیرنگ اصلا پرداخته نشده است. فراتر از آن قهرمان و ضد قهرمان ندارد، تعلیق ندارد و هیچ چیز کاراکتر و مخاطب را غافلگیر نمی کند، هیچ نقطه فراز و فرودی ترسیم نمی شود، بنابر این ریتم سریال یکنواخت و خسته کننده است و اگر چه در فیلم مدام صحبت از شناسنامه می شود اما عنصر ارتباطی هم ندارد، چرا که عنصر ارتباطی باید کاراکتر های پیرنگ اصلی را به هم مرتبط کند و فیلمنامه تا این لحظه فاقد این عنصر بوده است. نکته منفی دیگر الگوگیری ضعیف از برنامه ممیزی است که بلافاصله به چشم مخاطب می آید و اجرای نه چندان قوی آن بر دل نمی نشیند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *