دانلود کامل سریال یاغی قسمت آخر (قسمت بیستم 20) ۲۰

دانلود کامل سریال یاغی قسمت آخر (قسمت بیستم 20) ۲۰

دانلود کامل سریال یاغی قسمت آخر (قسمت بیستم 20) ۲۰

دانلود کامل سریال یاغی قسمت آخر (قسمت بیستم ۲۰) لینک آخرین قسمت سریال یاغی با کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال یاغی قسمت آخر

سریال یاغی یکی از سریالهای جذاب درباره مواد مخدر و ورزش کشتی بوده که داستان بسیار هیجان انگیزی را دارد این سریال موفق شد به عنوان پر فروش ترین سریال های ایرانی در شبکه نمایش خانگی لقب بگیرد درخشش پارسا پیروزفر بعد از چند سال دوری از ایران نشان که بازیگر بسیار قابل و کاربلدی است همچنین طناز طباطبایی و علی شادمان خیلی خوب درخشیدند و تیمی از بازیگران بسیار حرفه ای را در این سریال تشکیل دادند.

در قست قبلی بهمن از رحمان خواست که طلا را به خاطر خیانتی که به آنها کرده است به قتل برساند رحمان طلا را به بهانه گم شدن مدارک به بیرون شهر برد و بر روی او اسلحه کشید طلا ملتماسانه از رحمان خواست از قتلش منصرف شود و دلیل خیانت خود را به بهمن گفت همچنین با گفتن اینکه بهمن ارزشی هم برای رحمان قائل نیست تصمیم داشت که رحمان را به بهمن بدبین کند اما رحمان گفت که بهمن مثل پدرش بوده و از کودکی تا کنون برایش زحمات زیادی کشیده است و حالا باید به حرف بهمن گوش کرده و طلا را بکشد.

دانلود کامل سریال یاغی قسمت آخر (قسمت بیستم 20) ۲۰

هنگامی که رحمان ماشه اسلحه را فشار داد قسمت 19 به پایان رسید و حالا در قسمت 20 که قسمت پایانی سریال یاغی است مخطابان به شدت به دنبال ادامه داستان هستند که چه اتفاقاتی در آن رخ میدهد.

به شما پیشنهاد میکنیم که این قسمت را به دانلود تماشا کنید و اگر سریال یاغی را دنبال نکرده اید سایر قسمت ها را در این صفحه دانلود و تماشا کنید و از دیدن این سریال لذت ببرید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید