فیلم سکانس خودکشی در سریال آتش سرد بدون سانسور +واکنش ها

فیلم سکانس خودکشی در سریال آتش سرد بدون سانسور +واکنش ها

فیلم سکانس خودکشی در سریال آتش سرد بدون سانسور (18+) را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم سکانس خودکشی در سریال آتش سرد بدون سانسور +واکنش ها

سکانس خودکشی در سریال آتش سرد

سریال آتش سرد که این شبها از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفته است سکانس عجیب و غریبی را پخش کرد که با انتقادات بسیار زیادی روبرو شد .

سکانس خودکشی یک زندانی بدون اینکه هشداری نشان بدهد باعث شد که برخی از مخاطبان تلویزیونی از پخش این صحنه گلایه کنند.

سریال آتش سرد این روزها از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفته که توسط آقای رضا ابوفاضلی کارگردانی شده است و تهیه کنندگی آن را آقای علی مهام برعهده دارد .

این سریال هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دوم سیما پخش می شود .

داستان درباره کاراکتری به نام فرید بوده که پدر و مادرش را در یک حادثه از دست می‌دهد و نصف یک کارخانه بسیار بزرگی به او به ارث میرسد فرید نزد عمه می آید و محسن تاجیک شوهرمه فرید که قیم قانونی او است متوجه می‌شود در حساب‌های کارخانه دستگاه هایی شده است که برای فرید ممکن است دردسر درست کند .

در این سریال هنرپیشه هایی همچنین عبدالرضا اکبری و پرویز فلاحی پور  وفریبا متخصص و شیوا خسرومهر و مهدی سلوکی و مهسا کرامتی بازی می کنند.

چرا «آتش سرد» برای یک صحنه هشدار نداد؟

در سال‌های گذشته صحنه‌هایی از برخی سریال‌های تلویزیون که دارای خشونت بود بدون اعلامِ‌هشدار، روی آنتن می‌رفت اما در چند سال اخیر، ناظران پخش، این دستورالعمل را اجرا می‌کنند تا مخاطب کودک و نوجوان برخی از صحنه‌ها را نبیند.

مثلاً سنگ زدن به سر غلامی در سریال “ستایش”، شکنجه کاراکتر حسین یاری در سریال “از یادها رفته”، دودکردن موادمخدر صنعتی توسط کاراکتر مو زرد سریال “بوی باران” و یا اتفاقات تله‌فیلم “مرتضی” و سریال “تلاطم” و چند صحنه دیگر بدونِ هشدار روی آنتن رفت و انتقادهای بسیاری را به همراه داشت. این اتفاق در قسمت پانزدهم سریالِ «آتش سرد» هم اتفاق افتاده است.

در صحنه‌‌ای نشان داده می‌شود که پرویز فلاحی‌پور که نقشِ پدر علیرضا را در سریال «آتش سرد» بازی می‌کند، خوابی می‌بیند که طناب اعدام دورِ گردن پسرش است و به دار آویخته می‌شود و بلافاصله از خواب می‌پرد. این رویایی بود که در ذهنِ پدر داستان پرورانده شده و در واقعیت اتفاقی نیفتاده است. مخاطبان بزرگسال این سریال که تا قسمت پانزدهم «آتش سرد» را دنبال کرده‌اند، می‌دانند چرا این کاراکتر چنین خواب پریشانی دیده و عقبه آن چه بوده است.

علی مهام، تهیه‌کننده سریال «آتش سرد» در واکنش به این انتقادات که در فضای‌مجازی منتشر شده به خبرنگار تسنیم می‌گوید: آیا واقعاً برای یک خواب هم باید هشدار داد! اولاً خودکشی در میان نبوده و ثانیاً اتفاقی در واقعیت نیفتاده است. مطمئن باشید اگر چنین بود حتماً خودِ شبکه تصمیم به اعلامِ زیرنویس هشدار می‌کرد.

وی معتقد است، کسانی این فضاسازی‌ها را به راه می‌اندازند که دوست ندارند تلویزیون سریالِ مورد پسندِ مخاطب پخش کند و می‌گوید: کسانی که به دنبال چنین فضاسازی‌های غیراصولی‌ هستند، هیچ‌وقت برای تلویزیون و مخاطبانش خوب نخواستند. چون در این صحنه هرچیزی اتفاق می‌افتد به رویاپردازی و خواب برمی‌گردد نه واقعیت!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *