فیلم کامل رقص هندی نیما شعبان نژاد با آهنگ شعله در سریال راز بقا

فیلم کامل رقص هندی نیما شعبان نژاد با آهنگ شعله در سریال راز بقا

فیلم کامل رقص هندی نیما شعبان نژاد با آهنگ شعله در سریال راز بقا همراه با دانلود کامل و لینک مستقیم قسمت یازدهم را در این صفحه مشاهده نمایید. 4 خرداد 1401

فیلم کامل رقص هندی نیما شعبان نژاد با آهنگ شعله در سریال راز بقا

فیلم کامل رقص هندی نیما شعبان نژاد

در بخشی از قسمت یازدهم سریال راز بقا نیما شعبان نژاد با رقص هندی با الهام از فیلم شعله توجه مخاطبان این سریال را به خود جلب کرد. نیما شعبان نژاد با رقص بامزه خود برای نجات جان دوستش که بهرام افشاری بود تلاش کرد که از مرگ او جلوگیری کند و بر روی شیشه های خورد شده رقصد.

دانلود کامل این قسمت سریال راز بقا

یکی از نخسنتین سریال‌های کمدی-درام خانگی که در سال ۱۴۰۱ پخش شد، سریال «راز بقا» ساخته سعید آقاخانی میباشد این سریال توسط امیر وفایی نوشته شده که اولین کار آقاخانی در رسانه نمایش خانگی محصوب میشود. در نوروز روی پلتفرم فیلم نت راه اندازی شد با توجه به داستان همکاری و وفاداری موفق آقاخانی در سریال «نون خ» و همچنین شخصیت هایی که در سریال «راز بقا» به ایفای نقش پرداخته اند، این سریال یکی از آثار کنجکاو نمایش خانگی خواهد بود. سال نو.

«راز بقا» که قرار بود با نام «شاخ آفریقا» قرار بود منتشر شود و سعید آقاخانی به نمایش خانگی و ساخت سریال طنز «شاخ آفریقا» به کارگردانی او و نویسندگی مهراب قاسم خانی بود.پژمان جمشیدی و هومن سیدی نیز به عنوان بازیگران اصلی سریال به پروژه اضافه شدند. مدتی بعد هومن سیدی اعلام کرد که به دلیل تداخل سریال با فیلم جدیدش از بازی در «شاخ آفریقا» انصراف می دهد. در نهایت این سریال جلوی دوربین نرفت و سعید آقاخانی با همکاری سید مصطفی احمدی به عنوان تهیه کننده و امیر وفایی به عنوان نویسنده، «راز بقا» را در سکوت خبری جلوی دوربین برد. همکاری جدید آقاخانی و امیر وفایی سعید آقاخانی و امیر وفایی پیش از «راز بقا» در سریال «شب عید» محصول سال 1375 و «ظهر خ» سابقه همکاری داشتند. این همکاری در هر سه فصل نون خ. وفایی با نوشتن داستانی جذاب که می تواند در فصل های بعدی ادامه پیدا کند و طراحی شخصیت های محبوب و خنده دار توانست رضایت مخاطب را جلب کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *