دانلود کامل قسمت چهاردهم سریال آتش سرد قسمت ۱۴ تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت چهاردهم سریال آتش سرد قسمت ۱۴ تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت چهاردهم سریال آتش سرد قسمت 14 تلوبیون [ اینترنت رایگان ] با کیفیت اصلی و لینک مستقیم و پخش آنلاین را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل قسمت چهاردهم سریال آتش سرد قسمت ۱۴ تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

سریال آتش سرد سریالی مهیج و پر بازیگر است که به قسمت های حساس و جذاب رسیده است و توانسته مخاطبان زیادی را کسب کند این سریال در 14 قسمت گذشته داستان بسیاری هیجان انگیزی را پشت سر گذاشته است و دنبال کننده های این مجموعه بی صربانه منتظر ادامه داستان میباشد.

این سریال ۳۰ قسمتی که کارگردانی آن را رضا ابوالفضلی و تهیه کنندگی علی مهام و نویسندگی آن را نازنین فرخلو محسن سرتیپی بر عهده دارد, از شبکه دو سیما پخش می شود. تیتراژ پایانی آن را سالار عقیلی اجرا می کند که اولین بار در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۹ از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت.

پخش آنلاین

همچنین بببینید: دانلود همه قسمت های سریال آتش سرد

سریال آتش سرد اعلام کرد، پخش آتش سرد به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام که قرار بود از شنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش شود به بعد از ماه محرم و صفر موکول شد. آتش سرد محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده و یک ملودرام اجتماعی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *