آبرو ریزی جدید امیر تتلو و سحر قریشی را ببینید +فیلم

آبرو ریزی جدید امیر تتلو و سحر قریشی را ببینید +فیلم

آبرو ریزی جدید امیر تتلو و سحر قریشی را ببینید +فیلم

آبرو ریزی جدید امیر تتلو و سحر قریشی را ببینید همراه فیلم و جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

آبرو ریزی جدید امیر تتلو و سحر قریشی

امیر تتلو که در 28 مهر ماه سال جاری تصمیم به برگزاری کنسرت در ترکیه داشت این کنسرت به دلیل مسائل امنیتی توسط برگزار کننده کنسل و لغو شد.

سحر قریشی قرار بود در این کنسرت بر روی صحنه بیاید و امیر تتلو را با سیلی بزند و جنجال سازی کنند که این اتفاق در نهایت رخ نداد و کنسرت لغو شد.

آرامه اعتمادی یکی از منتقدان سینما درباره ازدواج امیرتتلو و سحر قریشی در توییتر خود نوشت: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.»

چند روزی است تتلو و قریشی در شبکه های اجتماعی خود به یکدیگر حمله می کنند. در آستانه کنسرت جدید تتلو در 28 مهر در ترکیه، حواشی او به اوج رسیده و بارها تاکید کرده حتما خودکشی خواهد کرد. منتقدان این حرف او را ترفندی تبلیغاتی برای جذب مخاطب می دانند.

اوایل مرداد ماه بود که امیر تتلو در چند یادداشت بلند اعلام کرد که او و سحر قریشی از یکدیگر جدا شده اند و سحر قریشی استانبول را به مقصد دبی ترک کرده است. اما چند روز بعد حرف اش را پس گرفت و گفت که سحر قریشی برای مسافرت به امارات رفته و به زودی بر می‌گردد. حالا پس از گذشت سه هفته، سحر قریشی جدایی اش از امیر تتلو را تایید کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *