فیلم رقص (غلامرضا طیبی) مسئول روابط عمومى اداره پست هرمزگان

جنجال فیلم رقص مسئول روابط عمومى اداره پست هرمزگان را به همراه جزئیات در این بخش از مجله شبونه مشاهده نماییئدفیلمی در شبکه های اجتماعی دست به دست  میشود که رقص مردی را نشان میدهد که در مقابل چند خانم در در حال رقصیدن است گفته میشود او مسئول روابط عمومى اداره پست هرمزگان میباشد.

فیلم رقص مسئول روابط عمومى اداره پست هرمزگان

حالا این فیلم واکنش های زیادی در پیش داشته است و برخی ها خبر میدهند که از کار  اخراج شده است.

آقای عبدالله عبدلی مدیر کل پست هرمزگان به باشگاه خبرنگاران جوان گفت که این کلیپ خارج از عرف و رفتار یکی از مدیران زیرمجموعه بوده که در فضای مجازی منتشر شد این اتفاق در ساختمان اداری اداره پست رخ داده است که اداره کل پست هرمزگان از همه مردم ایران به خاطر چنین اتفاقی عذرخواهی می کند و این شخص به دلیل رفتار خلاف شئون شغلی از سمت خود برکنار شده است

فیلم رقص مسئول روابط عمومى اداره پست هرمزگان جنجال شد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عبدالله عبدلی مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به انتشار یک کلیپ خارج از عرف رفتار یکی از مدیران زیر مجموعه گفت: امروز کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد که ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود.

وساطت وزیر ارتباطات برای بازگشت به کار کارمند ست

و حالا در ۷ خرداد ۱۴۰۰ خبری مبنی بر این نوشته در فضای مجازی منتشر شده است: دبیر گروه اجتماعی روزنامه شرق با انتشار تصویری از وزیر ارتباطات و مدیر روابط عمومی پست هرمزگان نوشت:
مدیر روابط‌عمومی پست هرمزگان که‌ فیلم رقصش داستان شده بود، آدم بامزه‌ایه. بهم گفت «احضارم که کردن پرسیدم شاکیم کیه ۱۰ جا رو گفتن! گفتم من فکر می‌کردم این کمر و باسن مال خودمه اگر میدونستم ایقد صاحب داره ایطور تکونش نمی‌دادم»

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا