بیوگرافی بازیگران سریال ترکیه ای بچه + زمان پخش

معرفی سریال ترکیه ای بچه

بازیگران سریال ترکیه ای بچه را به همراه اسامی بیوگرافی خلاصه داستان + زمان پخش این سریال را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال ترکیه ای  بچه

سریال ترکی بچه در سال ۲۰۱۹ از شبکه استار ترکیه شد و این روزها به جای سریال پرطرفدار سیب ممنوعه در حال پخش میباشد که موضوع اصلی این سریال در قالب درام و اجتماعی می باشد که  روابط مادر فرزندی می‌کند و عواطف مادر ها را به تصویر می کشد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکیه ای بچه + زمان پخش

خلاصه داستان

در خلاصه این داستان آمده است که آکچا مادری است که قصد دارند زندگی کنند و رفاه و آرامش را برای بچه اش را تامین کند اما ماجرا از این قرار می شود که با توجه به اینکه بعد مالی خوبی ندارد سعی می کند که فرزندش را به یک خانواده ثروتمند به صورت که در رفاه کامل باشد ، به همین دلیل بی بچه خودش را به خانواده پولداری به اسم شعله واگذار می کند که فرزندی وی را قبول می‌کنند و اسم بچه را افه انتخاب میکند ، شعله که باردار نمیشده بعد از بزرگ کردن افه خودش بچه دار میشود و دیگر علاقه ای به افه ندارد و مدام او را آزار میدهد در پی یک نقشه با افه به تنهایی به پارک می رود و در همان جا وی را رها می کند و به خانه بر می گردد جوری نقش بازی می‌کند که انگار آن را گم کرده است که از دست سرنوشت بچه به مادر اصلی خودش برمیگردد.

بیشتر ببینید: سریال ترکیه ای تردید + خلاصه داستان 

بیوگرافی و اسامی بازیگران

از بازیگران این سریال می توان به جیدا آتش ، نازان کیسال ، کنان اشار ، سریالت رکی ، سرهات تومن  را نام برد.

بازیگران سریال بچه

زمان پخش سریال

سریال بعد از سریال پرطرفدار سیب ممنوعه از شبکه جم به روی آنتن می‌رود.

زمان پخش سریال ترکیه ای بچه

بازیگران سریال بچه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *