بیوگرافی همه بازیگران سریال خوش نشین ها + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال خوش نشین ها با نقش +اسامی و عکس

بازیگران سریال خوش نشین ها عبارتند از:

  • سیروس گرجستانی در نقش اردشیر شمشیری
  • مرجانه گلچین در نقش آفاق
  • علی صادقی در نقش دانیال شمشیری
  • امیر غفارمنش در نقش یونس
  • صبا کمالی در نقش مهشید خسروی
  • سپند امیرسلیمانی در نقش حامد فروزش
  • حلیمه سعیدی در نقش خاله قزی
  • بهشاد شریفیان در نقش ناصر فتوحی
  • حدیثه تهرانی سارا شمشیری
  • کولان دبستانی
  • حمید لولایی در نقش تورج صدری
  • خشایار راد در نقش فکور
  • سیروس میمنت
  • پرستو مقدم در نقش پرستو فروزش
  • گیتی معینی در نقش نرگس
  • سپهراد فرزامی
  • محمد کاسبی در نقش مرتضی فروزش

بازیگران سریال خوش نشین ها را به همراه بیوگرافی اسامی خلاصه داستان + زمان پخش از  شبکه آی فیلم را در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

داستان سریال خوش نشینها درباره آفاق (مرجانه گلچین) همراه دانیال پسرش (علی صادقی) و سارا دخترش(حدیثه تهرانی) از سفر برمی‌گردند. دلهره از زمانی شروع می‌شود که اردشیر (سیروس گرجستانی) همسر آفاق که قرار بوده‌است به استقبال آن‌ها بیاید نیامده است. آن‌ها به ناچار با تاکسی به خانه می‌روند اما متوجه می‌شوند که اردشیر در آنجا هم نیست. صدری (حمید لولایی) دوستش هم از محل اردشیر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آرام آرام مفقود شدن اردشیر برای خانواده‌اش ماجراهایی می‌آفریند که اتفاقات سریال خوش نشین‌ها را رقم می‌زند.

بیوگرافی بازیگران سریال خوش نشین ها با نقش +اسامی و عکس

سریال خوش نشین ها

سریال خوش نشین ها ساخته آقای سعید آقاخانی در آبان ماه سال ۹۸ برای نخستین بار به روی آنتن رفت و در قالب ژانر اجتماعی و طنز تهیه شد که حالا با خبر شدیم که قرار است از شبکه پرمخاطب آی فیلم بار دیگر به روی آنتن رود به همین مناسبت به خلاصه داستان اسامی بازیگران بیوگرافی و تصاویر جدید بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال خوش نشین ها + زمان پخش

خلاصه داستان

در روایت این داستان آمده است که آفاق همراه دانیال پسرش و سارا دخترش از سفر برمی گردد وماجرای این داستان زمانی رقم می‌خورد که اردشیر در نقش زنده یاد سیروس گرجستانی که همسر آفاق می باشد قرار بود به استقبال آنها بیاید ، که بعد متوجه می شوند که همسرش به استقبال آنها نیامده و ناچار می‌شود که با تاکسی به خانه روند اما متوجه می‌شوند که اردشیر در خانه هم نیست و خانه را به شخص دیگری بابت بدهی هایی که بالا آورده است اجاره داده است.

اسامی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می توان به زنده یاد سیروس گرجستانی در نقش اردشیر شمشیری همسر آفاق و پدر سارا و دانیال حمید لولایی در نقش تورج صدری شریک و دوست صمیمی اردشیر و خانم مرجانه گلچین در نقش آفاق همسر اردشیر و علی صادقی در نقش دانیال شمشیری پسر اردشیر و حدیثه تهرانی در نقش سارا شمشیری و حلیمه سعیدی در نقش خاله قزی مادر آفاق و یونس و امیر غفارمنش در نقش یونس و مهران رجبی در نقش کامران ، و صبا کمالی در نقش مهشید خسروی همسر سابق صدری و اردشیر کاظمی در نقش پدرام را نام برد

بیشتر ببینید: معرفی سریال تکیه بر باد + زمان پخش

سریال خوش نشین ها

بیوگرافی سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی با نام شناسنامه ای علی اکبر محمودزاده گرجستانی بازیگر ایرانی متولد ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ در رشت بوده و دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر و پدر و مادرش از مهاجرین باکو می باشند. این بازیگر از شب ۱۱ تیر ماه ۹۹ در بیمارستان شهید لواسانی بستری شده بود،‌ صبح ۱۲ تیر ۹۹ بر اثر سکته قلبی درگذشت. سیاوش گرجستانی فرزند این هنرمند درگذشت این هنرمند مطرح را تایید کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال خوش نشین ها با نقش +اسامی و عکس

از سال ۱۳۴۵ و در قبل از انقلاب و دوره رژیم گذشته وارد عرصه سینما و هنر شده است. گرجستانی فعالیت ش را در تئاتر از سال ۱۳۴۹ شروع و از بازیگران عرصه تئاتر در دوره گذشته بوده است. اما ورودش به تلویزیون از سال ۱۳۵۸ و بعد از پیروزی انقلاب کلید خورد.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه دلدار گلچین یا مرجانه گلچین متولد 2 اسفند سال 1347 در رشت است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

بیوگرافی بازیگران سریال خوش نشین ها با نقش +اسامی و عکس

پدر او افسر نظامی ارتش و مادرش خانه دار است که پدرش را در دوران کودکی از دست داد. او یک خواهر به نام منیژه دارد که در زمینه موسیقی فعال است و با هم همکاری می کنند. مرجانه گلچین فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. او برادرزاده نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی است و دختر عمولی نادیا دلدار گلچین است که چندی پیش درگذشت.

او در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ التحصیل شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال خوش نشین ها با نقش +اسامی و عکس

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی در فصل پائیز سال 59 در بیمارستان طرفه تهران به دنیا آمد. پدر وی تراشکار و مادرش نیز خانه دار است. علی یک برادر بزرگتر از خودش و یک خواهر کوچکتر دارد.

علی صادقی به گیتار برقی علاقه زیادی دارد و اصلا اهل فوتبال نیست. وی کار کوچه ی اقاقیا را بیشتر از بقیه کارهایش دوست دارد. و بزرگترین آرزویش عاقبت به خیری است. از کارتون های مورد علاقه علی صادقی در دوران کودکی اش کارتون عروسکی ارگ و جیرجیر، بن و سباستین، گامبا و یونیکو اسب شاخدار است.

این بازیگر توسط آقای امیر سماواتی برای بازی در مجموعه تلویزیونی “آفتاب عالم تاب” انتخاب شد و به طور اتفاقی وارد حرفه بازیگری شد. پس از آن با نقش آفرینی در سریال ” بهترین تابستان من ” اثر علی بهادر فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد. سپس در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در سریال پر مخاطب ” دردسر والدین ” ساخته مسعود نوابی چهره اش شناخته شد و توانست در عرصه بازیگری دیده شود.

بیوگرافی بازیگران سریال خوش نشین ها با نقش +اسامی و عکس

بیوگرافی امیر غفارمنش

امیر غفارمنش بازیگر ایرانی در ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران در محله نواب تهران به دنیا آمده است. پدر او ، احمد غفارمنش، فیلمساز سینمای آزاد ایران بود.

بزرگ شدن در یک خانواده تقریبا هنری باعث شد او از همان کودکی عاشق بازیگری شود و اولین حضور خود را در ۶ سالگی با بازی در فیلم تلویزیونی فردوس در سال ۱۳۵۳ به ثبت برساند. پدر امیر غفارمنش سال هاست که از دنیا رفته است.
وی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر شروع کرده و سپس با بازی در سریال های محمد رحمانیان و حسن فتحی وارد سریال های تلویزیونی شد.
وی تاکنون در مجموعه های تلویزیونی از جمله: ساعت خوش، سیب خنده، قصه‌های شبانه، همسایه‌ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی و …..حضور داشته است.

چرا مردم “خوش نشین ها” را نپسندیدند!

سريال «خوش‌نشين‌ها» سرانجام پس از ماهها مراحل توليد فشرده و زحمات يك گروه چند ده نفري به پايان خود رسيد و با آنتن خداحافظي كرد. مجموعه‌اي كه قطعاً، فاصله كوتاه تصويربرداري آن با زمان پخش و نگارش همزمان فيلمنامه – به عنوان يكي از مشكلات مألوف اين سال‌هاي تلويزيون – اضطراب دو چنداني را به سازندگان تحميل مي‌كرد.

با همه اين اوصاف، خوش‌نشين‌ها محصولي نبود كه بينندگان با قاطعيت از آن ابراز رضايت كنند و منتقدان آن را جدي بگيرند. چرا؟!

در این زمینه بانی فیلم نوشت: يك گروه امتحان پس داده از بازيگران طنز، پشتوانه مهمي براي سازندگان «خوش‌نشين‌ها» بود تا هرگونه خلأهاي ناشي از ضعف فيلمنامه و كاستي‌هاي كارگردان و نويسندگان را با هنر خود برطرف كنند.

خصوصاً كه اين بار در كنار علي صادقي، مرجانه گلچين، مهران رجبي، امير غفارمنش، سپند اميرسليماني و محمد كاسبي، براي نخستين بار سيروس گرجستاني و حميد لولايي نيز زوجي كمدي را تشكيل دادند.

ضمن اينكه حليمه سعيدي هم براي نخستين بار با چراغ سبز گردانندگان سريال، در بداهه‌گويي وسعت عمل بيشتري پيدا كرده بود.

سعيد آقاخاني در سومين سريالش پس از «عيد امسال» و «زن بابا» (البته بدون در نظر گرفتن مجموعه مشتركش با مهدي مظلومي يعني «حبيب آقا»)، اگر چه همچنان در كارگرداني، فردي به دنبال تجربه‌هاي جديد نشان مي‌دهد، ولي ثابت كرد ابايي از كار با انبوهي از چهره‌هاي كار كشته و صاحب سبك طنز، و زير يك سقف گرد آوردن آنان و نيز رجوع به لوكيشن‌هاي فراوان ندارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *