بیوگرافی همه بازیگران فیلم رویای سهراب

معرفی فیلم رویای سهراب

بازیگران فیلم رویای سهراب را به همراه بیوگرافی اسامی خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم رویای سهراب

فیلم رویای سهراب ساخته ای علی قوی تن در سال ۹۷ در ژانر درام تهیه شد و دو سال در انتظار یک را نبود این فیلم برگرفته از زندگینامه سهراب سپهری می باشد که حالا با توجه به شروع به ویروس کرونا و تعطیلی سینماها قرار است که به صورت آنلاین اکران شود به همین مناسبت به خلاصه داستان اسامی بازیگران و زمان پخش آنلاین فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم رویای سهراب

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم که برگرفته از زندگینامه سهراب سپهری میباشند کارگردان این فیلم اشاره کردید که همیشه در حوالی خیابان مردم به من گفته‌اند که بنده شبیه زندگی سهراب سپهری می باشم و این پیشنهاد را بارها و بارها از سوی مردم دریافت کردم که چرا با این شب آهنگ فیلم درباره نشان می سازید.

علی قوی تن  اشاره کرد رویای سهراب روایات اندیشه‌ها و نگاه سهراب سپهری به جامعه بشریت می باشد و در این فیلم سعی شده کمتر به مسائل ریشه‌ای پرداخته شد و یک فضای کاملاً شاعرانه را در پی دارد که به زبان یای پنهان این شخصیت پرداخته است.

معرفی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این فیلم می توان به علی قوی تن در نقش سهراب سپهری،  لاله اسکندری ، مهدی سلطانی بهاره کیان افشار ،حسن علیرضایی ترلان‌پروانه ،مینا جعفرزاده ،محمد برسوزیان،ا حسین محمدیان ،حسن علیرضایی داوودی ،ابوالفضل میری

فروغ امجدی ،حسین محمدیان ،حسن علیرضایی ،داوود خلیلی،مرتضی مرتضایی،شادی عزیزی ،فاطمه کرمپور ،مهرداد داوری ،سمیه آقایی ،ریحانه بابارضایی

بیشتر ببینید :معرفی بازیگران فیلم بهت + زمان پخش

ترلان پروانه در فیلم رویای سهراب

عوامل فیلم

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: علی قوی دل، فیلم بردار: ساعد نیک زاد، مجری طرح: حامد قوی تن، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: رامین مشکین مقدم، طراح صحنه و لباس: مجید نیامراد، صداگذاری: بهروز شهامت، طراح گریم: رحیم مهدی‌خانی.

زمان پخش رویای سهراب

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *