بیوگرافی همه بازیگران فیلم سینمایی لتیان + زمان پخش

معرفی فیلم لتیان

بازیگران فیلم لتیان را به همراه اسامی و بیوگرافی + زمان پخش و خلاصه داستان در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم لیتان

فیلم لیتان ساخته علی تیموری و مجید مطلبی در سال 98 در ژانر اجتماعی -درام ساخته شده است منتظر اکران می باشد با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها پیش بینی میشود این فیلم به صورت مجازی برای نخستین بار اکران شود به همیت مناسبت به بیوگرافی بازیگران و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران فیلم سینمایی لتیان + زمان پخش

خلاصه داستان

در روایت این فیلم آمده است که لتیان یک سد است ، سدی برای گسترش رابطه های انسانی . رودخانه ها برپشت سد ایستاده اند و راه را برای این  این سد ناهموار کرده اند ، یک نفر میخواهد این سد را بشکند و اگر سد شکسته شود شهر خراب خواهد شد و او می داند که شکستن این سد به سادگی نیست ؟ چه اتفاقی در راه است ؟

بیوگرافی و اسامی بازیگران

از بازیگران این فیلم میتوان به : سارا بهرامی  و امیر جدیدی،پریناز ایزدیار و حسن معجونی، سارا بهرامی و علیرضا ثانی‌فر، امیر جدیدی و حسن معجونی، امیر جدیدی و ستاره پسیانی.

بیشتر ببینید : معرفی فیلم انفرادی + زمان پخش 

اسامی بازیگران فیلم لتیان

عوامل فیلم

مدیر فیلمبرداری  ادیب سبحانی ، تئوین محمدرضا مویینی ، صدابردار مهدی ابراهیم زاده ، طراحی صحنه محسن نصراللهی ، طراحی لباس سارا خالدی زاده ، چهره پرداز ایمان امیدوراری ، دستیار اول کارگردان فرزاد رحمانی ، منشی صحنه غزل رشیدی را نام برد.

پریناز ایزدیار در فیلم لتیان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *