بیوگرافی و زمان پخش فیلم سینمایی هجوم

معرفی فیلم هجوم

بازیگران فیلم هجوم را به همراه بیوگرافی و اسامی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبانه مشاهده کنید.

فیلم هجوم

فیلم هجوم ساخته شهرام مکری و سپهر سیفی در سال ۱۳۹۵ در ژانر درام و معمایی تهیه شد و توانست برای نخستین بار در بهمن ماه سال ۹۶ برای اکران آماده شود، حالا با خبر شدیم که قرار است از شبکه نمایش پخش شود به همین مناسبت به بیوگرافی بازیگران اسامی بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی و زمان پخش فیلم سینمایی هجوم

خلاصه داستان

در خلاصه این فیلم آمده است که روایت یک تیم ورزشی آماتوری به همراه مربی‌ و اعضای آن تیم که رازی را برای پنهان کردن دارند و گروه ها در جستجوی پیدا کردن این ماجرا می باشند که در ادامه یک قتل وحشتناک اتفاق می‌افتد که پلیس ها برای بررسی بیشتر ماجرا را به ورزشگاه آمدند آنها فرد مشکوک به قتل را به همراه خود بردن و به سرنخ کافی رسیدن اما این برایشان  کافی نبود و دوستان قاتل نمی خواهند همکاری خوبی را با پلیس داشته باشند که در ادامه بقیه داستان رقم میخورد.

معرفی بازیگران

از بازیگران این فیلم می توان به بابک‌کریمیف محمد ساریان، سعید زارعی ،الوان  هفتوان ،عبد الله بخشی، پدرام‌شریفی ،مهدی اعتماد سعید، بهزاددورانی فمیلاد رحیمیف فرامرز مدیری، سجاد تابش، محمد برهمنی، ایمان صیاد ،بمحمد تقی زاده فرید را نیز نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم عاشق پیشه

فیلم سینمایی هجوم

عوامل فیلم

کارگردان: شهرام مکری، تهیه کننده: سپهر سیفی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: امیرحسین اثباتی و نازنین توسلی، مجری طرح: امیرحسین اثباتی، دستیار کارگردان: اسما ابراهیم زادگان، عکاس: عبدالرضا نیکو.

اسامی بازیگران فیلم هجوم

الهه بخشی بازیگر فیلم هجوم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *