بیوگرافی مهسا امینی کیست علت مرگ و ناگفته ها +عکس

بیوگرافی مهسا امینی کیست علت مرگ و ناگفته ها +عکس

مهسا امینی کیست

مهسا امینی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۹ در شهرستان سقز بوده که در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در سن ۲۱ سالگی فوت کرد او به همراه خانواده اش برای دیدن عمه خود از سقز به تهران آمده بودند که در روز بعد برای خرید به همراه خواهر و برادرش به بازار تهران رفتن و هنگام خروج از مترو در ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ به علت پوشش نامناسب توسط گشت ارشاد بازداشت شد و به مرگ پلیس منتقل گردید اما بعد از چند ساعت به کما رفت و در نهایت در 25 شهریور فوت کرد.

رئیس پلیس تهران درباره ماجرای بازداشت و مرگ مهسا امینی میگوید: روز سه شنبه گذشته خانم مهسا امینی به همراه ۳ نفر خانم و دو آقای دیگر که از اقوام شان بوده اند در پارک طالقانی حضور داشتند پلیس به سه نفر دیگر تذکر می دهد و در محل می پذیرند، اما از این خانم درخواست می شود به پلیس امنیت مراجعه کرده و از همراهان او می خواهند برایشان لباس مناسب بیاورند این خانم به همراه ۵ زن دیگر و یک همکار خانم پلیس به مقر پلیس امنیت اخلاقی منتقل شده و به گفته دو نفر از دختران دیگر حاضر در ون مهسا شوخی هم می کرده است.

بیوگرافی مهسا امینی کیست علت مرگ و ناگفته ها +عکس

 

وی ادامه داد: خانم مهسا امینی و سایر دختران به کلاس منتقل می شوند تا شروع کلاس این خانم بلند شده و با همکار خانم ما صحبت می کند و به یکباره حالش بهم می خورد ایشان از همکار خانم ما می پرسد لباس من چه ایرادی دارد و همکار من می گوید ساپورت و شلوار شما مشکل دارد و بعد حال ایشان بهم می خورد کمتر از یک دقیقه همکار بهیار ما کار رسیدگی به مهسا را آغاز می کند و دودقیقه بعد تیم موتورلانس وارد می شود و کار احیا شروع می شود و ۸ دقیقه بعد همکاران ما درخواست آمبولانس می کنند یکبار در داخل پلیس ایشان احیا می شود و ظاهرا دوبار هم در بیمارستان احیا می شود البته من نمی خواهم در این موارد ورود کنم تا پزشکی قانونی نتیجه را اعلام کند اما پلیس برای جان نجات ایشان سریعترین اقدام را انجام می دهد و بعدبه نزدیکترین بیمارستان منتقل می شوند. همکاران ما در آنجا حاضر می شوند و اعلام می کنند هر نوع خدمتی که لازم است به ایشان ارائه شود و هزینه آن برعهده پلیس است.

بیوگرافی مهسا امینی کیست علت مرگ و ناگفته ها +عکس

مهسا امینی کیست او اهل سقز در استان کردستان است که به همراه خانواده اش به تهران می اید تا به دایی اش سر بزند اما هنگامی به همراه برادرش از مترو خارج میشود توسط گشت ارشاد بازداشت میشود او را به اماکن میبرند و در انجا در کنار تعدادی دیگر از بازداشت شده ها در یک سالن مستقر میکنند تا کلاس اموزش درباره اهمیت حجاب برای انها بر گزار کنند اما طبق فیلم دوربین مداربسته بر روی زمین می افتد و سکته میکند و سپس به بیمارستان کسری منتقل میشود.

مهسا امینی فوت کرد ضربان قلب این دختر کردستانی متوقف شد و او درگذشت خبر فوت او را دایی اش منتشر کرد و نوشت ژینا برای همیشه رفت به خاطر لجاجت، عده ای عمرش را به پایان رساندند. پلیس امروز فیلم دوربین مداربسته اداره اماکن و لحظه سکته مهسا امینی را منتشر کرد که در این صفحه میتوانید تماشا کنید.

مهسا امینی (ژینا امینی) دختر سنندجی اهل سقز کیست؟ بیوگرافی و ماجرای دستگیری گشت ارشاد و سکته قلبی و فوت و جزئیات را در این صفحه بخوانید.

مهسا امینی کیست؟

روز گذشته خبری در رسانه های معاند منتشر شد مبنی بر اینکه دختر جوانی به نام مهسا امینی اهل سنندج ۲۲ ساله توسط ماموران گشت ارشاد دستگیر شده است و بعد از انتقال به اداره اماکن دچار حمله قلبی شده و فوت کرده است .

در این باره خبرهای جدیدی منتشر شده است خانم مهسا امینی برای سفر تفریحی از سنندج به تهران آمده است روز گذشته توسط نیروهای گشت ارشاد بازداشت میشود و به اماکن تهران منتقل می گردد اما زمانی که در اماکن حضور داشته دچار سکته قلبی کرده و فوت می کند.

برادر مهسا، کیارش نام دارد در این باره می‌گوید مهسا زمانی که بازداشت شد دو ساعت بعد به کما رفت که دچار حمله قلبی شده بود و در نهایت بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فیلم دوربین مداربسته مهسا امینی

در زیر فیلم دوربین مداربسته لحظه سکته مهسا امینی را تماشا کنید

به نوشته صبح ما؛ مهسا امینی در حال حاضر در کما به سر می‌برد؛ به تشخیص پزشکان مهسا دچار سکته قلبی و مغزی شده است. پزشکان خانواده او را از نجات جواب کرده‌اند.

روایت مهسا امینی از زبان دایی اش

مهسا امینی را در بزرگراه شهید حقانی تهران بازداشت کردند ماموران به برادر مهسا گفتند که یک ساعت کلاس توجیهی و آموزشی برای او توسط پلیس امنیت اخلاقی برگزار خواهند کرد و سپس آزاد میشود اما بعد از دو ساعت آمبولانسی از ساختمان وزرا خارج می شود به گفته برادر مهسا سربازان می گویند یکی از پرسنل نیروی انتظامی حالش بد شده و با آمبولانس منتقل شده است اما بعد از مدتی متوجه شدیم که مهسا را با آمبولانس به بیمارستان کسرا منتقل کردند پزشکان بیمارستان کسریاعلام کردند که او سکته قلبی و مغزی کرده است قلبم مهسا نیمه فعال بوده و مغز او کاملاً هوشیاری اش را از دست داده است و به کما رفته است پزشکان خانواده او را جواب کردند و گفتم فقط برایش دعا کنید.

دایی مهسا امینی می گوید به بیمارستان کسرا مراجعه کردم و به حراست بیمارستان مشخصات مهسا را دادم اما گفتند که در این بیمارستان چنین بیماری بستری نشده است و در نهایت نشانی مراقبت های ویژه را به من دادند وقتی که به بخش مراقبت های ویژه رفتم به من گفتند که خانم امینی ممنوع الملاقات است دایی مهسا می گوید مغز او کار افتاده است قلبش نیمه فعال شده و کلیه هایش دیگر کار نمی کنند و دکترها گفتن فقط دعا کنید.

همچنین ببینید فیلم کامل تشییع جنازه و خاکسپاری مهسا امینی در سقز کردستان

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی، در یادداشتی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: پلیس به جای آنکه در کوچه و خیابان مراقب مردم در برابر هجوم زورگیران باشد، در پی بازداشت دختران آنها به دلیل نوع پوشش آنهاست!

مرگ مغزی ژینا امینی، دختر خانمِ جوان سنندجی، پس از بازداشت توسط گشت ارشاد در تهران، ادامه روندِ بی‌نهایت آسیب‌زایی است که کارشناسان امور اجتماعی بارها نسبت به آن هشدار داده‌اند، اما کمترین اثری بر سیاست لج‌بازانه نهادهای تصمیم‌گیر نداشته است.

پلیس تهران گفته است که خانم امینی به قصد «هدایت» دستگیر شده، اما به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شده است. اگر این روایت را صد در صد هم معتبر بدانیم آیا پلیس نمی‌داند که صِرف دستگیری یک دختر مسافر شهرستانی در حضور خانواده‌اش چه شوک روانی به او وارد می‌کند؟

بیوگرافی مهسا امینی کیست علت مرگ و ناگفته ها +عکسدستور ابراهیم رئیسی برای پیگیری مرگ مهسا امینی

رئیس جمهور کشورمان به وزیر کشور دستور داد ماجرای مهسا امینی را پیگیری و گزارش کامل را ارائه کنند.

وزیر کشور در پی دستور رئیس‌جمهور خطاب به معاون امنیتی وزارت کشور اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس‌جمهور، در خصوص حادثه پدید آمده برای خانم مهسا امینی، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.

پدر و مادر مهسا امینی بعد از شنیدن خبر مرگ دخترشان

فیلم / پدر و مادر مهسا امینی (ژینا امینی) کیست؟ واکنش به مرگ دخترش

اسد امرایی، مترجم و رونامه‌نگار نوشت: دختر جوان زیبایی را که همراه خانواده‌اش نمی‌دانم برای درمان یا تفرج آمده یا به دیدار اقوام و نمی‌دانم چه بازداشت می‌کنند که حجابش را رعایت نکرده و به قول فارس هنجارشکنی کرده و به رغم اصرار همراهانش می‌برند تا توجیهش کنند ظاهرا چنان چهره‌ی رحمانی نشانش می‌دهند که از ترس نزدیک است قالب تهی کند و حالا که روی تخت بیمارستان با مرگ دست‌و‌پنجه نرم می‌کند می‌گویند دچار حمله قلبی شده. مهسا امینی جوان است امیدوارم زنده بماند، امیدوارم زبان بگشاید و به زندگی برگردد و امیدوارم امیدواری‌ام بیهوده نباشد. اما یقین دارم آن چهره‌ی رحمانی را که نشانش داده‌اند هرگز فراموش نخواهد کرد. یک سخن هم با مافوق آن ماموری که به خیال خودش آمده‌است این دختر هنجارشکن را توجیه کند و آموزش دهد و یقین دارم کلام منسوب به علی علیه‌السلام درباره کندن خلخال از پای دختر یهودی گوشش نخورده و اگر خورده سعادت مردن و شهادت نداشته. من خودم دو دختر دارم و ترجیح می‌دهم از شنیدن چنین خبری بمیرم.

همچنین ببینید فیلم کامل گریه و ضجه مادر مهسا امینی بر سر مزار 

نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به کما رفتن زنی جوان(مهسا امینی) پس از انتقال به یک مقر انتظامی از سوی گشت ارشاد، گفت: به عنوان نماینده مردم و به عنوان کسی که از مردم رأی گرفته، در چارچوب قانون حتماً این موضوع و موضوعات قبلی را پیگیری خواهم کرد.

مهسا امینی کیست؟ بیوگرافی و ماجرای بازداشت گشت ارشاد و سکته قبلی

جلال رشیدی کوچی در گفت وگویی که با ایسنا داشته درباره گزارش نیروی انتظامی در خصوص مهسا امینی گفت: گزارشی که نیروی محترم انتظامی داده‌اند این بوده که ایشان به جلسه کلاس‌های توجیهی دعوت شده بوده است، این یک گام قابل پیشرفت و قابل تحسین بوده که بخواهند در کلاس‌های توجیهی این کار را انجام دهند ولی اتفاق رخ داده باید بررسی شود. اینکه ما به این راحتی یک دختر جوانی که می‌توانسته سال‌ها زندگی داشته باشد و خانواده‌اش را با این نوع رفتار آزار دهیم، قابل قبول نیست، حداقل برای من این موضوعات قابل هضم نیست. حتماً این موضوع را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد و نتیجه‌اش را شفاف به مردم خواهم گفت.

حضور استاندار کردستان در خانه مهسا امینی

 

منزل مهسا امینی در سقز

منزل مهسا امینی در سقز منزل مهسا امینی در سقز

پدر مهسا امینی در تشییع جنازه

پدر مهسا امینی در تشییع جنازه

 

وداع برادر مهسا امینی با تابوتوداع برادر مهسا امینی با تابوت خواهرش خواهرش

عکس مزاز مهسا امینی

عکس مزاز مهسا امینی

مهسا امینی کیست بیوگرافی و علت مرگ ماجرای بازداشت گشت ارشاد

صحبت های وکیل خانواده مهسا امینی

وکیل خانواده مهسا امینی گفت: مهسا امینی به بیماری تیروئید هم مبتلا بوده است. خانم مهسا امینی ۲۲ سال سن داشت و با توجه به وضعیت آب و هوایی غرب کشور که کوهستانی است و به علت باران‌های سیل آسا در آب‌های آنجا به دلیل کمبود ماده لیون، مانند اکثر همشهری‌های خود به بیماری تیروئید مبتلا بوده و، اما این بیماری هم هیچ تاثیری در حادثه‌ای که برای او به وجود آمده نداشته است. زیرا به دلیل نتایج آزمایش سالیانه مهسا امینی که توسط پزشک متخصص او انجام می‌شد، صراحتا اعلام شده که نیازی به تهیه قرص بیماری تیروئید نیست و حتی نیازی به تغییر دوز مصرف آن قرص‌ها هم ندارد.

وکیل خانواده مهسا امینی گفت: مهسا امینی در سال ۱۳۸۶ یعنی حدود ۱۵ سال پیش در حدود اینکه ۷ سال سن داشته، عمل داشته و عمل جراحی صورت گرفته، ولی این عمل هیچ گونه ارتباطی با مرگ او در بیمارستان کسری یا اینکه قبل از آن در جا‌های دیگر حوادثی به وجود آمده نداشته است.

محمد صالح نیکبخت وکیل خانواده مهسا امینی در گفتگو با ایلنا، در واکنش به ماجرای عمل مهسا امینی در بیمارستان میلاد و تایید و تکذیب‌هایی که پیرامون آن صورت می‌گیرد، گفت: مهسا امینی در سال ۱۳۸۶ یعنی حدود ۱۵ سال پیش وقتی ۷ سال سن داشته، عمل داشته و عمل جراحی روی او صورت گرفته، ولی این عمل هیچ گونه ارتباطی با مرگ او در بیمارستان کسری یا اینکه قبل از آن در جا‌های دیگر حوادثی به وجود آمده نداشته است.

مهسا امینی کیست بیوگرافی و علت مرگ و مصاحبه پدر و مادرش +عکس

پدر مهسا امینی جراحی مهسا را تأیید کرد

امجد امینی پدر مرحومه مهسا امینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم به بیماری فرزندش اذعان کرد و اظهار داشت: 15سال پیش مهسا یک بیماری داشت، در عکسی که در بیمارستان گرفتیم کیست مانندی، پشت چشم چپش بود و دکتر شیروانی عمل آن را در بیمارستان میلاد تهران انجام داد که در جلسه پزشکی قانونی نیز اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس گفته پزشک در صورت عدم انجام جراحی، کیست به مرور زمان بزرگ‌تر و احتمال کاهش دید دخترم در آینده وجود داشت، افزود: تا یکی دو سال بعد از عمل جراحی نیز مهسا به صورت مرتب تحت کنترل دکتر شیروانی بود.

پدر مرحومه مهسا امینی همچنین از مراجعه به تبریز برای درمان بیماری دخترش بعد از عمل جراحی تهران خبر داد و گفت: مهسا تیروئید نیز داشت که بعد از انجام آزمایشاتی در تبریز تحت کنترل پزشک فوق تخصص غدد بود و هر روز صبح نصف قرص هیدرو کورتیزون و لووتیروکسین را مصرف می‌کرد. هر سال که به پزشک مربوطه مراجعه می‌کردیم همین داروها را تکرار می‌کرد.

وی در تشریح اتفاق پیش آمده در خصوص درگذشت فرزندش، گفت: در بیمارستان با بازپرس بر بالین مهسا حضور یافتیم و از من سؤال پرسید که زخم و ضربه‌ای به سر و بدن دخترتان را می‌بینید که گفتم خیر، نشانه‌ای نیست، ضربه‌ای روی سر نشان نمی‌دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

271 نظر

  1. حتما انداختنش تو اتاق پر از سوسکها و مارمولک‌ها برای اذیت کردن از ترس سکته کرده

    • انشاا…دخترهای شما روهیچوقت نندازن تواتاق سوسک وماموزک .چون وقتی داری درد نبودنش رو میچشی ،یک سبک مغز ،با حرف خام واهی از انسانیت اش حرفی نمیزنه ،که هم تو بیشتر میسوزی وهم دیگران که چرا باهاش هم وطنان.!!!!!

      • آفرین بر شما

        • امیروک خاشی

          چرا شعر ور به خورد مردم میدید من دیدم اون بدن کبودو اون ورمای روی سرشو خدا لعنتتون کنه حرومزادعا

          • با دروغ پراکنی جو نده هیچ عکسی نیست که بدنش کبود باشه توی فیلم قبل سکته کردنش هم معلومه کاملا سالمه

          • برپدرونادروذات ووجوددروغگولعنت

      • 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

        • دچار حمله قلبی؟؟؟!!!😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐باشه قبول دچار حمله قلبی شد😐هکر ها عکس سی تی اسکن بیمارستان رو هک کردن ،جمجمه ترک خورده بود

    • از اسمت خجالت بکش حسین جان داد تا راه و رسم مردانگی زنده بماند نه نامردی
      واقعاً برای پدر و مادرت متأسفم که اسمت رو حسین گذاشتند

      • امام حسین شهید شد تا امر به معروف و نهی از منکر زنده بماند. هدف امام حسین زنده مونده که وضع حجاب زن و دختر در کشور اسلامی اینه؟ این اوضاع رو کی باید درست کنه؟

        • امام حسين عيب پوش بود و پرده در در ملا عام نبود بخاطر ادبش ماند مثل تو عيب يأب نبود اين دختر كه مانتويش بلنده
          پيامبر به زن زاني هم مي فرمود به نظرت امده برو

    • واقعا که شما چقدر افکارتون بسته ست

    • الان شما واقعا از این شوخی بی مزه ی خودت خندت گرفت ؟؟
      یک خانواده داغدار شده
      حالا به چه نحوی و چرا بماند برای اون ها که مطلع هستن
      ولی الان به فکر دل داغدیده ی پدر و مادرشم
      من خودم دختر دارم

      • جواد انصاری شیری

        این حرفش زشت بود ولی بنظرم خواسته طعنه به اون دسته ادم هایی بزنه که میگن مهسا سکته کرده

    • انشاالله که یه روزی دختر خودتو یا خواهرت یا یکی از عزیزانت به همچین سرنوشتی دچار بشه بعد بیایم ببینیم یه کامنت شبیه کامنت خودت راجبش گذاشتن.🙏

      • لطفا در نفرین کردن مردم مراقب باشید نگین دخترت یا خواهرت بگو عزیزت به این روز دچار بشه
        برادر من موقع مجردی خیلی قلتا کرد نمیدونم چه جور نفرین کردند که من خواهر رو گرفته خودشم شده سوهان روحم اما دخترش هر روز داره خوشبختی میشه چه بسا شاید دختری هم عزیز پدرش نباشه، دیدم که میگم تجربه کردم و هر روز دارم تاوان گناه نکرده رو پس میدم
        پس لطفا زمان نفرین کردن از واژه عزیز استفاده کنین حالا این عزیز میتونه هرکسی باشه حتی خودش….

    • عبدالرسول احدی

      امیدوارم این سعادت را داشته باشی تا این تجربه و نتایجش را داشته باشی، خانواده‌ای برای همیشه نابود شد، فقط مهسا از دنیا نرفت، مادرش، پدرش، برادر و خواهرش هم از بین رفتند، خوشی، از آنها تا ابد گرفته شد،

    • خواهر و مادر و همسر و دختران بود این حرفها را مبزدی

    • ای خاک عالم بر سرت

    • تو راست میگی

    • هر هر. هر خندیدیم. اگه تو تصویر دقت کنید از گوشش خون اومده و زیر چشمش کبود و این یعنی دچار شکستگی قائده جمجمه شده

      • جواد انصاری شیری

        دقیقا ولی باز یك عده‍ که چشم وگوششون بسته هست قبول ندارند که شکنجه شده وباز میگن که سکته كرده توی فیلم ه‍م اثار کبودی روی صورت و دستش مشهوده نمیدونم چرا عده ای به نوعی در ماله کشی پلیس کمک میکنن و … دیگه چی بگم

        • نمی‌دونم این کبودی که تو‌میگی برادر ودایی خودش چرا ندیدم.بسه دیگه این دروغا

      • آقا مهراد شما ک پزشکی خوندی و نظر پزشکی میدی خواهشن بگو بهم ک چرا لوله تنفسی رو از دماغ دادن که ی پرستار معمولی, ای س یو میدونه نباید فردی ک ضربه مغزی شده رو لوله تنفسی از دماغ رد کنن

      • bohlolvandm1@gmail.com

        اره بیچاره رو کشتن

      • جهاد تبیین

        سلام
        شما انگار فراموش کرده اید ایشان را برده اند پزشکی قانونی تا تشریح نمایند و علت فوت او را کشف کنند و سه هفته بعد جواب قطعی بدهند
        و نیز پزشکی قانونی اعلام کرده علائم ظاهری ضرب و شتم و جرح نداشته است
        حال اگر به پزشکی قانونی اعتماد ندارید
        مطلب دیگری است
        چون بنده هم دو گزینه دیگر را برای فوت مهسا قابل بررسی توسط پزشکی قانونی می دانم
        ۱) سکته قلبی و مغزی علت فوت مهسا اعلام شده ، در اثر ایجاد لخته خونی در قلب و یا مغز و یا هر دو
        که یکی از علل سکته های قلبی مردم و حتی جوانان طی دو سال اخیر یا حداقل یک سال اخیر کرونا به دلیل سکته قلبی و مغزی در اثر تشکیل لخته خونی در قلب و مغز واکسن زدگانی بوده که بیماری زمینه ای داشته و یا نداشته و به دلیل ضعف سیستم ایمنی و واکسن های سمی مافیای بهداشت و درمان کرونا هراس واکسن پرست فوت نموده اند
        ۲)بررسی سمی بدن و خون مهسا
        به علت بوئیدن یک دستمال کاغذی آلوده سمی خوشبو که یکی از نفوذیهای انگلیسی در جیب او قرار داده باشند که می تواند سکته قلبی و مغزی ایجاد کند

    • مردک احمق بی‌شعور این چه حرفیه ، حیوان صفتِِ کودن
      یک خانواده داغدار و یک ملت ناراحت ، داری مسخره میکنی .

      • جواد انصاری شیری

        حالا نفهمید یه چیزی گفت ولش کنید بعدشم این حرفش به نوعی طعنه به پلیس واونایی هست که گفتن مهسا خانم در اثر سکته از دنیا رفته زده وگرنه قصد مسخره نداشته بلد نبوده چطور بگه

    • ایول 😄🤭😉

    • کثافت نمک به حروم

    • جهاد تبیین

      سلام
      به جای حرف زشت زدن به دیگران
      بهتر است اندکی صبر نماییم تا دلایل واقعی سکته قلبی خانم مهسا امینی توسط پزشکی قانونی مشخص گردد
      شاید یکی از دلایل ایجاد لخته خونی در قلب بعد تزریق واکسن های سمی کرونا باشد
      باید بررسی شود که آیا خانم امینی واکسن کرونا تزریق کرده اند و چند دوز و چه زمانی
      و در صورت اثبات ایجاد لخته خونی در قلب در اثر عوارض واکسن به جای گشت ارشاد و نیروی انتظامی از مافیای بهداشت و درمان کرونا هراس واکسن پرست بازخواست و دادگاهی نماییم

      امیدوارم دنبال کشف حقیقت باشیم نه فرصت طلبی و بهانه جویی

  2. نمیدونم چرا این آقا زلدهها رو دستگیر نمیکنند که سر از کشور های بیگانه در بیاورند و خوشگذرانی میکنند مگر اینجا دانشگاه نداریم و یا جای پیشرفت نیست البته شایدم خون اونها از بقیه سرخ تره یا این کشور رو فابل نمیدونن فکر میکنند در حد خودشان نیست بی ارزش میدونن ایران رو و یا فولاد مبارکه با اون همه فساد که امسال اینا کم نیستن رو نادبده میگیرن بعد چسببدن به حجاب اونم با خشونت تمام دختر مردم رو میکشند بعد میگن سکته کرده مگر کسی باور میکنه بیشتر شبیه طنزه.

  3. داعش همینجاس، مارو از داعش نترسونید

  4. عکس بنده خدا رو دیدم. خدا وکیلی ایشون با این ظاهر بیشتر جلب توجه میکنه یا بازیگرانی همچون نیوشاضیغمی با اون حجم از آرایش و موهای بلوند کرده همیشه بیرون افتاده از روسری؟!!! این کجا و آن کجا؟ این بنده خدا که تو رسانه هم کسی ایشون رو ندیده!

    • حجاب تو کشور ما یک هنجاره و تو همه کشورها با هنجارشکنها برخورد میشه. فرانسه تاحالا چندتا زن باحجاب رو کشتن؟ و…..
      بله خیلی جاها هم مسئولین ما در خواب عمیق هستند.
      نکته دیگه هم اینکه ما نباید مثل اونا باشیم ما مسلمانیم. پیرو کسی که فرمود اگر درحکومت علی
      خلخال از پای دختر یهودی دربیاورند و علی از غصه بمیرد رواست.
      خلاصه کلام اینکه شتر رو با بار میبره ما چسبیدیم به لنگ پشه

      • ایران زمین

        مسلمانید؟؟؟ پاشید برید کشورایی که همه چیشون اسلامی بوده و حجابشون رو دوسدارید و باهاشون تحریک نمیشید شما عرب پرستارو چه به ایران و ایرانی ؟؟؟
        پس قبول دارید که ایرانی نیستید و کشور مارو مثل همون امامای قاتل غارتگرتون غصب کردید و اموالمونو خرج عربا میکنید چون غنیمت جنگیتونه 🤔😏

  5. اول‌حجاب‌بازیگرای‌‌کشورمونو‌درست‌کنید،‌‌تا‌الگویی‌برای‌دخترای‌جوان‌نشن‌
    ‌این‌همه‌بازیگر‌بیحجاب‌داریم‌اما‌کسی‌سراغشونو‌نمیگیره
    تا‌این‌ارشدها‌اصلاح‌بشن

    • خو مثلا اینو الان دستگیر کنن بقیه هم با حجاب میشن

    • هوادارفوتبال

      باسلام وعرض ادب روزگارغریبیست زورگیرهاودزدهادرخیابانهاجولان میدهند وهرصدتایکیشان دستگیر وجانشینان سیاسیشان اعدام میشوند ومادنبال درست کردن حجاب خانمهاهستیم آقایون مسول درقبال حجاب اجباری چه چیزی به زنهاودختران ایرانی داده اید که انتظار دارید زیر بلیط شما وطبق سلیقه ی شما عمل کنند زنان ودختران ایرانی به اندازه ی کافی بخاطر افکارغلط جامعه کتک روحی روانی میخورند شما به فکر کتک زدن ودستبند زدن بردست دزدان آقازاده وژنهای برتر باشید به فکر نان شب کارگر باشید به فکر کودکان کار باشید به فکر مسکن وخوراک آنهایی باشید که قبرستان نشین وزباله گردهستندباشید کمی به فکر درست کردن باطن خودباشید نه ظاهر مردم‌ ای وای برما که خودراشیعه ی علی میدانیم ولی به اندازه ی شترهای علی سیاست مملکت داری نداریم وای برما وای برما وای برما

      • ایران جان

        من واقعا مردها رو نمی دونم ولی واقعا به عنوان یک زن از خانم های که حجابشون رو رعایت نمی کردند خیلی اذیت شدم. چقدر توجه ها رو که به سمت خودشون جلب می کردن و ما پشت در می موندیم. چقدر موقعیت ها رو که از ما سلب می کردن و… . البته من یکی دلم می خواست این خانم های بی حجاب که آه به دل من کردن یه زندگی خوب و صحیح و سالم داشته باشن نه اینکه بمیرن هر چند که اونا رحمی به حال ما ندارند

        • عه ببخشیدنمیدونستن شماپشت دریدشوهرجنابالی ماهی چقدمیگیره؟دلیل پشت درماندن شمااینه اگه حقوق شوهرتان کم بود زندگیتان جهنمی بودپشت درنمیموندین

        • بحث را قاطي همه نكن
          اين خانم. كه مانتو بلند و گشاده
          عيب جويي بدتر عامل جري شدن به گناه مي شه
          خانواده داغدار سرت نمي شه پشت سر دختر كم سن مي گي

    • برادران ،ما سامانه ثنا داریم، فقط کافیه شماره ملی فرد بدست بیاریم وازش بخواهیم در دادگاه حاضر شود وبعد جریمه و بعد کلاس ها و کمپ فرستاده شود ،
      لطفا روش های عصر حجر رو کنار بزارید، مردم رو نکشید و بعد کاسه چه کنم دست بگیرید

    • کاملا موافقم
      هر چی می کشیم از این بازیگرهاست

  6. منصور فتحی پور

    واقعا متاسفم …

  7. من کاری ندارم در چه وضعی از حجاب بوده ولی آنچه عکس لحظات قبل از ارشاد در مترو نشون میده در مقابل حجاب خیلی از سلبریتی ها عالیه. عدالت برقرار بشه اگر قانون هست برای همه باشه.

  8. دون ویتو کورلئونه

    چرا انقدر شرو ور میگید؟؟؟ ما مردها از دست سرو وضع فاجعه بار دخترها امنیت روانی نداریم. سر بالا میکنیم انقدر سرو وضع فاجعه بار میبینیم که شرممون میشه. نباید این اتفاق رخ میداد اما تا کجا باید این وضع فاجعه بارو تحمل کرد؟؟؟

    • بشنوید سخنان یک کودک ۱۵ ساله را که تازه با تغییرات بدنش آشنا شده و خیال میکنه میتونه در مسائل اساسی اجتماعی کشور که سالیان ساله مورد نقد و مبارزه قرار گرفته نظر شهوانی خودش رو بیان بکنه
      یک کم کافور تو هر وعده ی غذاییت بخور که انشاء الله باعث ارامش ذهنیت بشه

    • بهتره سرتون رو بالا نگیرید و معیارهاتون رو از دختر پولدار و خوشتیپ به دختری هم سطح خودتون یا پایین تر از خودتون تغییر بدید تا ازدواجتون دیر نشه که اگر چشمتون به ناموس مردم افتاد تحریک نشید .

      • عزیزم اگر بنا بود مرد تحریک نشه بین شما و همسرتون هم هیچ لذت و معاشقه ای رد وبدل نمیشد خدا هر چیز رو سر جای خودش خلق کرده

        • هوادار فوتبال تو به فکر فوتبال باش الان عربستان سعودی زنانشان یه جوری حجاب دارند که ما باید خجالت بکشیم زناشون حجاب دارند و ماشین میلیاردی ولی ما بی حجابی از ما میباره و ماشین پیکان داریم از فقر داریم میگیریم زن هایه عربستان صورتشان دیده نمیشه نه نمیشه ببینم شما یحودی هستی یا مسلمان کدام تو یه یحودی هستی یحودی ببین یحودی شما برا یه شیطان کار و خدمت میکنید ولی اگه برا یه خدا و یارانش خدمت میکردی الان تو و مهسا زنده و مسلمان بودید و ماشین میلیاردی داشتید نه پیکان تو هم چی مسلمانان گفته شوده حجاب فقط حجاب من که میرم با زنی مسلمان و با حجاب عروسی کنم تا با شما یحودی ها

          • پیشنهاد میکنم شما به افغانستان تحت حکومت طالبان مهاجرت کنید که برای شما ی جکومت ارمانی است.و اسلام اعلا و ناب اجرا میشه نه نصفه کاره مثل عربستان.

          • سمیه حسینی

            خانوم محترم آقای محترم هرکسی حق انتخاب داره به شما چه به من چه دختر عربستانی میخواد چطوری باشه یا هست سرتان به کار خودتان باشه خیلی در زندگی شخصی خودتان پیشرفت میکنید عه حالم بهم میخورد ازشما جانماز آبکش های افراطی😂

        • خدا حرفهايي هم راجع بي ابرو نكردن و عيب پوشاني داره !!!!نه اينكه به ابروي مردم چوب حراج بزني حرمت خاك سرد دختر بچه نفهمي

        • خاک تو سر مردی که همه جا دنبال تحریک شدنه .اخه چقد باید پست و رذل باشی که اینجوری فکر کنی .خیر سرتون مثلا انسانیدو قدرت تفکر دارید.

    • مشکل همینجاست که نگاه میکنین!همه چی از این نگاهاتون شروع میشه نگاه میکنید تا میرسه به خود سوزی و ….
      کی میخواید بفهمید وضع یک زن به خودش مربوطه نه به آدمای مریضی مثل شماها:)

    • کاش به جای ما مردها، از کلمه صحیح ما حیوانات دو پا استفاده می کردید که معنی برسه. نمی دونم توی کشورهای غربی چرا مردها با اموال شما فرق دارن. که با این همه آزادی دچار بحران نمی شن؟ کثافت شما سایبری ها تمامی نداره.

      • شما غرب رفتی ؟
        من رفتم با اون چیزی که توی حرف شماست زمین تا اسمون فرق می کنه
        اونجا به بچه ها و حیوانات هم رحم نمی کنن

        • احتمالا شما تفکرت از غرب کشور های جنوب غربه .. همون عربا و الا من که المان زندگی میکردم ارزش انسان ها حفظ میشد عزیز دل…

    • به عنوان یک مرد ایرانی برات متاسفم اینکه مثل یه حیوون تحریک شده میمونی تقصیر خودته و باید بری خودتو درمان کنی نه اینکه بندازی گردن این و اون

    • برو بابا مشکل از نگاه کثیف و فکر منحرف خودته

    • دختر ازادی

      اقای به ظاهر محترم، حرف هاتو برای خودت بزار، چرا باید بخاطر تو و امثال تو که چشم چرون هستین ما دخترها و زنها محدودیت داشته باشیم؟ ایا ما حق ازادی، حق زندگی کردن نداریم؟ چرا شما خودتون رو فیلتر نمیکنین؟ #التماس تفکر

      • عزیزم هر دینی را مراجعه کنید حتی مسیحیت اگر به زنان راهبه و مقدس مراجعه کنید می بینید که پوشش کامل دارند قرآن آیات متعددی درباره حجاب و عفاف چه برای زنان و چه برای مردان رعایت عفاف و پاکدامنی داره حتما ازتون خواهش میکنم آیات سوره نور و نسل را مطالعه کنید هنجار شکنی بعضی ها و البته خشونت بی مورد بعضی دیگر چیزی از دین و اعتقادات مردم کم نمیکنه موضوعی که وجود دارد اینه که ما بنده خداییم و به خاطر او و فقط به خاطر رضایت او وظیفه داریم رعایت کنیم

    • خاک بر سرت خروس صفت..
      پدوفیل.
      مریض جنسی
      ابله
      بر اعتقاداتت لعنت

    • مثلا سرتونو بلند میکنین میبینین یه خانم موهاش بیرونه یا مانتوش کوتاهه یا آرایش داره چرا روانی میشین؟تو مردی آخه میموووون.کافور بخور تا وقتی یه خانم میبینی روانی نشی عنتر.آبرو مردارو نبر حداقل

    • کافور بخور کمتر اینجا زر میزنی نگاهات کثیفه مشکل از خودته روی خودت کار کن

      • عزیزم هر دینی را مراجعه کنید حتی مسیحیت اگر به زنان راهبه و مقدس مراجعه کنید می بینید که پوشش کامل دارند قرآن آیات متعددی درباره حجاب و عفاف چه برای زنان و چه برای مردان رعایت عفاف و پاکدامنی داره حتما ازتون خواهش میکنم آیات سوره نور و نسل را مطالعه کنید هنجار شکنی بعضی ها و البته خشونت بی مورد بعضی دیگر چیزی از دین و اعتقادات مردم کم نمیکنه موضوعی که وجود دارد اینه که ما بنده خداییم و به خاطر او و فقط به خاطر رضایت او وظیفه داریم رعایت کنیم

    • هوادارفوتبال

      چشم کورشده ی هیزترو ببنداگه جنبه ی دیدن دوتامورونداری بروچشماتودربیاربنداز جلوی سگ ولی بعیدمیدونم سگ هم چشمهای آدم هیزی مثل تورو بخوره اه اه اه به این افکار

    • داداش من خب میتونی نگاه نکنی مشکل اون چشای هیزته عوضی بخدا وقتی اینجور چیزا رو میبینم یاد اون آهنگ تتلو میفتم که میگه
      بس که فضا بسته بوده همه چیزو تو ک*س دیدن…

      تو اول طرز فکر تو عوض کن بعد بیا سخنرانی کن

    • میتونی نگاه نکنی در ضمن پزشک هم راه حل مناسبی برای شماست

    • منم یه خانم هستم وواقعاازین وضع ول بعضی خانم هاناراحتم.هرکس میخوادول باشه بره توخصوصی خودش ول بشه.این حرکات مث پخش کردن ویروسه.نمیشه بگیم ماویروس پخش میکنیم بقیه مردم برن ماسک بزنن

    • جان من راست میگی اگه شماچوپان بودی چه خاکی توسرمان میکردیم همه بزها روبدبخت میکردی اوناکه همه چی شون بیرون لخته

    • راستی اینکه میگی ببینی تحریک میشی،میگم خواهر مادرت از دست تو چی میکشن؟باید تو خونه جلو تو حجاب کنن دیگه درسته؟چون اگه روسری نپوشن و تو موهاشونو ببینی تحریک میشی و…..

    • احسنت احمق های شهوت پرست دنبال بی حجابی و لاابالیگری اند و از فساد حمایت می کنند

    • مشکل خودته
      فکر نکن همه مثل تو بی حیان اشغال

    • خاک تو سرت.این رذل و کثافت بودن شما رو میرسونه .تویی که بی حیایی .تو که چشم بد به مردم داری تو که نگاهت کثیفه و ذهنت مریضه .تو باید شرمنده باشی تو باید مجازات شی و پیش خدای خودت طلب استغفار کنی.شرم برتو.

  9. همچی میگه به کلاس دعوتش کردند که آدم فکر میکنه مهمونی دعوتش کردن معلوم نیست چه بالایی سرش آوردن
    کاشکه برا گرونی و فقر و اختلاس هم اینجور زرنگ بودید

  10. خفه شو.خفه شو.خفه شو.خفه شو
    دختر شالش نیوفته ک توئه مررررررریض هوایی نشی؟!.فقط از خدا میخوام همین بلا سر خانوادت بیاره ببینم بازم همین گوهی ک خوردی رو میخوری یا ن.بدبخت بی ناموس.

  11. خفه شو.خفه شو.خفه شو.خفه شو
    دختر شالش نیوفته ک توئه مررررررریض هوایی نشی؟!.فقط از خدا میخوام همین بلا سر خانوادت بیاره ببینم بازم همین گوهی ک خوردی رو میخوری یا ن.عوضی

    • دختر باید حجاب داشته باشه چون حکم خداست مرد هم درخت نیست که هر چی دید هیچ اتفاقی براش نیفته خدا بدنش و اینطور خلق کرده که از دیدن زن زیبا لذت ببره زن هم باید برای شوهرش خود نمایی کنه و زیبایی هاش رو ويترين کنه
      اسلام منصف است هم به مرد فرموده نگاهت را کنترل کن هم به زن دستور حجاب داده همه اینها به نفع خودمونه

      • حجاب راز موفقیت است

        احسن بر شما شما یک مسلمان هستی نه یک یحودی خانمهایی هستند میگن ما باید آزاد باشیم آزادی حکم ما است و اگه آزاد نباشیم لخت میکنیم خودمون رو ولی این کار خیلی گناه است الان عربستان سعودی رو ببینید زنانشان رو صورتشان پارچه میگذارند و شوهر هایه شان هم ماشین هایه میلیاردی دارند چرا چون خدا حکم کرده و گفته حجاب رو رعایت کن من هم به شما جایزه میدم و شماهم که میگید زن زیبا باید جلو یه مرد زیبایی هایش رو به رخ بکشه درست است ولی فقط در جاهای گوشه یه خود نه جلو یه مردم چون اینهم یکی از اون نعمتهاست که زن ها رو زیبا و لطافت ساخته تا ما مرد ها لذت ببریم از زندگی و به زندگی ادامه بدهیم الان من خودم هیچ وقت خانم هایه بی حجاب رو نگاه نکردم چرا چون خدا به من چشم داده تا از زیبایی هایه همسرم لذت ببرم نه از زیبایی هایه دیگران حجاب راز موفقیت است و شما هم انشاالله با حجاب باشید و آرزو دارم خدا کل ا زن هایه ایران رو با حجاب کنه تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم

      • و نگفته كه بخاطر ايراد جزئي مانتوي گشاد. بلند ابروي مردم را سر كوي و برزن بگي به عيوب خود بپرداز راست مي گي

  12. . حجاب اجباری در این جامعه قانون و عدالت نیست بلکه سلیقه عده ای است که یا شناختی از اسلام ندارند یا معاند و بدخواه اسلام هستند .

  13. کسی هم تو ایران اونطور لخت و بی حجاب نیست که نیاز به گشت ارشاد و آزار مردم باشه
    دولت باید در پیشگاه خد پاسخگوی مرگ این دختر جوان باشد.

    • لطفا اینقدر آب به آسیاب دشمن نریزید چه خیری از دشمن دیده اید؟
      خدمات این دولت رو کجا میتونید پیدا کنید قدر شناس و شکر گزار باشید

    • چراچرندمیگی؟گشت ارشاداتفاقابرای ایرانی های شبه کوفی واجب شرعیه.
      به هیچ عنوان هیچ گشتی قصدآزارکسی رونه داشته ونه داره این موضوع روهم کاملاآشکارکردندواگرچشم بینایی داشتی وفیلم دوربین هارومیدیدن متوجه میشدیدکه این خانم اولاتنهانبودن دومااحدی باهاش کارنداشته.
      ضمناشماقاضی نیستیدکه حکم رومیدین واجراهم میکنیددرحدی نیستین که بگیدارشادلازم هست یانه

      • ما حجاب نمی‌کنیم

      • مگه شما قاضی هستی که داری رد میکنی ؟ نظر میدی ؟ بله انسان قائم ب ذاتِ و مختار ، به کسی ربطی نداره که چه کسی چی پوشیده ؟ توی همون قرآن شما نوشته در دین اجباری نیست ، مگه شدن کاسه ی داغتر از آش . عجببببب

      • rnبرو فیلم رو قشنگ ببین گه چطور سانسور کردن .حواست به روشنایی و تاریکی پنجره باشه متوجه همه چی میشی.انقد نخاه ازشون طرفداری کن

        • احمق بیان برا یه تو ۲ ساعت فیلم بتونه پخش کنن دیوانه چرا پیاز داغ را زیاد میکنی ها اشغال اگه راست میگی پس چرا از جاش با خوشی و سلامت پا شود ها بگو چی شده لال شدی

      • واقعا آفرین به شما که این این مردم مفسد فکر نمیکنی آفرین

  14. بله درسته سلیبریتی ها رو جمع کنند تاخیلی جاها مردم هم ارشاد میشن.

  15. طرف شاید از کموله های سنندج بوده و کل این ماجرا برای بدنام کردن کمیته ارشاد بوده باشد
    چرا کسی نمیره ازون مامور بازداشت کننده تهیه بیوگرافی کنه تا سرنخ ماجرا فاش بشه ،
    واسه عملیات انتحاری حتما به بمب و نارنجک نیاز نیست ، گاهی با سیانور و خودکشی هم میشه به یک جامعه حمله انتحاری کرد ،
    البته که تمام زوایای این ماجرا بایستی بررسی بشه

    • این افکار فاسد را تا کی می‌خواهید در ذهن خود نگهدارید؟!اصلا پوشش مردم به شماها چه ربطی داره؟؟آیا بیمار هستید؟چرا عیب را در خود نمی‌بینید؟همه که مثل فرزندان مسئولین کشور و آقازاده‌ها پول ندارند برن اروپا….حالا یه عده دوست دارند تو کشور خودشون آزاد باشند مگر شما نمیگید ما امنیت داریم پس ترس از چه دارید چه خطری از جانب دیگران شما و انتخابی که مردم در نوع پوشش خود دارند تهدید می‌کند؟!

      • تو یکی خفه شو که هرچی بد بختی از گور شما بلند میشه آقا اگه الان تو مسلمانی پس چرا داری چرند میگی ها پس دیدید مردم این جماعت یه آره روان پریش و یحودی هستند که کارشون از بین بردن ما مسلمان هاست پس اگه مسلمان نیستین فقت میگی منم منم مسلمان برو گمشو به درک

    • بدنام کردن کمیته آدم کشان. بابا تو دیگه کی هستی داعش شاگرد این آدم کش ها ی اسلام رحمانی نمیشود

    • تنها راه نجات یافتن از گمراهی دست برداشتن از تعصبات و بی سوادی هست ..اگه این کامنت منو میخونی به حرفام فکر کن

    • معلومه که بوده وقتی پسر خالش کومله بوده بعد باباشم هی دروغ میگه وقتی اسمش رو سنگ قبر یه چی دیگس وقتی قبل از اینکه موضوع زن زندگی ازادی باشه دختره بدون روسری عکساش پخشه

  16. اینم از شانس کمه اون مامور بوده
    من دیدم گشت ارشاد وقتی یه عده رو میبره کلاس توجیهی اتفاقا خیلی خوب برخورد میکنن
    ولی خب این کلاس ها هیچ تاثیری نداره
    مگه طرز تفکر یه ساعته عوض میشه؟!
    نمیدونم با خودشون چی فک میکنن؟!

  17. ما دهه هشتادی ها و هفتادی ها چه گناهی کردیم که هر روز باید شاهد مرگ و اذیت شدن هم سن و سال هامون باشیم
    ما فقط آزادی خواستیم همین
    چرا به پسراتون نمیگین خودشون رو جمع کنن!؟
    دختری با چادر و مقنعه هم مورد آزار و اذیت پسرای خیابونی قرار میگیره
    هیچ ربطی به حجاب نداره
    توی هیئت ها میشینین برای آزار دیدن حضرت زینب زار میزنین بعدش میرین به بهونه هدایت کردن دخترای مردم اونا رو اینجور بی رحمانه شکنجه میدین
    شما از یزید هم بدترین

    • نسل جدید… واااااویلا. ازجای چرخیدن توی این مسائل برو کمی آشپزی یادبگیر بیشتر بکارت میاد. اگه شما تازه داره عمرت هدر میره مال ما کلا هدر رفته و چیزیش نمونده. به امید اصلاح هم نباش ما بودیم و نشد… فقط توی اون یکساعت خوب گوش کن و توجیح شو. بگو چشم وامضاکن و بیا بیرون وتکرارم نکن

      • برم آشپزی یاد بگیرم برای چی که آخرش شکم یک هوس باز رو سیر کنم عمرا
        اگه شما نسل سوخته این و بزرگتر از ما هستید پس چرا هیچی یاد نگرفتین با افکار یه نفر میشه دنیا کم کم تغییر کرد ما اگه دست به دست هم بدیم میتونیم کل دنیا رو تغییر بدیم میتونیم انتقام مرگ تموم اون دختر های بی گناه رو بگیریم برای شما چهل روز میگذره و یادش هم خاک میکنین اما برای ما دخترا تا همیشه توی ذهنمون میمونه که چطور سرکوبمون کردن چطور جلوی دهنمون رو گرفتن تا صدامون در نیاد

    • این حرفهاتون روشماعلناًمیتونیدثابت کنید؟

    • قبول دارم واقعا باید از ذهن مریض مردها که این کلمه مناسب اکثرشون نیست شروع کرد، منم با چادر خیلی مورد آزار قرار گرفتم هم با نگاه هم جسمی هم جنسی و واقعا حجاب داشتم ولی اینا اول باید از ذهن خودشون شروع کنن و نسبت ب این دین و اندیشه متعصب رفتار نکنن

  18. ترسش باعث شد سکته کنه ولی بازم امر الهیه که وقت مردنش رسیده بود خدا رحمتش کنه

    • اگه خواهر یا مادر یا دختر خودت رو میکشتن میگفتی وقت مرگش بو د و خدا رحمتش کنه…..واقعا مریضین

    • مخالف بی عدالتی

      میفهمی مرگ ناگهانی یه فرد سالم با سن زیر ۲۵ که هیچ نوع مشکلی و مریضی نداشته رو نمیگن وقت مرگش رسیده یه مقدار با اون مغذ معیوب فشار بیاری میفهمی

    • اين امر الهي قسمت خودتو و خانوادت باشه ،تا ببيني كه گيرم كتكشم نزده باشن چه استرسي داره

  19. افسون کوچوالی

    واقعا برای همچین کشوری متاسفم دختر بیچاره چه آرزو های داشت

  20. اخبار بد همیشه روح جان آدم رو مکدر میکنه اما معمولا ما عادت داریم تو هر ماجرایی بدون روشن شدن تمام زوایای مساله قضاوت کنیم و داد سخن بدیم. بهتره کمی تامل کنیم. برای اظهار نظر کردن وقت بسیاره.

  21. اخبار بد همیشه روح و جان آدم رو مکدر میکنه اما معمولا ما عادت داریم تو هر ماجرایی بدون روشن شدن تمام زوایای مساله قضاوت کنیم و داد سخن بدیم. بهتره کمی تامل کنیم. برای اظهار نظر کردن وقت بسیاره.

  22. اگه خیلی به فکر حجابی هستید پس آقای مامور چرا به بدن زن دست میزنی میندازیش تو ماشین.

  23. واقا برای جامعه ایی ک توش زندگی میکنم متاسفم مگ ما جرممون چیه چون دختریم باید هرچی گفتن گوش بدیم یا بازداشتمون کنن

    • هوادارفوتبال

      دخترم جرم شمااینه که ژن خوب نیستید که پدرانتون مملکت چاپی کنندوشمادرکانادا عشق وحال کنید جرم شما اینه که پدرانتون نون حلال بهتون میدن ومجبورین بانون حلال درایران مردگی کنید

  24. وحید یعقوبی

    مهسا امینی سکته کردددد

    چه دوروغ بزرگی چرا از اون روز ها سکته نکرده تا اومد تهران تا شما دستگیرش کردین سکته کرد واقعا ک فک میکنین دارین بچه گول میزنین واقعا دارین جوک میگین متاسفم برا همتون ک انقد بی فکرین دختر مردم رو کشتین حالا هی ب خانوادش تسلیت میگین ک چی بشه دخترشون برمیگردهههه.؟؟؟ خدا از اون کسی ک دستگیرش کرده نگذره شاید دختره ترسو بود معلوم نبوده چی بهش دادین یا کجا بردینش ک سکته کرده
    ـفقط مخام بگم خیلی رو دارین ک باز تسلیت هم میگین هر مردی ک سبیل بزاره کلاه اخوند بزاره مرد نمیشه متاسفم واقعا برای خودم متاسفم ک عمرم تو چنین کشوری داره حدر میره.

    • چرا قهوه خانه ها را که منبع و منشا فساد میباشد را جمع نمیکنید مخصوصا در شهر قم که خیلی واجب‌تر از رسیدگی به حجاب میباشد و دوم اینکه در شهر قم خانه های فساد وجود دارند که صاحب ملک از این روش درآمد کسب می‌کنند و یکی از این مکان‌ها هتلی بود که من پذیرش آن بودم و بخاطر همین کارهایش در آن شغل نماندم و این خانه های فساد ربطی به حجاب نداره و حتی دختر خانوم یا خانوم میانسالی می‌بینید که آرایش هم ندارد و بخاطر منبع درامد تن به اینکارها میدهند. پس زیرساخت‌ها را درست بکنید و همچنین اشتغالزایی انجام بدین

  25. شماهایی که بدون اینکه از چیزی با خبر بشید فحاشی میکنید شاید اون خانمه خودش مشکل قلبی داشته، خیلی ها واقعا خودم میشناسم که مشکل قلبی داشته با کوچکترین شوکی زندگیشون پایان یافته، وگرنه هیچ وقت بخاطر بازداشت کردن کسی نمیمره، واقعا بی‌حجابی بیداد میکنه، البته قبل از رسیدگی به حجاب باید مشکل فقر اقتصادی ریشه کن بشه باید الویت قرار بگیره تا بقیه مسائل

    • احمق اگر مشکل قلبی هم داشته،با شوک روحی روانی که بهش وارد شده قطعأ علت اصلی مرگش شده. نمیخواستم بهت بگم احمق اما حیفم اومد بهت نگم احمق،چون زیادی احمقی

    • دختره از ترس آبروش سکته کرد حتی اگر سابقه بیماری قلبی داشته باشه خدا لعنتشون کنه

    • بحث بحث این خانم که متاسفانه از بینمون رفتن نیست
      گاهی وقت ها این اتفاقات تلنگری هستند برای درک مشکلات اساسی تر
      لا اکراه فی الدین

    • عزیزم بی حجابی رو کردی تو مخت ول کن بابا ما انسانیم حق انتخاب داریم اینجور حجاب و بی حجابی رو کردن تو مخ همتون قدیما جاب اجباری نبود اما مادر خود من چادری و با حجاب بود انتخابش بود تو فامیل هم داشتیم بی حجاب که اونم انتخابش بود ما انسان آزاده ایم نباید این قانون اصلا وضع میشد اشتباه بود بخاطر اینه فحشا بیداد میکنه اگه مثل قدیم بود اینقدر هیز نمیشدن ملت و تشنه براشون عادی میشد اینا حاشیه است برای انحراف دهن ما و اختلاف بین ما مردم که از کثافت کاریهاشون و اختلاس و دزدی و وصع بد اقتصادی دهنمون کشیده بشه به جای دیگه کمی عاقل باشی میفهمی …

    • بدحجابی خیلی خب زیاد و معمول شده. شما خانما هم آسمون برین زمین بیاین اینجا مملکت اسلامیه رعایت کنید تا بازداشتتون نکنن. با لجبازی که نمیتونین ایران رو‌ مثلا اروپا کتید که کسی کاری به حجابتون نداشته باشه.
      ضمنا رفتار ماموران گشت ارشاد هم نرم و منعطف بشه که منجر به ترس و مرگ یه دختر نشه. متاسفانه بعضیا حاضرن بمیرن ولی دست از خودنمایی برندارن.

    • خب اصلا مشکلی قلبی داشته بدتر ! آیا کسی که بیماری داره باید امنیت روانی و روحی در این جامعه نداشته باشه ؟ چرا باید یک بیمار را به زور سر کلاس ببرند ؟‌

    • انسان با انسان فرق میکنه همونجور که اثر انگشتامون فرق میکنه،شمایی که میگی مرگ ایشون تصادفی بوده و یا به دلیل وجود سابقه بیماری بوده و آدم با شوک کوچک فوت نمیکنه بگو ببینم چند بار تویه شهر غریب پلیس گشت دستگیرت کرده و به شعورت توهین کرده؟بماند که فکر همه جوانان امروز مشکلات بیکاری و مالی هم هست

      لطفا دست از تعصبات غیر منطقیتون بردارید،گاهی مواقع یک شوخی نا پسند زندگی یک انسان رو متلاشی میکنه گاهی یک ترس خیلی ناچیز منجر به فوت یک فرد میشه

      پلیس گشت هم باید مراقب همه چیز باشه و احتمال بده که یک فرد ممکنه بیماری قلبی داشته باشه یا اینکه آبروی اون فرد در معرض خطر نباشه

    • آخه ما همه کارشناس به دنیا اومدیم مشکل اینه هههه

  26. ععععه راست میگی؟شما کی رفتی اونجا دم درشون وقتی میبرن کلاس توجیهی دیدی که خیلی خوب برخورد میکنن؟چرا هرچی ویدئو از بردن به کلاسهای توجیهی میبینیم همش وحشیانه و به زور کتک و فحشه؟

  27. بنده ۳۱ ساله هستم و بدلیل شرایط اوضاع بد مملکت مجرد هستم،وجدانأ به خدا قسم نه با شال افتاده دختری نه با مانتو جلو باز و …تحریک میشم،هیچ تفاوتی واسم نداره یعنی واقعأ تحریک با این شرایط نمیشم،اگر کاملأ بدون لباس باشند شاید تحریک بشم ولی با شال افتاده و دیدن مو و شلوار کوتاه و … حتی ۱٪ هم تحریک نمیشم،حالا یا بنده مشکل دارم یا مردهایی که احساس تحریک میکنند. اما خلاصه مطلب رو برسونم،جامعه ایران بصورت کلی به فساد کشیده شده و دلیل اصلی این فساد هم مردم نیستند دلیل اصلی رو افرادی که زرنگ باشند متوجه خواهند شد. اوضاع کشور به شدت وخیم تر از این حرفاست که برید به حجاب دختری گیر بدین بجای درست کردن دغدغه های بیهوده به فکره مسائل اصلی کشور باشید که کشور به این حال و روز نیوفته. بجای گیر دادن به ناموس دیگران فکری به حاله این دزدخونه ایران کنید. بنده امشب تصادف کردم و موتوری از پشت به خودروی بنده زد افسر راهنمایی و رانندگی که اومدند متوجه شدم کارشناس تعیین خسارت بیمه ایران هست و کاملأ مشهود هست که بیمه ایران با راهنمایی و رانندگی هماهنگ شدند تا زیان دیده رو مقصر اعلام کنند تا پول از جیب بیمه کمتر بره😊 به مسائلی از این قبیل که دزدخونه شده بپردازید نه به موی دختران مردم. موی دختران دیده بشه یا دیده نشه هیچ دردی از این مملکت درمان نمیکنه،بجای آزار و اذیت مردم بساط دزدخونه که تمام بخش های کشور رو فراگرفته بپردازید.

  28. برخی از هموطن ها در نظرت گفتند باید این موضوع از همه جهات بررسی بشه و الکی قضاوت نکنید نمیدونم چرا متوجه نمیشید این مسئله از ریشه و اساس و پایه مشکل داره،أصلأ اینکه یه دختر حالا شال اش افتاده با تهدید و زور و گرفتن وقت این افراد باهاشون مقابله میکنید خب به هرکسی باشه شوک وارد میشه و دچار استرس و اضطراب و ترس میشه و در یک لحظه باعث ایجاد حمله قلبی خواهد شد… سرمایه کشور رو گذاشتید واسه یه عده مأمور تازه به دوران رسیده که کاسه داغ تر از آش شدند و همین مأمورها خودشون چون بیماره جنسی هستند به هر کسی بتونند میچسبند تا پیشنهادات بی شرمانه هم میدن. امیدوارم تاوان مرگ این دختر رو تمامه کسایی که همچین قانون های چرتی بوجود اورند رو خانواده هاشون و خودشون بدند. ظلم پایدار نخواهد بود،اینو بنده نمیگم مطالعات تاریخ میگه😊

  29. چرا خودتون رو میزنید به خریت و هی میگید آزادی …خانم ها راحت باشن مردها نگاه نکنن…اگر واقعا این حرف خودتون رو قبول دارید به این فاحشه های افسار پاره کرده که معلوم نیست این همه بی بند و باری رو کی فرصت کردن به دست بیارن….اجازه میدید شوهرهاتون بهشون نگاه کنن یا از تیپ و اندام و ظاهرشون تعریف کنن؟؟صد در صد نه!پس گوه اضافه نخورید.حجاب از واجبات آرامش روانی یه جامعه س….افسوس که ته ته سواد جوونهای این مملکت اطلاعاتیه که از اینستا بهشون رسیده😅😅😅

  30. مهسا امینی عمرش به هر دلیلی به پایان رسید اما عمر کثیف یک عده اراذل و سیاسیون پست که با هر نمدی به دنبال کلاهی برای خودشان هستند ادامه دارد والا کسی دلش نه برای مهسا و نه برای خانواده اش نسوخته

  31. باسلام خدمت ملت عزیزایران….عیب مامردم اینه هم قاضی میشیم وهم زودحکم اجرامیکنیم وقتی ازپشت پرده خبرنداریم چرابیهوده اینو اونومتهم میکنیم قطعا قلب هرادمی برااین دختربدردمیادولی بهتره تحقیق بشه ومقصراصلی مجازات بشه ان شاالله من هم مثل شمابرااین عزیزبسیارمتاثرشدم خداصبربه خانوادش بده

  32. خدا بیامرزتش حالا مردم باهم جنگ وبهم توهین کنن اون خدابیامرز زنده میشه مگه؟

  33. اول از همه به خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم و خوشا به سعادتش در ایام اربعین حسینی از دنیا رفته ان شالله به حرمت آقا جایگاه ابدی خوبی داشته باشه و روحش در آرامش
    قاضی فقط خداست کاش این آدمها میدانستد در حد قضاوت نیستند جز خدا تنها کاری که از دستتان برمی آید از خداوند برلیش طلب آمرزش کنید و اینکه ان شالله تمام زنهای سرزمینم حجاب فاطمی را داشته باشند وسلام …..

  34. سلام
    تاسف برای چنین ادبیات زننده ای..‌
    چقدر زود قضاوت میکنیم…
    چقدر فحاشی…
    حد آزادی تا کجا خوبه؟
    خدا به دادمون برسه…
    خدا بیامرزتش..
    با لجن پراکنی روح مرحومه رو آزار ندیم

  35. خوب زنها ودخترها رعایت کنند. خوشتون میاد ما مردها هم لخت بشیم وفقط عورتمون رو بپوشونیم و توخیابون راه بریم؟ واقعا جامعه رو حیوانی کردید. قانون هم که هیچ. هم مجری قانون شوته هم مردم احترام به قانون نمیزارن. مجری قانون زورش نمیرسه اصل کاری ها رو حل کنه (اختلاس و رشوه و ربا و…) اومده ساده ترین و دم دستی ها رو پر رنگ کرده. همشو باهم و قاطع مطابق قوانین اجرا کنید. بعدشم این مدارس و سیستم فشل آموزشی رو درشو گل بگیرید. دختر وپسرمردم حداقل یک سوم کل عمرشون تحت آموزش کشور هستن و خروجی نداده حالا چطور توی1ساعت طرف قراره به راه راست هدایت بشه!! بپذیریم که کلا اشتباه رفتیم راه رو. آموزش ما از اول اشتباهه و نیازمند احیاست… خانوم ها هم رعایت کنند بسه دیگه انقدر ول بودن کمی به قوانین و امنیت روانی دیگران احترام بزارید تا مجبور نباشن توی 1ساعت توجیحتون کنند…

  36. نسل جدید… واااااویلا. ازجای چرخیدن توی این مسائل برو کمی آشپزی یادبگیر بیشتر بکارت میاد. اگه شما تازه داره عمرت هدر میره مال ما کلا هدر رفته و چیزیش نمونده. به امید اصلاح هم نباش ما بودیم و نشد… فقط توی اون یکساعت خوب گوش کن و توجیح شو. بگو چشم وامضاکن و بیا بیرون وتکرارم نکن

  37. واقعا چی فکر کردین بردنشون هدایتشون کنن ی جلسه به درد نخور ی ساعته بزارن!؟
    لابد از پدر و مادرش هم رضایت نامه گرفتن!؟
    مگه بردنش اردو
    مثه وحشیا دختر مردم رو با زور کتک جلوی پدر و مادرش گرفتنش و بردن تو ماشین
    اون دختر در حالت عادی حالش خوب نبوده اونا هم گرفتن کتکش زدن و قبض روحش کردن معلومه حالش بد میشه
    واقعا بعضی هاتون وجدان و فکر ندارین
    البته ما هم هر چی بگیم مسئول مرگش راحت توی خیابونا میگرده و به کارش ادامه میده

  38. چرا قهوه خانه ها را که منبع و منشا فساد میباشد را جمع نمیکنید مخصوصا در شهر قم که خیلی واجب‌تر از رسیدگی به حجاب میباشد و دوم اینکه در شهر قم خانه های فساد وجود دارند که صاحب ملک از این روش درآمد کسب می‌کنند و یکی از این مکان‌ها هتلی بود که من پذیرش آن بودم و بخاطر همین کارهایش در آن شغل نماندم و این خانه های فساد ربطی به حجاب نداره و حتی دختر خانوم یا خانوم میانسالی می‌بینید که آرایش هم ندارد و بخاطر منبع درامد تن به اینکارها میدهند. پس زیرساخت‌ها را درست بکنید و همچنین اشتغالزایی انجام بدین

  39. سرباز ایران

    باسلام وعرض ادب به پیشگاه ملت ایران
    دوستان هموطن هوشیار باشیم و دلسوز خود وجامعه

    درد دل یک پدر
    این چند روز باز مردم ایران تحت حمله شیاطین واقع شده وعده آی آتش بیار معرکه
    عزیزان هیچ ایرانی ویا انسان عاقلی از ولنگاری وعریانی و.. ودفاع نمیکه کما اینکه هرایرانی ابرو وشرفش را در گروه حفظ ناموسش میداند
    خود حقیر شاهد بودم یک پسر لاابالی وهم ه کاره وقتی میخواست ازدواج کند دنبال یک دختر محجبه و معتقد وبه اصطلاح خودش دست نخورده می گشت !!!!
    همه معترف و ناراحت ولی شاهدیم که این وضعییت پوشش زنان و مثلا مردان برازنده یک ملت متمدن وریشه دار ایرانی نیست
    خانمها که ….
    خداوکیلی این نوع پوشش مرد ایرانی است با شلوار گرمکن های چسبان …..
    در هیچ کجا ی دنیا حتی بت پرست وبی دینها ؛ افراد اصل و نسب دار وانسان خودشان را به شکل ارازل و اوباش مبدل نمیکنند

    لطفا تاریخ ملل را مطالعه کنیم سرِبازِ خانمها نشانه ….بوده

    خبر مستندهست ملکه انگلیس به خاطر پوشش بد عروسش اورا توبیخ کرد
    خداوند برای تفاوت شرافت و ارزش انسانهانسبت به سایر حیوانات بوده که خواسته آنها در پوشش باشند
    ولی با دستور صهیونیست ضد سعادت بشر و کمک دولتهای خائن ودیوث ایران مخصوصادولت روحانی وآن رئیس فضای مجازی (فیروزابادی واذری جهرمی) وضعییت حیا وحجاب جامعه ایرانی به این حال و روز درآمد
    ودر واقع ان بی شرفان بین ناموس عقل و نجابت و حیای دختران وزنان این سرزمین کهن را دزدیده و آنان را تحویل دشمن داده اند وهر کاری خواستند با آنهاکردند و میکنند
    زن ایرانی فقط جسمش آنهم گاهی پیش خانواده خودش هست ولی مغز وعملکردش تابع دستورات اجنبی است
    والاچرا باید یک مسلم عقلی مثل مسئله پوشش که یک حصار ودژ امنیتی برای خود فرد و یک عرض ارادت و بندگی به درگاه خالق است (که گفته گوهر زن باید در پوشش باشد تا از گزند حمله شیاطین دزد مصون بماند) بشود مسئله اختلاف یک جامعه متمدن ومسلمان

    باید به دور از غرض و لج بازی و ناراحتی از اوضاع بد اقتصادی وفساد اداری و دزدی مدیران عقلانی نظر بدیم و اعتراف کنیم قطعا این قضییه یک سناریوی جنگ صهیونیستی علیه نسل پاک ایرانی است
    والا چرا راجع به سکته های پی در پی ومرگ هزاران جوان ایرانی توسط پروتکلها و داروها و واکسنهای غربی در این دوسال ویا قطعه قطعه کردن نوزادان زنده در رحم مادران ایرانی کسی از جوامع جهانی و اصلاح طلب و سلطنت طلب و منافقین وسلبریتیها وتلوزیونهای بن سلمان وبی بی سی و… صدایش درنمیاید

    هشدار ..این کارها فقط برای بدنام کردن احکام دین و ضربه به اقتدار ملت متمدن ایران وپلیس وبه لجن کشیدن زن ایرانی و خانواده وجامعه ایرانی است چون ریشه و اساس یک خانواده وجامعه سالم و صالح در گرو یک مادر نجیب وبا حیا وحجاب است
    مردم شما را به خدا دقت کنیم
    >>> لقمه ونطفه حلال مرد ورحم پاک زن لازمه فرزند صالح وجامعه سالم است

    از یک پسر هرزه و حرامخوار و یک دختر …نسل سالم بوجود نمی اید

    ببخشید

  40. رحیم ضیایی

    چند روز دیگه واقعیت بهتر مشخص میشه الان زوده قضاوت کنید ، ولی نباید این اتفاق می افتاد

  41. در دستور کار قرار گرفتن چنین پرونده هایی فقط پیچاندن مردم تا سرد شدن ماجرا میباشد.
    اقدام عمل فوری از سوی ملت میتواند پیشگیری از چنین حادثه های تلخی کند.در غیر این صورت مجددا تکرار خاهد شد.

  42. به نظر من جمع آوری خانه های فساد واحبتر از رسیدگی به حجاب میباشد چرا که من در یکی از هتل‌های قم پذیرش بودم و خانونهایی که اصلا یه ذره بی حجابی و ارایش هم نداشتن با مردها میومدن و صاحب هتل اتاق دراختیار آنها می‌گذاشت بخاطر پول که مت خودم بخاطر اینکارها انصراف دادم از کارم. البته فقط دو تا از اتاقهای پلمپ بود و بقیه اش بخاطر رشوه دادن بازه که باید کل ساختمان پلمپ بشه نه یکی دو اتاق

  43. رضا فیروزی

    از دیروز که شنیدم سردرد گرفتم و چشم درد

  44. روحش شاد و یادش گرامی باد

  45. بلندشو دخترایرونی ظلم پابرجانیست

  46. یه ایرانی

    واقعا متاسفم این روش اصلا شیوه مناسبی برای مقابله با مسئله حجاب نیست خب تو یک ساعت هم رفتی صحبت کردی واقعا هیچ تاثیری نداره الان این با یک ساعت متحول میشه قطعا نه! این که با زور و ترس تهدید بخوای با این مسئله مقابله کنی تاثیری نداره چه بسا بدتر هم میشه این که یه نفر خودش با عقل منطق خودش تصمیم بگیره خیلی بهتره تا بهش تحمیل بشه شاید بهتر باشه به عمق مسئله نگاه کنید و بدونید این بی حجابی از کجا میاد. هر چند به عنوان یه دختر خوشم نمیاد یکی بهم زل بزنه و از زیبایی هایی که دارم لذت ببره یه بار امتحان کنید من نمیگم با چادر با یه حجاب در خور یه زن ایرانی برید بیرون واقعا حس بهتری داره ارامش بیشتری دارید و حس ارزشمند بودن میکنید البته بازم چالش های کلی هست اما الان دیگه میدونی که مقصر تو نیستی و اون فرد باید یه فکری به حال خودش بکنه و در اخر میخوام به اقایون البته بعضی هاشون بگم که از مرد بودن فقط نر بودن رو بلد نباشید و اول از هر چیزی به این فکر کنید که اگر خواهر من هم بود من همین رفتار رو داشتم؟

  47. دشمن داره از طریق همین جریان این دختر از آب گل آلود ماهی میکیره تا مردم علیه نظام قرار بده برا اینکه حجاب آزاد بشه و آزاد نابودی کشور ……مرااااقب باااشیم تو زمین دشمن باااازی نکنیم

    • دقیقا
      ما خیلیا از این جونای عزیز از دست دادیم تو هر ماجرایی پس چرا فقط این موضوع پررنگ شده چون نفع سیاسی داره فکر نکید مسله فقط حجابه
      برداشتن حجاب اولین گامه
      جایی ک سرکرده منافقین با مردم هم صدا بشن باید تا ته ماجرا رو خوند

  48. سلام خدا بیامرزدش و به خانواده اش صبر بده .لطفا یک طرفه به قاضی نرید .ما برای تک تک نظرات و حرفهامون باید فردای قیامت جواب بدیم .کم شهدای امربه معروف و نهی از منکر نداشتیم که باضربات چاقو حتی تو حرم امام رضا به شهادت رسیدند .رسانه های خارجی کجا بودند حالا برای ماجرای که نه باضربه ی مستقیم بوده و نه برخوردی اینقدر هیاهو و سرو صدا و بعضی ها هم از داخل .خدا هممون رو عاقبت بخیر کنه

  49. به این میگن قتل به معروف . آن شاء الله سر عزیزان خودشان بیاید تا بفهمند خانواده او چه می کشند

  50. باسلام.به نظر من نیازی نیست که اینقد بحث کنید با هم. از نظر همه کتب آسمانی برای زنان حجاب لازمه. قدیسای مسیحی ر که دیدین اما جالبه که بدونین بیشترین سخت گیری روی حجاب ر یهودیا دارن و اگر تحقیق داشته باشین متوجه مهم بودن این امر میشین. در این زمینه هر کس باید سراغ وجدان خودش بره و نیاز نیست به زور وجدان آدما ر بیدار کنیم.خالقی ک مرد و زن ر آفریده بهتر میدونه که چی براشون خوبه.طبیعیه که یک مرد با دیدن ظرافت و زیبایی یک زن تحریک بشه و اگر نشه مرد نیست. و خانوم هم نباید منکر این بشه که بی حجابیش فقط ابزاریه برای جلب توجه اطرافیان به خصوص مردها.نگاه کنید ببینید که در کشورهای غربی که آزادی فراوانه میزان تجاوز و جرم و جنایت بیشتره.پس حجاب هیچ ربطی به میزان سواد و کلاس آدما نداره. من نمیدونم چه کاریه که حتما باید زنها لباسای تنگ و کوتاه بپوشن و موهاشون ر بندازون بیرون. خب نندازن.چی میشه؟ هر کسی برای عشقش و در خانه ی امن خودش تا میتونه بی حجاب باشه و در اجتماع حجاب مناسب داشته باشه. خوش تیپی هیچ ربطی به نوع حجاب نداره.با حجاب هم میشه زیبا و جذاب بود.اما دولت حق نداره به زور مردم ر هدایت کنه. به جاش برنامه های مفید و جذاب و آگاه کننده ترتیب بده.مردم احمق نیستن.اگر کسانی که مسوول هستن بتونن از راه درست وارد بشن. و آخرش همه ما یک روز میمیریم و چه بهتر که به فکر زیبایی بعد از مرگمون هم باشیم.

    • زمانی که از کوروش بزرگ پرسیدند چرا زنان شما حجاب ندارند ،شاهنشاه پاسخ داد ،حجاب در چشمان مردان ما هست

  51. اینروزا خانمای بی حجاب خیلی دریده تر و پاچه ورمالیده تر از این حرفا هستن که با یه تذکر وقتی چادر از سر یه دختر شهید که بهشون تذکر میده پایین میکشن دیگه فکر میکنید با یه بازداشت و تذکر سربراه میشن؟؟؟ اینا همه جوره بیخیال و حق به جانب شدن. بدون روسری خیابون و اداره هم رو جزء حریم خصوصی خودشون میدونن. ارشادی هم بخوای کنی خودتم نابود میکنن.

  52. بدحجابی خیلی خب زیاد و معمول شده. شما خانما هم آسمون برین زمین بیاین اینجا مملکت اسلامیه رعایت کنید تا بازداشتتون نکنن. با لجبازی که نمیتونین ایران رو‌ مثلا اروپا کتید که کسی کاری به حجابتون نداشته باشه.
    ضمنا رفتار ماموران گشت ارشاد هم نرم و منعطف بشه که منجر به ترس و مرگ یه دختر نشه. متاسفانه بعضیا حاضرن بمیرن ولی دست از خودنمایی برندارن.

    • جوان بدبخت

      سلام حجاب هر خانمی به خودش مربوطه مگه نمگین که عیسی به دین خود موسی به دین خود خوب نه به تو و نه به من ربط داره که حجاب بقیه در چه حدی هست
      حجاب خیلی عالیه ولی نه اجباری یعنی هرکس حجاب نداشته باشه باید گشته بشه پس شما که یه کم موهات دیده میشه رو باید تا حد مرگ کتک زد!
      نه حجاب اجباری

    • ما ساکت نمیمونیم
      دست به دست هم میدیم و انتقام مهسا رو میگیرم
      #منم هستم🤬🫡

  53. سیدمحسن هل اتائی

    مرگ طبیعی مرحومه مهسا امینی در مقر پلیس امنیت اخلاقی دستاویزی شد برای عقده گشائی و کینه توزی معاندین و بهائیان و منافقین و شبکه های ماهواره ای بهائی و انگلیسی و سعودی و آمریکایی و سیاسیون ورشکسته برای هجمه به نیروی مقتدر انتظامی و ارکان موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی و احکام نورانی اسلام ناب محمدی.خدا رحمت کند مرحومه مهسا امینی را انشاءالله.

  54. اینا چرا یک بی دین یا یهودی یا مسیحی سیاه پوست کشته می شه واکنش نشان می دند و۱۰۰۰ بار تو تلویزیون نشان می دند ولی اینجا سکوت کرده اند

  55. لخت بودن صفت حیواناته
    اتفاقا پسرا خانمای باوقار و محجبو بهتر میپسندن و خانمای با آرایش و بزک کرده رو صرفا برای کارای دیگه میخوان…

  56. یارو از سنندج تا تهران با اتوبوس رفته سکته نکرده ولی با ماشین ون پلیس از این خیابون به اون خیابون سکته زده حتما ون خیلی سفرش را طولانی و سخت کرده بوده

  57. واقعا الگوی شما صاحب اسمت هست؟حیرت انگیزه،چه جور مسلمانی هستی که نمی دونی امام حسین به خاطر امر به معروف دو تا پسراش چهار تا خواهر زاده هاش و تمام برادر زاده هاش و بهترین یارانش رو فدا کرد،حجاب زن آیه ی صریحش توی قرآن اومده برو سوره ی نسا رو باز کن و قواتینی که باید رعایت کنی رو یاد بگیر،خدا ارحم الراحمینه مطمئن باش از گناه کبیره ی کوچک شمردن گناه هم در صورتی که توبه کنی می گذره.امر به معروف به اندازه ی نماز بر هر مسلمان واجب هست.اگه در مقابل گناه سکوت کنیم ما هم مورد قهر الهی قرار میگیریم و این مطلب چندین بار در قران تاکید شده است.از اون مهمتر اینکه وقتی مادر بشی اهمیت این مهم رو بهتر متوجه میشی.

    • همین امر به معروف و نهی از منکر که میگی در همان روایت ها ذکر شده توسط افراد غیرمتخصص نباید انجام بشه چون ضررش برای جامعه بیشتر از منفعتشه ! ایا کسایی ک امر به معروف میکردن صلاحیت داشته اند ؟ شما که اینها را مینویسی اگر ذره ای ایمان داشته باشی اول خودت باید پاسخگو باشی

  58. جوانای ما رفتن و خون دادن یه عده آشغال خونشونو ریختن شهیدشون کردن تا اسلام حفظ بشه شهیدان این کشور وصیت کردند که با رعایت کردن حجاب اسلام زنده میمونه حیف اون خونایی که برا این چنین زنان و دختران ریخت حیف این جور دخترا خون شهیدان مارو پایمال کردن خوبه که بعضیا بدونن کوچه کوچه ی خودشون نیست خیابون خیابون خودشون نیست که هر جور دلشون میخواد میان بیرون برن تو خونه های خودشون این کارا رو بکنن و مردها پسرهای دیگه رو به فساد نکشونن به نظرم خوب بلایی سرش اومد حقش بود منافق بود سزای عمل هد کی از این کارا بکنه همینه تازه خوبه خودشم سابقه ی بیماری داشته و خون خودشو گردن مامورا انداخته خاک تو سرش خدا نیامرزدش امید وارم توی آتش جهنم بسوزه الهی آمین

    • تخریبچی ۳۱۳

      وای بر افراط و تفریط . کیستید که میزان الهی را سنجشمی نمایید . اسلام دین عطوفت و مهربانی است. اما در برهه از زمان ناپاکان خون اشام . برای زندگی کثیف خود نقاب انرا میزنند. فقط یک نفر مانده و ان مهدی موعود است . که خدا فرجش را نزدیک گرداند.


  59. طبق قرآن و احادیث ائمه علیهم السلام حجاب امری بدیهی و واجب است که از جانب خداوند مقرر شده و زن بالغ باید با چادر خود را پوشانده و حفظ نماید و هر زنی که سرپیچی کند باید حد (تازیانه) بخورد.
    متاسفانه اعتقادات اکثریت خانم های بی حیا و مردهای بی غیرت این کشور به ظاهر اسلامی به خاطر جاری نشدن احکام شرعی دین مبین اسلام از دست رفته است.
    و این حکومت غیر اسلامی بابت این همه بی حیایی و بی غیرتی باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشد.
    …. ظهر الفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس.
    اللهم عجل لولیک الفرج.

  60. اینجا یک کشور اسلامیه و اسمش هم هست جمهوری اسلامی ایران نه فرانسه نه آمریکا نه اسرائیل نه آلمان نه انگلستان اسمش نیست اینجا باید اسلام باشه و قوانین مربوط به اسلام رعایت بشه هر کی توی کشور ایران آزادی میخواد متأسفانه باید بگم خواسته ی زیادی داره و به خواستش نباید احترام گذاشته بشه بره تو آمریکا واسرائیل آزاد باشه هرچند این کشورا به دختران و زنان کشور ما به چشم برده ی جنسی نگاه میکنن ولی شاید بعضیا دلشون بخواد و این شغل رو دوست داشته باشن .توی کشوری که خون شهیدان زیادی ریخته شده وقبر شهید قاسم سلیمانی اینجاست جای ابن جور کارای ناجور و زشت و زننده نیست امید وارم بعضیا این چیزا رو بفهمنن و سطح فرهنگشون رو یه کم بالا بیارن

  61. یه بنده خدا رو زمین خدا

    کی راست میگه
    کی دروغ
    کی حقه
    کی ناحق
    خدایی خیلی سخته تشخیص حق از باطل
    خدا خودش به دادمون برسه
    ولی دوستان بدونین هیچ کس حق مطلق یا ناحق مطلق نیست
    وقتی بدون منبع موثق قضاوت میکنین کاری نداریم درمورد ماموره یا این خانم که فوت شدن
    علاوه بر اینکه خودتون و بقیه رو با افکارتون مشوش و تحریک میکنین
    باید پیش خدا هم جواب بدین
    پس‌تا مطمن نشدین از چیزی شایعه نندازین
    چرا ما ایرانیا از خود زنی خوشمون میاد؟
    بابا این خود زنیا عین تف سر بالاس
    نمیدونم چرا از اینطور خود زنیا که
    مامورای ایرانی فاسدن
    دختراش خرابن
    پسراش هول
    خوشتون میاد و هی تکرار میکنین
    بابا والا بخداا ما یه ملتیم
    چرا هی به خودمون فحش میدیم
    ایرانی فلانه بهمانه
    یکم درست بشیم

  62. سلام دوستان . لطفا‌از روی ظاهر قضیه قضاوت نکنید . ایشون ( خانم امینی) در سن پنج سالگی عمل تومور مغزی داشتن ، و مبتلا به صرع و دیابت نوع یک بودند. شاید اگر یک اتفاق یا ترس خیلی کوچک دیگری هم در خیابون اتفاق می افتد باز هم همین قضیه تکرار میشد . من ابدا نمیخوام رفتار کسانی که منجر به مرگ کسی میشوند را توجیه کنم ، نه اصلا و این ماجرا حتما باید پیگیری شود ! اما ما هم باید حواسمان باشد و تک بعدی به این ماجرا نگاه نکنیم . حواسمان به رسانه های غربی و امثال مسیح علینژاد هم باشد که این روزها با همچین اخباری، سوژه های چرب و چیلی برای خود میسازند و قصد تخریب حجاب ، ادعای آزادی و بشر دوستی میکنند! خیلی جالب است خانم علینژاد و شبکه های به ظاهر دلسوز فارسی زبان ، زمانی که ما در اوج کرونا بسر میبردیم و روزانه صدها نفر امثال خانم امینی رو در اثر کرونا از دست میدادیم ، اونم فقط بخاطر اینکه از جانب کشورهایی که شما طرفداریشون رو میکنید ، تحریم پزشکی و ورود واکسن رو داشتیم ، اونجا شما کجاا بودید ؟! چرا دم از عدالت نمیزدید که واکسن وارد کشور بشه و جون انسانها نجات پیدا کنه؟!
    مطمئن باشید هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمگیره . لطفا یکم بیدار و هشیار باشید عزیزان.

    • زهرا خانم شما دکترش بودی که با اطمینان حرف میزنی؟
      نکنه پرونده پزشکیش زیر دست شماس؟
      دیگه چه بیماری ای داشته ؟ یه وقت از خدای خودت خجالت نکشی. رک بگو

  63. کارشون مثل قتل بود خدا نمیبخشه از اون بدتر هاش تو بالا شهر تبریز ما هست ولی هیچ کس کاری نداره

  64. بعضی‌ها دارن در این مورد مهم شوخ طبعی میکنن و جالبه با دیدن این اتفاق دلخراش و تکان دهنده میان امر به معروف و نهی از منکر میکنن!! عیسی به دینش موسی به دینش.
    من پسرم و متولد ۶۳ هستم و دهه شصتیا خیلی با تعصبن،ولی اگه واقع بین باشیم این چیزا معمول شده ،چیزی که مهمه ما باید مراقب چشمای خودمون باشیم.و در ثانی شما اگه مسلمونی یکنفر رو حتی لخت ببینی باید چشماتو درویش کنی.
    من کوردم و این اتفاق و فوت ناگهانی مرحومه مهسا امینی یک شوک بزرگ بهم زد واقعا برام سخت بود
    این خانم کجاش بد حجاب بود بنده خدا،یک ذره انسان مو سرش بیرون‌باشه گناه کبیره کرده؟؟

    ببین اون خانم امنیت اخلاقی چی گفته اون لحظه که باعث سکته‌ی خانم مهسا امینی شده
    خدا از مسببشون نگذره ان‌شاءالله
    اگه این‌ دین‌ماست و اگه این روند دین ماست اشتباهه خیلی اشتباهه.
    یکمی اندیشیدن

  65. درسته و همه میدونیم امر به معروف و نهی از منکر جز واجبات دینه.
    ولی سوال داریم…آیا کسی که گناهی کند باید در جمع و کنار همه بابت اون عمل اشتباه امر و نهی‌اش کنیم؟؟
    به خدا قسم درست نیست…به قول حافظ (هر سخنی جایی و هر نکته مکانی)

    این خانم به خاطر شخصیتی که در وجودش بوده و اتفاقی که براش افتاده بود و فکرهایی که بعد چه اتفاقی قراره براش بیافته و آبرویی که براش مهم بوده سکته کرد ، و متاسفانه باید بگم مسبب مرگش شدن

    یک دختر خانم ۲۲ ساله که قرار بوده بره دانشگاه و رویاهای زندگی و شور زندگی به سر داشته بخاطره هیییچ از دست خونوادش رفت.خدا بهشون صبر بده و خدا به هممون صبر بده
    به خدا قسم پیامبران و بزرگان ما این چیزارو نخواستن که اینجوری به دین و مردممون فشار بیارن.الله اکبر

  66. خب بلاخره باعث بانی این اتفاق گشت ارشاد بوده

  67. لطفااول فیلم لحظه بی هوشی روببینیدبعددرموردپلیس قضاوت کنید.نمیشه که هردروغی روبه خوردمردم داد.مردم هم لطفااینقدرزودباورنباشید

    • چرت میگی برو فیلم رو با دقت نگا کن یه چیزی تو فیلم هست هروقت فهمیدی بیا کامنت بزار

  68. من نمیدونم فیلمش و کسی دیده یا نه اما این خانم حجابش موجه و کامل بوده و علت دستگیریش باید مشخص بشه
    اوناییکه این رفتارو میکنن بی ناموسن حتما چون اگه ناموس داشتن حتما متوجه حجاب این خانم میشدن و اینکه حجاب بگیره که مرد به گناه نیوفته !!! نمیتونن مردهارو درمان کنند؟ به فرض اینکه ضربه ای به سرش هم وارد نشده اصلا چرا این دختر و گرفتید و اینهمه جیغ زده ولش نکردین!؟ مگه اختلاصگر گرفتید یا دزد ناموس؟؟؟؟ و یا قاتل ؟؟!!! این رفتار و جدیت رو اگه برای امنیت کور میذاشتید حتما جواب بهتری میگرفتید و مردم و‌بیشتر و بیشتر از خودتون متنفر نمیکردین و اینهمه دو دستگی و تفرقه ایجاد نمیشد هر کی این تصمیم و گرفته مطمئنم هدفش نابودی ایران بوده … لعنت خدا بر قلب شیطانیتون

  69. با سلام و احترام
    خواهر منم هنجار شکنی کنه باید بازداشت و توجیه بشه.
    لطفا به قوانین کشور احترام بگذاریم

    حجاب علاوه بر حکم دین، قانون کشور است.

    اعتراض به مرگ ایشون آب در آسیاب دشمن ریختن است.

    خدا رحمت کند.

    اگر سوالتان این هست که اگر خواهر و مادر منم بگیرن نظرم این هست باید بگم اگه ایشان نیز هنجار شکنی کنن (یعنی خودشون به خودشون حرمت قائل نشن و مردی هم بالاسر شون نباشه و…) باید دستگیر و توجیه بشن.

  70. سلام. همگی بی ادب هستید این چه طرز چت کردنه. شرم نمیکنید از الفاظی که در جملاتتون به کار میبرید اون خانم با هر کدام شما برخورد داشت بیش از صد بار سکته میکرد.
    این خانم سابقه بیماری داشتند امثال این خانم با کوچکترین استرسی دچار حمله میشن یکی از اقوام ما مثل این خانم بیماری قلبی داشتن و یک هفته مانده به عروسیش از استرس دچار عارضه شدندو فوت شدن. مشابهش از دوستانم در دوره کارشناسی که نخبه هم بودند بخاطر همین عارضه قلبی فوت شدند یکباره سر هیچی و هرگز به مقاطع بالاتر نرفت. باز مشابهش و مشابهش شنیدم از اقوام دوستانم که سر سفره غذا حین غذا خوردن دچار عارضه قلبی شدن. مشابهش بخاطر استرس امتحان تو خوابگاه دانشگاهی که مشغول به تحصیلم یکی از بچه های کارشناسی از دست رفت. باز بگم …………..
    عمر اون خانم به دنیا نبود و ممکن بود این اتقاق در دانشگاه بخاطر استرس امتحان بخاطر شب بیداری بخاطر برخورد بد دوستش بخاطر هر مساله ای بیفته. مراقب رفتارتون و نحوه چت کردنتون و صحبت کردنتون باشید شاید یه مهسا تو این جمع این چت ها رو بخونه

  71. زن كارمند با حالت تحقير أميز شال زير و رو كرد متاسفانه بعضي كارمندان رفتار خوبي ندارند

  72. ایران جان

    من واقعا مردها رو نمی دونم ولی واقعا به عنوان یک زن از خانم های که حجابشون رو رعایت نمی کردند خیلی اذیت شدم. چقدر توجه ها رو که به سمت خودشون جلب می کردن و ما پشت در می موندیم. چقدر موقعیت ها رو که از ما سلب می کردن و… . البته من یکی دلم می خواست این خانم های بی حجاب که آه به دل من کردن یه زندگی خوب و صحیح و سالم داشته باشن نه اینکه بمیرن هر چند که اونا رحمی به حال ما ندارند

  73. اخلاق ايشان محجوب به حيا بود كه روز خانم زينب اسماني شد نه اينكه به شال مردم دست بزند

  74. فکرم بخودم

    سلام دوستان همین های که لاف از حجاب میزنند فقد این براشون یی خود نمایی و ریاکاری کاری است اگر بگید که حجاب بکنند همین تیکه داران دین و طبق فرموده شریعت عمل صالح هم داشته باشند محال است سوی استفاده از حجاب میکنند و خود شون هزاران غلط را زیری اون حجاب انجام میدن و چماقشون بر سری مانندی مهسا ها است بعد هزاران تحمت رعد و بد هم به یی دختری جوان میزنند دنبالی حجابید یا دنبالی گرسنگانیکه بنامی صیغه به عراقی ها به قیمت 500 هزار تومان یک ساعت خودش را میفروشد یعنی قبل تحمل نیست والله دیگیه چی بگم

  75. پوشش هر زن به خودش مربوطه نه به شما فضولای گشت ارشاد (◠‿◕)
    خدا به ما پیشنهاد کرده که حجابتونو رعایت کنید نه اینکه با زور بقیه رعایت کنن
    مهسا امینی عزیز هم حجابشون مشکلی نداشته بیشعورا الکی دستگیرش کردید😡

  76. نوید نجیب

    این دختر قربانی کج فهمی ماست….ماهایی که به بیحجابی میگیم آزادی….وماهایی که به هربدحجابی میگیم هرزه….هردو گروه مقصریم وتا وقتی قبول نکنیم مقصریم در همین جهل خواهیم ماند….

  77. عزیز یا نمیدونی داعش چیه یا درست ندیدی چه ها کردن که الان همین پرسنل نظامی اگه نبودن الان به ناموست که زن دخترو مادرو خواهرت و۰۰باشن جلوی چشمات بهشون تجاوز میکردن اونوقت چی داشتی بگی
    چطور شهید شدن یه نیروی نظامی که جهت امنیت امثال تو خونشونا میدن دلتون نمیسوزه وکسی حرفشو نمیزنه مگه این ها از زیر بته اومدن خانواده ندارن فوتبالیست بازیگرو نماینده مجلس کجان که ازشون بگن چون برا کسی حرف میزنن پیام میذارن که براشون سود داشته باشه اصلابنده با اصل این نوع ارشاد مخالفم چون روشش این نیست واینا به نیروی انتظامی جهت احرا تحمیل کردن
    حالا بدونید هرچقدر نیروی انتظامی تضعیف بشه دودش تو چشم خودمون میره
    التماس تفکر

  78. به جای اینکه بیفتین دنبال دخترا و با شکنجه و زور و ازار حجاب سرشون کنین یکم بیفتین دنبال این وضعیت اقتصادی مملکت که روز به روز داره بدتر میشه
    کسی با این گرونی میتونه زندگی کنه؟؟ کسی میتونه دل خوشی کنه؟ پس بزارین لاقل این شکلی خوش باشن
    اگه شما اینم از مردم بگیرین دیگ نسل همه منقرض میشه
    شمایی که ادعات میره تا کجاها یکم به زن اخترام قائل شو ، یه زن هرکجا میره برا کار ، واسش پیشنهاد کثافت کاری میدن و همیشه تا دلت بخواد با هر پوششی چشم کثیف روش هس و اذیت میشه نباید اینجوری تا کرد. مایی که هر پوششی داشته باشیم چشم کثیف رومون هس چرا هرجوری که میخوایم نگردیم؟
    اونایی که تا یه دختر میبینن گل از گلشون شکافته میشه چرا یه بار فکر نمیکین که مشکل از شماس؟

  79. برادرم ناخواسته توی دعوای خیابونی قتل کرد یعنی نمی‌خواست ولی شد یه بچه ی 16ساله بود. همیشه قسم می‌خورد که از قصد نکردم. ولی این دولت این قانون برادرمو تو سن 21سالگی توی همین ماه محرم اعدام کردن. 19محرم بود. توی محرم آخه درسته؟ صدها کودک مثل برادرمن این اشغال ها اعدام کردن

  80. دقیقا

  81. عالی بود .درنهایت یکی پیداشود
    مسائل باهم قاطی نکن احسن.من خودم حجابی نیستم وبد حجابم نیستم خارج از کشور هم زندگی کردم .بخاط قانون اساسی کشورم. بی چادرم در اندازش چون نظام کشور من اسلامی پس باید رعایت کرد مثل اینکه تو تو خانواده ب پدر ماد ت احترام نمیزا ری. هم وطنها عزیز بدونین الان توی اروپا بر گردن زنها قلاده میندازن مثل سگ تو خیابون میکشن.این آخر بی حجابی هست
    بعدش هم ما مسلمونیم دینمون بهترین دین هست
    بخدا اونهای ک تو اروپا زیبا زندگی میکن تحقیق کنی تو خانوادهاشون اصل انسانیت رعایت میکن تا دختراشون نره دختر زنجیر بگردن ادمهاس حوسباز بش ک دینما آخر انسانیت . حالامن نمیگم حجاب حجاب حجاب ن من خودم بدون چادرم ولی ب چادریها هم احترام میزارم ب جلفیها هم احترام میزارم و میدونم همه اینا دخترای من هستن ولی بعضیها نا آگاه هست اگر ی دختر ایرانم بدون ک لوزمی ب اینقدر باز کردن نیست تو باید ب سرزمینت پرچمت دینت نظامت احترام بزاری .و اینم میدونم کسی ک اشتباه میکن رو هم نمی‌کشن.
    اگر ک قضیه سیاسی باش پشت پرده چ از طرف تدابیامرز مهسا پشت پردها خیلی چیزها هست .اگر ک ن از طرف مهسا خانم سیاسب نیست شاید از طرف گشت ارشاد ک داریم پشت پردها چ منافقهای وطن فروش هست خدا میدون .ک برین تحقیق کنی ک منافقهای ک بخاطر مقام ورئس جمهورشدن ب وقتش میگفتن چادر باید با پنیس ب پیشانی زنها زد تا نیفته ..و بمور زمان چه سعارهای برای بیحجابی میدادن دست راستشون شد مسیح علی نژاد منافق قول نخوریم .این نظرهای ک مینوسن وشگارو جون هم میندازن هم تو انترنت ۳۰۰۰۰ هزار پشت کامپیوتر نشین مریم رجبی تو فکر نکن اینهای ک تو را من تحریک میکن تا جون هم بیفتیم اینا منافقین خودین

  82. عه راست میگی فکرکردی هرکی کورده کومله ست تواصلامیدونی کومله چیه؟انگاریادت رفته اگه کوردهانبودن داعش همتون تادیرالزورسوریه برده بود مفت خورادختربیچاره روبیگناه کشتین وحرفهای گنده هم میزنید

  83. من هم یک خانم هستم ولی با بی حجابی مخالفم. کسی که معتقده حجاب خانمها فقط به خودشون مربوطه، حتما از ویژگی های ذاتی بشر هیچ چیزی نمیدونه. از مرگ این خانم خیلی متاسف شدم، ولی با بی حجابیش هم مخالفم

  84. با شعور باشیم:)

    واقعا برای ایران متاسفم 🙂 اسم خودشون هم گذاشتن مسلمون بعد میگین چرا بچه های امروزی حجاب نمیگیرن و اعتقادی به اسلام ندارن وقتی اینجوری میکنین تنها درکی که میشه از اسلام داشت کتک و دعوا هست و آدم هایی کع نمیتونن به عقاید بقیه احترام بزارن
    برای خانم های چادری که میان به کسایی که شال سر میکنن با آرایش میکنن توهین میکنن خواستم بگم تو نه غذاشو دادی نه جای خوابش نه وقتی مریض بود تا صبح بالا سرش نشستی پس تو اینجور چیزا دخالت نکن چون تو توی قبر اون نمیخوابی پس به فکر عاقبت خودت باش نه بقیه
    حتی برعکس
    خانم های بی حجابی که به چادری ها توهین میکنن
    اینو بدونین اینا هیش تاش به شما ربطی نداره
    #سرمون تو زندگی خودمون باشه

  85. کاش حجاب مثل خیلی کشورها اختیاری میشد مثل ترکیه
    این همه بحثم نبود

  86. کاش حجاب مثل خیلی کشورها اختیاری میشد مثل ترکیه
    این همه بحثم نبود هر کی خودش انتخاب میکرد چجوری زنگی کنه
    اونایم که خیلی چیزی ندیدن و زود تحریک میشن کمتر میشدن

  87. اگه یکی نخاد حجاب کنه باید چیکار کنه باید بکشتیش، و اینکه مهسا امینی دختر زیبا پاک نجیب، هرکسی حجاب نکنه باید بکشیتش و مردم باید عزیزاشونو جووناشونو از دست بدنن،، سگ برینه وسط این اسلام…

  88. نظرات رو که میخونم اصلا بدم میاد میبینم آقایون با حجاب مخالفت میکنن.اصلا یه عده انگار از باحجاب بودن خانوما میترسن.آقایون که همش دنبال لذت بردن هستن.دروغ میگن ما تحریک نمیشیم.لطفا اقایون اجازه بدن ما خانوما خودمون راجبش بحث کنیم به یه نتیجه ایی برسیم.برای مهساخانوم ارزوی ارامش دارم.خواهر گلم هرکسی مردنت رو به نفع و سلیقه ی خودش تفسیر میکنه، ببخش

  89. سلام به نظر من اصلا وجود گشت ارشاد بهیچ عنوان پذیرفته نیست چون طبق آیه قرآنی اجباری در پذیرفتن دین نداریم ولی اگر مسئولین میخوان مملکت حداقل از نظر ظاهر اسلامی باشه چرا از کارمندان دولت و پرسنل بیمارستانها و فرهنگیان شروع نمیکنن مگر نه اینکه از دولت حقوق میگی ن خوب اونها رو موظف کنن شئونات اسلامی رو رعایت کنن چرا تو خیابانها مزاحم بچه وجدان مردم میشن

  90. هر شخصی که ظالمانه کشته شدن مهسا امینی را نفی میکند امیدوارم در روبرویش توسط سگ ترین انسانها به زن و یا دختر و یا عروس و نوامیسش تجاوز و کشته شوند تا درد تجاوز و قتل را بفهمد

  91. الان چرا به حجاب گیر میدن؟؟ کلا ضعیف کشی تو مرام ایناست!!!!؟؟ بابا یه گشت ارشادم دم این مغازه ها و فروشگاه ها واملاک ها بزارین اونارو ارشاد کنن برا اینهمه گرونی که فلج کرده چرخه ی اقتصاد زندگی هامونو با دیدن دوتا مو بخدا چیزی نمیشه ولی با این اقتصاد بیماری که داریم خیلیا نابود میشن. دم از حسین زدن و به کردار یزید رفتن دیگه چه صیغه ایه؟؟؟؟؟

  92. پویا برومند

    خدا کنه سره تک تک عزیزای این مردان حکومت اینجور بلاهایی بیاد تا اینام شاید به خودشون بیان که فک نمیکنم درست بشن چون حرص مالو ملک دنیوی همشونو هم کور کرده هم کر خدا ریشه دونه دونتونو بسوزونه که باعثه اینجور اتفاقات تلخو بی بازگشتیو دارید لعنت تمام عالم هستی نثار اولو آخرتون مخصوصا اون جدال خونخوار

  93. زندگی من با سه تا بچه با بی حجابی و عشوه گری آدمی مثل مهسا به هم ریخت…..حالا شما هی طرفداری کنید…..تا حالا پدر باغیرتی نداشت که جلو حجابشو بگیره حالا که فوت شده هزار تا دایه مهربان‌تر از مادر پیدا کرده….‌‌‌من از مرگش خوشحال نیستم ولی اعتقاد من اینه اون دنیا جای خوبی نداره…چون این دنیا و اون دنیا رو به عریانی فروخت ..‌‌به خراب کردن زندگی امثال من فروخت….

    • من هم با شما موافقم…از بی حجابی زنان جامعه ام ..زندگیم سخت می گذره

    • 𝐁𝐈𝐀𝐍𝐂𝐂𝐀シ︎

      میخواستی توام درست بگردی و به خودت برسی تا زندگیت با سه تا بچه به خاطر بی حجابی این دختر معصوم جوون بهم نریزه

    • احسنت همین و بگو ،همین مردهای بی غیرت که اسمشونو گذاشتن روشن فکر و مراقب عفت خانوادشون نیستن باعث نابودی بسیاری از زندکی ها میشن .

    • حمیده شما عرضه نداری زندگی خودتو جم و جور کنی چرا میندازی گردن دیگران ؟
      بعدشم مسئله مهسا سر حجابش نبود . حجاب بهانه ای بود برای توجیه قتلشون. یعنی اینقد نفهمی که نمیفهمی چی شده ؟
      متاسفم برات که خودتو به کوری زدی.

  94. مومنینی که نظر میدن رضایت خداوند متعال و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم وامام زمان را درنظر داشته باشند

  95. توفیلمها کاملا روشن بود قلبش گرفته ولی اون زنیکه حق نداش اونطوری بابی احترامی بگه فلان چیزت مشکل داشت اگه واقعا کسی باعث مرگ ایشون شده ب چهل مهسانرسیده خودش بمیره

  96. 𝐁𝐈𝐀𝐍𝐂𝐂𝐀シ︎

    زدن دختر مردمو به کشتن دادن بعد اومدن یه جوک طنز ساختن که طرف سکته کرده
    اگه واقعا سکته کرده چرا کسی مصاحبه پدر و مادر یا برادرش رو پخش نمیکنن وقتی دارن زجه میزنن که یه مامور با جسم سخت زدن تو سرش؟ حداقل اگه دروغ میگین یه طوری بگید که بعدا بتونین جمش کنین

  97. قسمتش این بوده که این طوری از دنیا بره ،خدا رحمتش کنه .
    ولی دیگه هر چیزی حد خودش و داره با این کارها بیشتر دشمن و خوش حال میکنیم و کم کم کشورمونو نابود میکنیم ،بیایید حیله دشمن و نخوریم و از این مسله بگذریم ،با پافشاری بر این موضوع کشور نابود میشه و خودمون دردسر میکشیم . یک مسله کاملا اتفاقی بوده .

  98. مردایی که با حجاب مخالفت میکنید ،شما هنوز نفهمیدید غیرت یعنی چی!
    غیرت یعنی حفظ کنی ناموست و این با بی بندو باری محیا نمیشه ،عفت بره کنار ،دیگه خانواده و ناموس معنی نداره .البته این موضوع برا بی غیرت ها معنی نداره .

  99. امر به معروف و نهی از منکر یک واجب دینی است که باید انجام شود، که اگر امر به معروف و نهی از منکر بود و اینقدر در جامعه کمرنگ نمیشد الان وضع زندگی ها و حال و روز همه ما بهتر بود.

  100. اینجا کشور اسلامیه و قوانین خودش رو داره، هر کس که هنجار شکنی کنه باید مطابق قانون باهاش رفتار بشه.این ضرب المثل هم اشتباه است چون امر به معروف و نهی از منکر یک واجب دینیه.
    اگر این همه بی حجابی و بی حیایی نبود، شاهد این حجم از طلاق،خیانت،پایین آمدن سن بلوغ و….. نبودیم.

  101. جدای از دین و مذهب، من در عجبم از مردانی که اجازه می دهند یا راضی هستند که زنانشان با پوشش های فجیع و جذب کننده در مقابل چشم هر مرد و نامردی قدم بزنن و ککشان هم نگزد!!!!!!!

  102. احسنت👍🏻
    من نمیگم حجاب بلکه میگم پوشش مناسب داشته باشیم در حدی که نمایان و انگشت نما نشیم…و به نظرم مهسا امینی حجابش اونقد مشکل نداشت که بگیرنش….منتظر اخبار و بررسی ها نباشید چون دولت هرخبری که بخواد و به نفعش باشه پخش میکنه….
    قضاوت نمیکنم که چطور فوت شده فقط خدا میدونه حقیقت رو

  103. آقا و خانوم محترم به هیچ کسی مربوط نیس دختر یا خواهر یا مادر مان چه جوری در خیابان راه بروند مهم اینه که یه دختر مظلوم الان زیر خاک الکی رفته داغ این دختر تنها خانواده شو نسوزنده تنها همه ای دنیا برای مهسا عزیز دلشون سوخته وناراحتن من اجازه نمیدم کسی با دختر یا خواهرم همچین برخورداری کند تا جان خودش رو از دست بدهد خواهرم عزیزم ژینا عزیز آرزو میکنم اون دنیا با حضرت زهرا هم نشین شی روحت شاد

  104. 👍👍👍😆😆😆افرین گل گفتی

  105. سلام.تسلیت میگم به خانواده داغدیده مهسا خانم.ایشاله جاش در بهشت باشد و به خانواده محترمتش صبر و شکیبایی بده

  106. احسنت👏👏👏👏👏👏👏

  107. کمتر چرند بنویسید با گوش مخمل ک طرف نیستید خوب میدونیم کشته شده نه ما بلکه یه دنیا اینو میدونن

  108. دهه شصت و پنجاه به پوشش دختران از همان مدرسه اهمیت داده می شد و دخترها کم کم به پوشش خود عادت کرده و آن را می پذیرفتند
    ولی این اهمیت در دختران دهه هشتاد نادیده گرفته شد اون ها در مدارس آزاد بودند سخت گیری کمتری داشتند…تغییر و اصلاح حجاب این دختران که دیگه حالا تقریبا بیست ساله شدند و بدحجابی خود را یه نوع افتخار و آزادی برای خود می دانند کار بسیار سختی هست.
    البته فقط حجابشون نیست رفتار ،گفتار و آداب اجتماعی این نسل نیز متاسفانه نیاز به اصلاح داره .. و جالب اینجاست خودشون اصلا متوجه نیستند

  109. حجاب یه امر الهی ست درست ! اما اگه دقت کنید این سالها بیشتر میبینیم بقول معروف بدحجابی رو ، اما چرا فقط بفکر برخورد باهاش هستن ؟ چرا علت ها رو ریشه یابی نمیکنن؟ این ملت اکثرا مسلمانن، و خیلی خوب هم حجاب رو میشناسن هم خیلی بهتر از مسیولین مزایای اون رو ، بنظر من هر چی که فشارهای مختلف روی زنان بیشتر باشه اعم از اقتصادی ، عقیدتی ، تبعیض جنسیتی و …. برای نشان دادن انزجار از این فشارها مردم راهی رو انتخاب می‌کنند که شاید خودشان هم اعتقادی بهش ندارند ، این سالها تصاویر زیادی از برخورد بد گشت ارشاد رو شاهد بودم ، من یک زن هستم و معتقد ، یادم میاد زمانی با چادر بودم و چند زن عامر معروف من رو ارشاد کردند که چند تار موی من از گوشه چادر بیرونه! من جلوی چند نفر از فامیل که همراهم بودن خیلی شرمنده شدم ، از اون زمان دیگه چادر سر نکردم به اعتراض به رفتار زننده اون ها !

  110. فاطمه حسن نیا

    مُشت زدن تو سَرِ مهسا امینی و بعد شما میگی، همینجوری حالش بهم خوردِ، از خدا هم شما نمی ترسین ، شرم بر شما

  111. ارش سا معی

    انقدر که به موهای زنان و دختران گیر میدهند اگه به وضعیت اقتصادی اهمیت میدادند الان وضع معیشتی مردم این نبود اختلاسهای کلان ومیلیاردی که کی پشت سر این اختلاسهاست از پول این مملکت و مردم میدزدند و خوش میگذرانند طولی نمیکشه که این نظام و مفت خوران این نظام و اخوندها به جهنم واصل میشن به امید ان روز حجاب زنان را برای منفعت خودشان میخاهند و تمام لعنت به این نظام قاتل و خونخار

  112. ارش سا معی

    من اگه روزی بخام ازدواج کنم در نوع پوشش زنم هیچ نوع دخالت نمیکنم و هیچ اجباری در این کار نیست چون اون هم به انواع انسان حق انتخاب داره

  113. اگر این خانم و مدافعان شکستن دستور صریح دین در مورد حجاب تحمل تذکرندارند و چنان استرسی که منجر به فوت میشه بهشون دست میده، اول عقل ایجاب می کنه که فکر سلامتی خودشون باشند تا خودنمایی و بدن نمایی و ….پس قانون و شرع رو زیر پا ندارن تا تبعات بعدی نداشته باشه از نگاه بد اجتماع گرفته تا تذکر افراد صالح در جامعه و جریمه و گشت ارشاد…..وگرنه خود کرده را تدبیر نیست…

  114. هیچ وقت آدم گناه خودش رو با گناهان دیگه نباید توجیه بکنه.
    این که مشکل اقتصادی هست ،بله ، جهانی هم هست !چه ربطی به احکام پوشش داره ؟
    اختلاس هست،اما عمده اختلاسها با جریمه در خزانه برگشته، چرا فقط مردم دوست دارن اخبار منفی ۱۰سال قبل رو قرقره کنند اما تاوان سنگین که دزد داده رو نمی شنوند انگار خودآزاری عجیبی مثل خوره افتاده به جون مردم بیچاره… اصلأ زشته آنقدر حرف تکراری معاندین توسط مردم تکرار میشه، ی جور حماقت تلقی میشه و معلومه همه از یک منبع فاسد خوراک فک
    ضمنا شعار آشوبگر ها اینه که امینی بهانه است ،اصل نظام نشانه….اگر دغدغه های اقتصادی دارند چرا اعتصاب غذا نمی‌کنند ؟!چرا شعار اقتصادی نمی دهند؟! نه جانم دغدغه نه اخلاقی هست و نه اقتصادی…فکر یه وجب جا باشیم که دیر یا زود زیر زمین داریم باید جواب پس بدیم

    هر کی میخواد حکم الهی رو زیر پا بذاره بهانه اش هم جور می کنه

    به قول شهید چمران«خدایا!مرا به خاطر گناهانی که در طول روز با هزاران قدرت عقل توجیه شان می کنم ببخش!»

  115. شرافت رو چند فروختی؟ برای ماهی ده ملیون، بیست ملیون یا بیشتر.
    انسانیت قيمتش چند بود؟

  116. نمیدونم چرا گشت اختلاس و زورگیری و دروغ و هزار تا گناه دیگه نداریم و به این شکل بد چسبیدیم به حجاب ؟ البته به این خاطر که مساله دین یا شریعت نیست و کاملا سیاسی و حفظ سیستم و منافع هست وگرنه این چطور هدایت و امر به معروف هست ؟!

    لطفا برای آگاهی خودتان هم شده این آیات رو مرور بفرمائید :

    سوره زمر آیه 41 =

    إِنَّا أَنْزَلْنَا عَلَيْكَ الْكِتَابَ لِلنَّاسِ بِالْحَقِّ ۖ فَمَنِ اهْتَدَىٰ فَلِنَفْسِهِ ۖ وَمَنْ ضَلَّ فَإِنَّمَا يَضِلُّ عَلَيْهَا ۖ وَمَا أَنْتَ عَلَيْهِمْ بِوَكِيلٍ ﴿٤١﴾

    ما این کتاب را برای [هدایت] مردم به حقّ و راستی بر تو نازل کرده ایم؛ پس هر که هدایت یافت، به سود خود هدایت یافته و هر که گمراه شد، فقط به زیان خود گمراه می شود؛ و تو بر آنان نگهبان و کارساز نیستی، (۴۱)

    سوره یونس آیه 99 =

    وَلَوْ شَاءَ رَبُّكَ لَآمَنَ مَنْ فِي الْأَرْضِ كُلُّهُمْ جَمِيعًا ۚ أَفَأَنْتَ تُكْرِهُ النَّاسَ حَتَّىٰ يَكُونُوا مُؤْمِنِينَ ﴿٩٩﴾

    اگر پروردگارت می خواست یقیناً همه کسانی که روی زمین اند [اجباراً] ایمان می آوردند؛ [ای پیامبر! در حالی که خدا از بندگانش ایمان اجباری نخواسته] پس آیا تو مردم را وادار می کنی تا به اجبار مؤمن شوند؟! (۹۹)

    و کلی آیات دیگه از کتاب خدا خطاب به خاتم پیامبران …

    باشد که رستگار شویم

  117. #به بهانه مهسا
    سلام
    نگرانی اصلاح طلبان و یا طرفداران بدحجابی برای ناراحتی از فوت یک دختر کرد ساده ایرانی نیست وگرنه برای فوت زنانی که طی ده روز اخیر و یا گذشته توسط اغتشاش گران به شهادت رسیدند هم باید نگران می شدند
    بلکه نگرانی برای حفظ منافع فردی و باندی و گروهی خود و فرصت طلبی و بهانه گیری(فرهنگ درز دیوار یا ایرادگیری) از نقاط ضعف یا کاستی های کوچک نظام و بزرگنمایی یا برجسته سازی آن معایب است

    و نیزنگرانی اصلاح طلبان و نیز سلبریتی های بازیگر و فوتبالیست و هنرمندان مشهور ظاهربین، برای وضعیت ناهنجار حجاب زنان و دختران و وابستگان ایشان است که آزادانه و با این وضعیت ناهنجار بتوانند در جامعه جولان بدهند و کسی مدعی ایشان نگردد و این مکانیزم گشت ارشاد را بکوبند و تعطیل نمایند
    و در صورتی که نگرانی واقعی داشتند خواستار اصلاح اثرگذار شیوه های گشت ارشاد می شدند و نه تعطیلی گشت ارشاد
    و نیز جایگزینی شیوه های ایجابی(تشویق حجاب و کار فرهنگی و رسانه ای محاسن حجاب و …) و اقدامات سلبی(جریمه قابل توجه خاطیان و هنجارشکنان حجاب و در صورت تکرار ،محرومیت اجتماعی و سایر راه حل های عقلانی و منطقی

  118. این فیلم در ثانیه ۵۷ تقطیع شده اگر به افراد دیگه حاضر در صحنه توجه کنید . چطور مدعی پخش فیلم کامل از صحنه هستید؟ خجالت بکشیداز اینهمه دروغگو يی و ریا !

  119. قبول کلا دو تا گروه بشید گروه قانونی ها وغیر قانونی ها غیر قانونی ها آزاد ه کار دلشون می خواه بکنند ولی ازخدمات قانونی محروم مثلا اگه خانم بی حجاب موبایلش رو دزدیدند به پلیس ربطی نداره چون ایشون قانون قبول نداره

  120. میشه بپرسم چ اتفاقی برات افتاده؟؟اگ دوس داری بگو

  121. دایی دختره کومله مزدور بیگانه بوده و دختره رو می‌برده تو حزبشان بین اون همه مردم غریبه باهاش کاری ندارن .پدر دختر هم لال هست بگه دخترم صدمه ندیده ، این همه مملکت بیگناه بخاطر یک دخترک معلوم الحال صدمه جسمی و روحی نبینه .

    • اعتراف پدر مهسا مصداق این شعر است
      درکف شیر نر خونخواره ای
      غیر تسلیم و رضا کو چاره ای

  122. باشه بابا ….ماها گوش مخملی و بچه ایم ….مهسا و نیکا و سارینا و اسما پناهی همشون بیماری زمینه ای داشتن و خونشون هم رقیق بوده …حتی میگن هواپیمای اوکراینی هم بیماری زمینه ای داشته … هر چی شما بگین درسته…

  123. حضرت علی علیه السلام می فرمایند: هرچیزی محتاج عقل است و عقل محتاج ادب.
    زخم زبان برنده تر از زخم شمشیر است. دختران بی حجاب خیلی بد دهن و هتاک هستند و پیش هر محرم و نامحرمی هر حرفی و هر رفتاری را انجام می دهند . این اتفاق هم که منجر شد اینهمه جوون کشته بشن به خاطر لجبازی و دهن کجی به قانون یک مملکته . جرم ،جرمه چه اقتصادی و چه فرهنگی .
    خدا می دونه تو اون دنیا مهسا در ارامشه یا در عذاب . دستش از دنیا کوتاه براش در هر حالت از خدا استغفار بطلبیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *