مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 3 فروردین 99 کیست؟

محمدحسین مهدویان مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 3 فروردین 99

محمدحسین مهدویان مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 3 فروردین 99 کیست؟ به همراه جزئیات را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 3 فروردین

در ایام عید نوروز 99 برنامه محبوب دورهمی که سری چهارم آن میباشد هر شب از شبکه نسیم پخش میشود و از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی ایران محسوب میشود.

این برنامه جذاب با اجرای مهران مدیری هرشب یک مهمان محبوب دارد که آقای مدیری با وی مصاحبه کرده و گفتگوی صمیمانه ای دارد.

مهمان امشب دورهمی محمدحسین مهدویان کارگردان مطرح کشورمان میباشد. وی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. از فیلم‌های مهم او می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز،ماجرای نیمروز:ردخون ، لاتاری و درخت گردو اشاره کرد. 

فیلم مصاحبه او را در زیر ببینید:

لازم به ذکر است که در شب های گذشته یعنی جمعه و شنبه اول و دوم فروردین آقای بهنام بانی و بهرام افشاری مهمان این برنامه بوده اند .

دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن قاسم خانی از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد.

مهمان برنامه دورهمی امشب یکشنبه 3 فروردین 99 کیست؟

هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است. دورهمی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران به‌شمار می‌رود.

سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده فصل ۳ این مجموعه، در خرداد ۹۸ با قاطعیت از منتفی شدن سری جدید دورهمی در (فصل چهارم) خبر داد. اما در شب یلدا (۳۰ آذر) قسمت جدید پخش شد و فصل ۴ دورهمی از زمستان ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد. قالب گفتگوهای این فصل اقتباسی از گفتگوهای آخر شب یا لیت نایت تاک شو می‌باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *