نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز شبکه نسیم ۱۴۰۲ + زمان پخش و تکرار

نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز شبکه نسیم ۱۴۰۲ + زمان پخش و تکرار

رئالیتی شو چهار شگفت انگیز یکی از برنامه های جذاب شبکه نسیم میباشد که به تازگی از شبکه نسیم پخش میشد و موضوعی در قالب دوربین مخفی میباشد این برنامه در عید نوروز ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۰ پخش میشود. برنامه رئالیتی شو چهار شگفت‌ انگیز توسط مسعود شریعت نیا تهیه کنندگی شده است و کارگردانی آن را احسان محبوبی و ابوالفضل باقری بر عهده دارند.

نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز شبکه نسیم ۱۴۰۲ + زمان پخش و تکرار

نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز

چهار شگفت انگیز برای اولین بار در ایران شاهد یک رئالیتی شو با چالش های واقعی و جذاب و مجازات های سنگین برای بازنده خواهید بود. شبکه نسیم این بار دوربین مخفی خود را در اختیار یک برنامه رئالیتی جالب به نام چهار شگفت انگیز قرار داد که برای مخاطبان و بینندگان جالب بود.

فصل دوم رئالیتی شوی چهار شگفت انگیز از شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ و در ایام نوروز ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

فصل اول چهار شگفت انگیز به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا و کارگردانی سینا دوراندیشان با روشی جدید و متفاوت دوربین مخفی و تلاش برای به چالش کشیدن مفاهیم و موضوعات جامعه از شبکه نسیم روی آنتن رفت.

نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز شبکه نسیم ۱۴۰۲ + زمان پخش و تکرار

فصل دوم رئالیتی شو چهار شگفت انگیز به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا و کارگردانی ابوالفضل باقری و احسن محبوبی در نوروز 1402 هر شب ساعت 20 روی آنتن می رود. تفاوت اصلی این فصل با سری قبل، تنوع موقعیت ها، موضوعات، نقش ها، مسابقات و تنبیه هایی خواهد بود که برای آنها در نظر گرفته شده است که بر هیجان این برنامه می افزاید.

تهیه کننده این مسابقه اظهار کرد: در موقعیت تست بازیگری، ما فراخوان واقعی برای جذب و تست بازیگر ارائه کردیم و حتی برخی از مردم بعد از اینکه متوجه دوربین مخفی شدند دلخور هم شدند. حدود ۵۰ نفر برای تست آمده بودند که از این میزان حدود ۱۰ یا ۱۵ نفر خوب بودند و هفت نفر هم رضایت دادند که تصویرشان را پخش کردیم.

پیج اینستاگرام رئالیتی شو «چهار شگفت‌انگیز»

https://instagram.com/4shegeftangiz_tv

بازیگران این برنامه حسام نام آور، سید سالار میرکریمی،‌ صالح سلامت و مهرداد جوانمردی می باشند که در فضای واقعی با هم رقابت می‌کنند.
بازیگرانی که در این مسابقه در نقش «چهار شگفت‌انگیز» حضور دارند و بیشتر از موقعیت‌های شبه طنز برنامه خودشان به خنده در می‌آیندو واقعاً همین گونه هستند حتی در پشت دوربین.

نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز شبکه نسیم ۱۴۰۲ + زمان پخش و تکرار

مسعود شریعت نیا تهیه‌کننده رئالیتی شوی «چهار شگفت‌انگیز» که از شبکه نسیم پخش می‌شود درباره این برنامه و ویژگی‌های آن به خبرنگار مهر بیان کرد: این مجموعه یک رئالیتی شو بین چهار دوست است که در شغل‌های مختلف با هم رقابت کرده و برای یکدیگر چالش درست می‌کنند و بعد از مسابقه‌های انجام شده در این رئالیتی شو، این چهار رفیق نتایج را کنار هم می‌گذارند که کی باخته و کی برده و شخصی که باخته مجازات می‌شود!

موضوع و داستان

داستان چهار شگفت انگیز درباره چالش‌های موجود برای چهار رفیق است : این چهار رفیق هر بار با یک چالش که از طرف خودشان پیشنهاد شده مواجه می‌شوند یک روز چالش خواستگاری راه می‌اندازند، یک روز در کارواش هستند، زمانی نقش استاد هنر را بر عهده دارند که تست می‌گیرد و یک روز دستفروشی می‌کنند. به این ترتیب در شغل‌ها و لوکیشن‌های وارد می‌شوند و خود را می‌آزمایند.

نحوه شرکت در رئالیتی شو چهار شگفت انگیز شبکه نسیم ۱۴۰۲ + زمان پخش و تکرار

این برنامه متشکل از چند ایده خارجی و ایرانی است. ما سعی کردیم این ایده‌ها را با فرهنگ خودمان تطبیق دهیم. به نظر خودمان آن ظرفیت مورد نظر نمایش داده نشد ولی این برنامه برای الان نبود و شاید لازم بود بعد از جام جهانی پخش می‌شد. در عین حال فرصت تبلیغ و کار کردن بیشتر روی تدوین و اینکه برنامه بهتری به ارائه برسانیم از ما گرفته شد.

مسعود شریعت نیا تهیه‌کننده رئالیتی شوی «چهار شگفت‌انگیز» که از شبکه نسیم پخش می‌شود درباره این برنامه و ویژگی‌های آن به خبرنگار مهر بیان کرد: این مجموعه یک رئالیتی شو بین چهار دوست است که در شغل‌های مختلف با هم رقابت کرده و برای یکدیگر چالش درست می‌کنند.

وی با اشاره به نتیجه هر قسمت توضیح داد: بعد از مسابقه‌های انجام شده در این رئالیتی شو، این چهار رفیق نتایج را کنار هم می‌گذارند که کی باخته و کی برده و شخصی که باخته مجازات می‌شود!

این تهیه‌کننده با اشاره به چالش‌های موجود برای این چهار رفیق بیان کرد: این چهار رفیق هر بار با یک چالش که از طرف خودشان پیشنهاد شده مواجه می‌شوند یک روز چالش خواستگاری راه می‌اندازند، یک روز در کارواش هستند، زمانی نقش استاد هنر را بر عهده دارند که تست می‌گیرد و یک روز دستفروشی می‌کنند. به این ترتیب در شغل‌ها و لوکیشن‌های وارد می‌شوند و خود را می‌آزمایند.

وی درباره واقعی بودن این چالش‌ها اظهار کرد: در موقعیت تست بازیگری، ما فراخوان واقعی برای جذب و تست بازیگر ارائه کردیم و حتی برخی از مردم بعد از اینکه متوجه دوربین مخفی شدند دلخور هم شدند. حدود ۵۰ نفر برای تست آمده بودند که از این میزان حدود ۱۰ یا ۱۵ نفر خوب بودند و هفت نفر هم رضایت دادند که تصویرشان را پخش کردیم.

تهیه‌کننده «چهار شگفت‌انگیز» درباره اینکه چرا با توجه به موقعیت‌های واقعی و چالشی‌ای که رقم زده‌اند کمتر این برنامه به صورت یک رئالیتی شو قابل باور است توضیح داد: ساختار برنامه سخت و پیچیده است. ما فعلاً یک فصل ساخته‌ایم و بیشتر تلاش داشتیم برای فصل اول ساختار دربیاید. اولویت ما در برنامه مسابقه بین رفقا بود اما در ادامه روی فضای دوربین مخفی مانور بیشتری می‌دهیم.

وی درباره ساخت فصل بعدی اظهار کرد: فصل اول بیشتر آزمون و خطا بود و خدا را شکر قسمت‌های انتهایی با قسمت‌های ابتدایی تفاوت بسیاری به لحاظ کیفی داشت. با همین رویکرد فصل بعدی را هم خواهیم ساخت و این تغییرات را اعمال می‌کنیم فعلاً در حال تأیید شبکه هستیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *