بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر و همسرش +عکس کودکی و پدر مادر و اصالت

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس و حواشی

بهنوش طباطبایی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران است و 42 سال سن دارد او دارای دکترای روان‌شناسی بالینی است و از سال 1377 وارد دارای بازیگری شد اولین فیلمی که به صورت حرفه ای در سنیما بازی کرد مصائب دوشیزه به کارگردانی مسعود اطیابی بود او در سال 1395 با مهدی پاکدل ازدواج کرد و بعد از 6 سال طلاق گرفت و در حال حاضر مجرد میباشد.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی بهنوش طباطبایی و همسرش و ماجرای طلاق و سوابق و خانواده اش خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر +عکس کودکی

  • نام کامل : بهنوش طباطبایی (behnoosh tabatabaei)
  • محل تولد : تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر ، تلویزیون
  • متولد : 27 اردیبهشت 1360 تهران
  • حرفه : بازیگر
  • تحصیلات : دکترای روان‌شناسی بالینی
  • همسر سابق : مهدی پاکدل (از ۱۳۸۹تا ۱۳۹۵)
  • اولین سریال : یونس سال 1377
  • اولین فیلم سینمایی : مصائب دوشیزه سال 1385

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و همسرش

بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر می باشد.

بهنوش طباطبایی بدون شک یکی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که حضور او در هر فیلم و سریالی میتواند مخاطبان زیادی را به دست اورد او یک بار ازدواج ناموفق با مهدی پاکدل دیگر بازیگر سینما داشته است و بعد از آن ازدواج نکرده است ایشان اصالتا کورد بوده و تصاویری از پدر ومادرش با لباس کوردی در رسانه ها منتشر شده است اما خودش در تهران متولد شده است. این خانم هنرمند در سال 1377 به صورت رسمی بازیگری را تجربه کرد و در سریال یونس به ایفای نش پرداخت که توانست نشان بدهد که چه بازیگر قابل و کاربلدی است.

بهنوش طباطبایی و خواهرش

اصالتا کورد بوده و یک خواهر به نام تینوش دارد.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و پدرش +عکس

نحوه ورود به بازیگری و سینما

خانم طباطبایی بعد از فارغ التحصیلی دوره های بازیگری را در دانشگاه هنرهای زیبا گذراند و سپس وارد این حرفه شد .
او با ابتدا در عرصه تئاتر فعالیت کرده و چندین نمایشنامه نیز بازی کرده است.

 

عکس کودکی بهنوش طباطبایی

عکس اینستاگرام بهنوش طباطبایی

او اولین نقشه اش را در سال ۸۰ در سریال کوی دامون و یک سال بعد در سریال مسافری از هند بازی کرد و با همین دو نفر به چهره شناخته شده و مشهور تبدیل شد.

بیوگرافی و عکس بهنوش طباطبایی

اینستاگرام بهنوش طباطبایی

وی بعد از آن در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده و کارنامه پرباری دارد همچنین یکی از بی حاشیه ترین و با اخلاق ترین هنرمند سینما و تلویزیون ایران است که تاکنون تمام همت و توانش را برای هنر و حرفه خودش گذشته و جنجال حاشیه‌ای را دنبال نکرده است.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و همسرش

 

ازدواج با مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی در ۱۳ اسفند سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون ایران ازدواج می کنند اما این ازدواج بعد از ۵ سال به جدایی می انجامد البته این جدایی در سکوت خبری بوده و بدون علت و توضیحی این دو هنرمند در سال ۹۴ از هم جدا شدند.

درباره نحوه آشنایی طباطبایی با مهدی پاکدل در یک پروژه کاری با هم بوده است که قرار بود با هم در فیلم مصائب شیرین در سال ۸۵ همبازی شوند.
این ملاقات آنها در دفتر قرارداد برای فیلم مورد نظر باعث آشنایی آنها شده و بعد از آشنایی با هم تصمیم به ازدواج می‌گیرند.
جدایی این دو زوج هنری تیتر داغ رسانه‌ها بود ، البته هیچ‌کدام واکنشی به خبر جدایی خود نشان ندادند اما در نهایت خانم طباطبایی در کامنتی اعلام کرد دوست دارم فقط شادی هایم را با شما قسمت کنم که این به این معنی است که او روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

تصادف و بیماری بهنوش طباطبایی

اولین بار در اکران فیلم سیانور دست بدون حلقه به سوژه عکاسان و رسانه‌ها شد و ماجرای جدایی این زوج لو رفت.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل و ماجرای طلاق

عکس همسر سابق بهنوش طباطبایی

وی علاوه بر بازیگری در سینما تئاتر و تلویزیون در عرصه مدلینگ فعالیت می کند و با برندهای معروفی در تبلیغ عینک روسری مانتو و محصولات این برند ها همکاری دارد.

ایشان اوقات فراغت خود را با ورزش و انجام حرکات بدنسازی و سفر کردن و همچنین مطالعه می‌گذرانند.

پاسخ بهنوش طباطبایی به کسانی که از ظاهر متفاوت او در تهران و مشهد انتقاد کردند

اکران عمومی فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، به‌تازگی در سینماهای کشور آغاز شده است. برنامه‌های اکران مردمی این فیلم با حضور عوامل و بازیگران آن، در دو روز گذشته در مشهد و تهران برگزار شده است.

حضور بهنوش طباطبایی، با دو ظاهر متفاوت در مشهد و تهران، بحث‌های جنجالی و انتقادی را به دنبال داشته که او در پستی اینستاگرامی به آن‌ها پاسخ داده است.

عکس بهنوش طباطبایی قبل عمل زیبایی و عکس قدیمی

این بازیگر نوشته است: «از زمانی که فیلمنامه (ماجرای نیمروز رد خون) را می‌خواندم تا روزهای فیلمبرداری که با درد کاراکترهای فیلم، همه ما درد می‌کشیدیم، تا روزهای جشنواره، تا اعلام نامم به عنوان کاندیدای نقش اول زن و تا امروز که سعی می‌کنم به اندازه لطف مردم آراسته و مشتاق خودم را به سینماها برسانم تا فیلم را کنارشان ببینم. همواره به این اندیشیده‌ام که این همه بحران که از سر گذراندیم، این‌همه خون و جان و تن نازنین که رفت تا ما در شان نام یک انسان ایرانی زندگی کنیم چه به ما آموخت؟

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و تصاویر جدید

همه می‌دانیم که آنها که از همه چیزشان گذشتند و رفتند با این آرزو راهی ملکوت شدند که نسل‌های بعدی این سرزمین در کنار هم در صلح و آرامش وصفا زندگی کنند…اما…!

باید با خودمان رو در بایستی را کنار بگذاریم. وای که گمشده من و تو امروز همان صلح، آرامش و صفا و صداقت است که پاک‌ترین جوان‌های این مرز و بوم برایش جان دادند…

عکس پدر بهنوش طباطبایی بازیگر و پدرش

اصلا انگار که آفتاب هر روز صبح با خودش برای ما عصبانیت، کینه می‌آورد! ما چرا… ما کِی این‌طور شدیم؟

ما یعنی خود ما مردم! ما چرا جای هم تصمیم می‌گیریم؟ ما چرا فکر می‌کنیم همه باید مثل ما باشند؟ ما چرا فکر می‌کنیم جای خداوند نشسته‌ایم؟ ما چرا فکر می‌کنیم همه باید در خدمت ما باشند؟ و وای اگر نباشند و قدرتکی در اختیار ما باشد….! اصلا ما چرا قاضی شده‌ایم؟

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر و مادرش +عکس

تلفنهای‌مان را دست می‌گیریم بعد از یک وعده غذای چرب دراز می‌کشیم و به عنوان دسر قضاوت می‌کنیم و حکم می‌کنیم و مجازات می‌کنیم و رسوا می‌کنیم و آبرو می‌بریم و دلمان را خنک می‌کنیم! ما چرا این‌طور شدیم…؟ قرارمان این نبود…کاش آرام بگیریم.کاش یک روز را معلوم کنند تا فقط سکوت کنیم و مثل بچه‌های خاطی مهد کودک به کارهای بدمان در تمام این سالها فکر کنیم…وای خدایا… ما چقدر باید از تو طلب عفو کنیم و از بندگانت حلالیت بطلبیم….»

بهنوش طباطبایی با انتشار عکس کودکی اش نوشت: کودکیمان را فراموش نکنیم…

عکس کودکی بهنوش طباطبایی بازیگر و همسرش +عکس کودکی و پدر مادر و اصالت

دوران کودکی ما نه تنها مهم بوده، بلکه تاثیر عمیقی بر روی آینده ایی دارد که الان در آن ایستاده ایم ، ما امروز در همان آینده ی کودکیمان هستیم و با تاثیرات فراوانش مواجه ایم این تاثیرات ممکن است مثبت یا منفی باشد؛ اما این تاثیرات را اگر نشناسیم خیلی سخت خواهیم توانست آنرا خنثی یا اگر مثبت است بیشترش کنیم. پس کودکیمان را مرتب مرور کنیم و کشف کنیم منشأ اصلی بسیاری از رفتارها و اندیشه هایمان را…

در کودکی سنگ بنای شخصیت ساخته می شود…

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر کشف حجاب و بی حجاب

درخشش بهنوش طباطبایی در سریال مسافری از هند

سریال سال 82 تولید شد و سومین سریالی بود که از من پخش می شد. هر چند نخستین کاری بود که به واسطه آن مردم دیگر من را بعنوان یک بازیگر شناختند و ازآن به بعد مسیر حرفه اي من را دنبال کردند. سریال مسافری از هند برای همه ی بازیگرانش به لحاظ شهرت و ستاره سازی اتفاقی را رقم زد که تا آن زمان در مدیوم تلویزیون بی سابقه بود. قصه جذاب و ترکیب درست بازیگران و اجرای بی نقصشان دلایل موفقیت آن سریال بودو نقش «کتی» یکی از درست ترین نقش هاي آن سریال از نظر شخصیت پردازی بود؛ به جزییات کاراکتر بسیار توجه شده بودو این, کار من بازیگر کم تجربه را آسان تر می‌کرد.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس کودکی و پدر مادر

پیشنهادهای تعداد زیادی از تلویزیون و تئاتر داشتم. با توجه به استقبال بی نظیری که از سریال مسافری از هند شد اما این سریال فقط می توانست یک اتفاق مهم را برای من در مسیر کاری ام رقم بزند این‌که ارتباط با مردم برقرار شده بود گام بسیار مهمی است برای شروع کار یک بازیگر. پیشنهادهای تلویزیونی را بیشتر بررسی میکردم تا تئاتر.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس کودکی و پدر مادر

تئاتر رابه دلیل تمرین هاي طولانی و نیاز به صرف زمان بیشتر نمی پذیرفتم و حاصل این گزینش ها «عشق گم شده» به کارگردانی حسین سهیلی زاده بود. فیلمنامه براساس رمان «ربه کا» نوشته شده بود که در دو نقش بازی کردم و این همان دلیل اصلی من برای این انتخاب بود. چالش خوبی برای یک بازیگر. ازآن نقش هایي که هر بازیگری را وسوسه میکند. این‌که هم زمان در دو نقش که هردو تقریباً دریک هستند. جوانی مادری در زمان قدیم و جوانی دختری در زمان حال. دراین سریال افتخار بازی درکنار استاد جمشید مشایخی را داشتم که برایم کلاس درس بزرگی بودو تجربه همکاری با ایشان را هیچوقت فراموش نمی‌کنم. البته که این همکاری در سریال «پیله هاي پرواز» دوباره تکرار شد و من بسیار حظ بردم از وجود نازنین شان.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و تصاویربیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و تصاویربیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون و پدر و مادر و خواهر و برادرشبیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و تصاویر جدیدبیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و تصاویر جدیدبیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون و پدر و مادر و خواهر و برادرش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *