فیلم / آتش زدن ون گشت ارشاد و آمبولانس توسط آشوبگران

فیلم / آتش زدن ون گشت ارشاد و آمبولانس توسط آشوبگران

فیلم / آتش زدن ون گشت ارشاد و آمبولانس توسط آشوبگران

فیلم / آتش زدن ون گشت ارشاد و آمبولانس توسط آشوبگران که واکنش هایی را در پی داشته است. چند روزی است که برخی از مردم در خیابان ها تجمع های اعتراض‌آمیزی برای مرگ مهسا امینی انجام دادند که متاسفانه با حضور برخی از اراذل و اوباش تجمع آنها به خشونت کشیده شده است.

فیلم / آتش زدن ون گشت ارشاد توسط آشوبگران

برخی از آشوبگران اقدام به آتش زدن ون گشت ارشاد و آمبولانس‌ها نموده اند .

نیروهای امنیتی سعی میکنند که با شلیک گاز اشک آور معترضان را متفرق کنند اما حضور برخی از آشوبگران باعث شده که خیابانها چهره خشونت به خود بگیرد .

برخی از رسانه ها و چهره های معاند وابسته به گروهک های تروریستی و ضد انقلاب با فراخوان دادن در شبکه‌های اجتماعی خواستار تجمع و درگیری با پلیس هستند.

آتش زدن ون آمبولانس توسط آشوبگران

هرچند که خانواده مهسا امینی می گویند ما حمایت های ضد انقلاب ها را نمی پذیریم و به هیچ عنوان دوست نداریم که موضوع امنیتی و سیاسی شود در چند روز اخیر بسیاری از مسئولان و رسانه ها به مرگ مهسا امینی واکنش نشان دادند و این موضوع به تیتر اول رسانه های ایران و دنیا تبدیل شده است.

این در حالی است که هنوز پزشکی قانونی پاسخ نهایی علت مرگ مهسا امین دختر ۲۲ ساله کردستانی را اعلام کرده و شایعات درباره مرگ رو همچنان داغ است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. آتش زدن آمبولانس کار دشمنان است نه طرفداران

  2. قیلا شنیده بودیم، بعضی خودروهای آمبولانس
    برای جابجا کردن افراد مشهور و سیاستمداران بجای انتقال بیماران استفاده میشود.
    به تازگی “دیدیم” از خودروهای آمبولانس بجای انتقال بیماران و مجروحان،
    برای جابجایی لباس شخصی ها و فرماندهان نظامی و انتظامی در اعتراضات استفاده میشود!

    • خب این دلیل میشه که آمبولانس ها رو آتیش بزنن؟؟ اینا درواقع اموال خود مردم هستند. هرکی اینکارو میکنه بیمار روانی و حرومزاده ای بیشتر نیست. فقط مردم ضرر میکنن. چون دوباره تمام این وسایل از پول همین مردم خریداری میشه😔😔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *