آرنیکا قائم مقامی کیست بیوگرافی و علت مرگ از شایعه تا واقعیت

بیوگرافی آرنیکا قائم مقامی و پدرش کیست علت مرگ +فیلم

آرنیکا قائم مقامی کیست بیوگرافی و علت مرگ از شایعه تا واقعیت چیست؟ نام آرنیکا قائم مقامی در رسانه های معاند پر تکرار شده و درباره مرگ او خبرهای ضد و نقیضی منتشر گردیده است.

آرنیکا قائم مقامی کیست بیوگرافی و علت مرگ از شایعه تا واقعیت

آرنیکا قائم مقامی کیست

گفته میشود که این دختر 17 سال سن داشته و در بیمارستان بعد از چند روز کما فوت کرده است

در روزهای اخیر اسامی متعددی از فوت شدگان به اغتشاشات اخیر ارتباط داده شده بودند که صداوسیما با گزارشات و مصاحبه هایی با خانواده فوت شدگان درنهایت ارتباط آنها با اعتراضات تکذیب شد.

ماجرای مرگ

خبرگزاری خبرآنلاین در این باره نوشت که اول آبان ماه ۱۴۰۱ مرگ دختر جوان روی تخت بیمارستان گلستان به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران گزارش شد و تیمی ویژه برای بررسی حادثه اعزام شد همچنین میثم حسین پور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی بیمارستان رفت در بررسی‌های اولیه مشخص شد این دختر جوان ۱۰ روز پیش خود را از پنجره اتاق خواب به پایین پرتاب کرده است و سپس به بیمارستان گلستان انتقال یافته است و بعد از گذشت ۱۰ روز از این دختر جانش را از دست داد.

آرنیکا قائم مقامی کیست بیوگرافی و علت مرگ از شایعه تا واقعیت +فیلم

پدر این دختر می گوید برای مرگ دخترش از هیچکس شکایت ندارد چرا که دخترش خودش را از پنجره پایین انداخت و خودکشی کرده است

تحقیقات تکمیلی بازپرس پرونده نیز صحت گفته‌های پدر آرنیکا را تایید کرد مبنی بر اینکه وی در جریان اغتششات اخیر تهران، حضور نداشته و بنابر گفته‌های پدر متوفی، هنگامی که این دختر جوان از پنجره اتاق خود به پائین سقوط کرده با توجه به جراحتی که داشته با پدرش حرف می‌زده است همچنین وی هیچگونه مصرف قرص یا دارویی نداشته است.

فیلم صحبت های پدر آرنیکا قائم مقامی

روز گذشته پدر مرحومه در شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۷ (امور جرائم جنایی) برای سیر مراحل قانونی مراجعه کرده است؛ پدر مرحومه روز گذشته به بازپرس پرونده گفته است که در رابطه با مرگ دخترش شکایتی ندارد و دخترش هدف هیچ ضرب و جرحی در جریان اغتشاشات قرار نگرفته و بر اثر سقوط فوت کرده است همچنین وی در رابطه فوت فرزندش گفته هنگامی که وارد اتاق آرنیکا شده، پی‌برده دخترش به پایین پرتاب شده است و پس از حضور ماموران اورژانس در محل حادثه، آرنیکا به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شده است.

تحقیقات تکمیلی بازپرس پرونده نیز صحت گفته‌های پدر آرنیکا را تایید کرد مبنی بر اینکه وی در جریان اغتششات اخیر تهران، حضور نداشته و بنابر گفته‌های پدر متوفی، هنگامی که این دختر جوان از پنجره اتاق خود به پائین سقوط کرده با توجه به جراحتی که داشته با پدرش حرف می‌زده است همچنین وی هیچگونه مصرف قرص یا دارویی نداشته است.

بیوگرافی آرنیکا قائم مقامی و پدرش کیست علت مرگ +فیلم

روز گذشته پدر مرحومه در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 (امور جرائم جنایی) برای سیر مراحل قانونی مراجعه کرده است؛ پدر مرحومه روز گذشته به بازپرس پرونده گفته است که در رابطه با مرگ دخترش شکایتی ندارد و دخترش هدف هیچ ضرب و جرحی در جریان اغتشاشات قرار نگرفته و بر اثر سقوط فوت کرده است همچنین وی در رابطه فوت فرزندش گفته هنگامی که وارد اتاق آرنیکا شده، پی‌برده دخترش به پایین پرتاب شده است و پس از حضور ماموران اورژانس در محل حادثه، آرنیکا به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شده است.

در ادامه تحقیقات، پدر “آرنیکا قائم‌مقامی” گفته که با هک شدن آی‌پی‌ تلفن همراه، عکس‌های دخترش به عنوان ضرب و جرح در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس در فضای‌مجازی منتشر شده است که بابت این موضوع از عاملان این اتفاق شکایت دارد.

یکشنبه اول آبان ماه سال 1401 مرگ دختر جوانی روی تخت بیمارستان گلستان، توسط پدرش به کلانتری 102 پاسداران گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 102 پاسداران با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رسانه‌های فارسی‌زبان معاند در اقدامی هماهنگ تلاش کردند تا فوت این دختر نوجوان را به اغتشاشات اخیر در تهران نسبت دهند؛ اما ساسان قائم‌مقامی، پدر آرنیکا در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 (امور جرائم جنایی) برای سیر مراحل قانونی مراجعه کرده و به بازپرس پرونده گفته است که در رابطه با مرگ دخترش شکایتی ندارد و دخترش هدف هیچ ضرب و جرحی در جریان اغتشاشات قرار نگرفته و بر اثر سقوط فوت کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

5 نظر

  1. رسانه های معاند مردم گفتن ک سقوط کرده، چقد سقوط از ارتفاع و خودکشی زیاد شده!!!!

    • سقوط ازارتفاع قبلاهم زیادبوده منتها الان چون رسانه ای میشن که بگن کاردولت بوده به نظرت زیادمیاد

  2. چرا خودشو پرت کرده . از همکلاسی ها تحقیق شود.
    روانی بوده؟

  3. ماهمه خواهر وبرادر آرنیکاییم

    همه دروغا و داستان سازی های صداوسیما رو از حفظیم . حداقل روش های جدید هم به کار نمیبره .
    جوانی که برای آزادی کشورش هم وطنش از فقر ظلم ناعدالتی عقب موندگی مبارزه و تلاش میکنه هررررگز خودکشی نمیکنه . هزارسال هم این داستان هارو سرهم کنین هیچ کس باور نمیکنه جز اقلیتی مثل خودتون
    حالا یا جرات شو داری پیام مو تایید میکنی همه ببینن یا نه همین که خودت بخونی کافیه . والسلام

  4. دیگه این سناریو ها رو حتی تو فیلما هم استفاده نمیکنن بس که تکراری و چرته..😐💔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *