کارشناس شبکه سه : ترامپ گفته گوه خوردم

کارشناس شبکه سه : ترامپ گفته گوه خوردم ! کارشناس تلویزیونی برنامه سلام شب بخیر بعد از سخنرانی ترامپ وازه نادری را در رسانه ملی بیان کرد.

ترامپ گفته گوه خوردم

بعد از صحبت های دونالد ترامپ در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه امریکایی در عراق ، کارشناس شبکه سه واژه نادری به کار برد که در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.

وقتی مجری برنامه از این کارشناس پرسید که صحبت های ترامپ چه معنایی دارد ؟ این کارشناس گفت که ترامپ میگوید که گوه خوردم !

دانلود فیلم

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی

کاربران شبکه های اجتماعی با حمایت از گفته های این کارشناس هشتگ ترامپ_گوه_خورده را در اینستاگرام و تویتر به ترند تبدیل کردند  و رئیس جمهور بزدل آمریکا را به تمسخر گرفتند.

کارشناس شبکه سه : آقای ترامپ گفته گوه خوردم

برنامه سلام شب بخیر این شب ها در تلویزیون مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و تحولات جهان پیرامون درگیری ایران و آمریکا را پیگیری میکنند که کارشناسان این برنامه با صراحت و به صورت عامیانه صحبت های خود را انجام میدهند و به همین دلیل مورد توجه مردم قرار گرفته است.

لام به ذکر است که دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا پس از حمله انتقام‌جویانه بامداد امروز سپاه پاسداران علیه مواضع آمریکا در عراق در سخنرانی که مارک اسپر وزیر دفاع، مایک پنس معاون رییس جمهور و پمپئو وزیر خارجه آمریکا حضور داشتند، در حالی‌که مقامات ایران همواره تاکید دارند دستیابی به سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ما جایی ندارد، گفت: تا زمانی که من رییس‌جمهور آمریکا هستم اجازه نخواهم داد ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد.

وی گفت: در حمله دیشب تنها خسارات اندکی به پایگاه نظامی ما وارد شد.

ترامپ در ابتدای این سخنرانی مدعی شد: هیچ آمریکایی کشته نشده است و تنها خساراتی به پایگاه وارد شده است.

او مجددا تاکید که هیچ عراقی و آمریکایی جان خود را از دست نداده است با اینحال نظامیان آمریکایی آماده هر احتمالی هستند.

وی در اظهاراتی بیشرمانه به ترور سپهبد قاسم سلیمانی توسط نظامیان تروریست آمریکایی اشاره و تاکید کرد که سپهبد سلیمانی مسئول کشته شدن و زخمی شدن شمار زیادی از نظامیان آمریکایی شده است، باید پیشتر از این سلیمانی کشته می‌شد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا