آیت الله شبیری زنجانی کرونا گرفت + قرنطینه آیت الله شبیری زنجانی

آیا آیت الله شبیری زنجانی مبتلا به کرونا شد؟

آیت الله شبیری زنجانی مبتلا به کرونا شد + قرنطینه آیت الله شبیری زنجانی را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آیت الله شبیری زنجانی مبتلا به کرونا شد؟

مسئول دفتر آیت الله شبیری زنجانی چند روز پیش به بیماری ویروس کرونا مبتلا شد و بعد از بستری شدن در بیمارستان در نهایت روز گذشته درگذشت.

آیت الله شبیری زنجانی کرونا گرفت + قرنطینه آیت الله شبیری زنجانی

ابتلا بودن او به این بیماری باعث شده است پزشکان از آیت الله شبیری درخواست کنند که برای تست ویروس کرونا به بیمارستان مراجعه کند و حالا ایشان تست داده و منتظر پاسخ هستند.

در شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها خبر قرنطینه شدن وی مطرح شده که نوه او این خبر را تکذیب کرده است.

در حال حاضر شهر قم از نظر شیوع کرونا در وضعیت بحرانی قرار گرفته و روز به روز به تعداد افراد مبتلا افزوده میشود.

نوه آیت الله شبیری زنجانی درباره اخبار پخش‌شده در فضای مجازی مبنی بر قرنطینه این مرجع تقلید، گفت: ایشان قرنطینه نیستند و آزمایشات مرتبط با ویروس از وی انجام شده اما هنوز جواب نهایی اعلام نشده است.

پس از انتشار خبرهایی مبنی بر قرنطینه آیت‌الله شبیری زنجانی در فضای مجازی، خبرنگار ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با نوه‌ی این مرجع تقلید گفت‌وگویی انجام داد که حجت ‌الاسلام والمسلمین مهدی شبیری در این زمینه اظهار کرد: حاج سید مجتبی فاضلی ـ مسوول دفتر و مسوول اجرایی و مالی آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی ـ دیروز بر اثر ابتلا به ویروس  به دیار باقی شتافت.

وی ادامه داد: آیت الله شبیری هم از چهارشنبه بنا به خواست خود از خانه خارج نشده‌اند و از ایشان آزمایشات مربوط به ویروس کرونا گرفته شده اما هنوز جواب این آزمایشات نیامده است.

🔻تست کرونای حضرت آیت الله شبیری زنجانی منفی است

🔹تست کرونای حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی منفی اعلام شد. در پی ابتلای یکی از اعضای دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی، دفتر این مرجع تقلید شیعیان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *