اجباری شدن حجاب در اینستاگرام + جزئیات

اجباری شدن حجاب در اینستاگرام + جزئیات

اجباری شدن حجاب در اینستاگرام + جزئیات اجباری شدن حجاب برای ایرانیها در اینستاگرام را به همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اجباری شدن حجاب در اینستاگرام

معاون اجتماعی پلیس فتا در در بیانیه ای اعلام کرد که با زنان و دخترانی که بدون حجاب تصاویر و یا فیلم خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند برخورد خواهد شد و این اقدام به عنوان رفتار ناهنجاری اجتماعی محسوب می شود و با افراد متخلف برخورد قانونی خواهد شد .

اجباری شدن حجاب در اینستاگرام + جزئیات

سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا گفت که این قانون برای افراد پرطرفدار و یا افراد عادی تفاوتی وجود نخواهد داشت و قانون برای همه یکسان می‌شباشدو هر شخصی که در فضای مجازی مرتکب تخلف گردد طبق قوانین منسوخ شده با آنها برخورد می شود

ایشان درباره فعالیت های مجرمانه دیگر همچون جرایم فیشینگ و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات و یا حملات سایبری گفت که این افراد نیز با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

به گفته پاشایی وقتی فرد سلبریتی در فضای مجازی تصاویر و فیلم‌های با پوشش نامناسب خود را به اشتراک می‌گذارد، این عمل او موجب ترویج بدحجابی در جامعه می‌شود.

اجباری شدن حجاب در اینستاگرام + جزئیات

اجباری شدن حجاب در اینستاگرام

گفتنیست پیش‌تر نیز «تورج کاظمی» رئیس پلیس فتا گفته بود انتشار تصاویر شخصی با پوشش نامناسب در فضای مجازی جرم است. رئیس پلیس فتا پایتخت در پاسخ به اینکه آیا انتشار تصاویر شخصی با پوشش نامناسب (بدحجاب و بی حجاب) در فضای مجازی جرم است یا خیر؟ گفته بود: «تشخیص جرم بودن یا نبودن این اقدام بر عهده مرجع قضایی است، لذا پلیس بر اساس وظیفه خود مستندات را به مقام قضایی ارائه می‌کند و سپس بر اساس آن در صورت تلقی شدن جرم با مجرمان برخورد خواهد شد.»تماعی اینستاگرام رخ داده است. حالا پلیس فتا در همین راستا تاکید کرده که کشف حجاب یک ناهنجاری اجتماعی به شمار می‌رود و با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

پلیس فتا از بازداشت بیش از ۳۲۰ نفر در ارتباط با فعالیت‌های مجازی خبر داد.

منبع: برترینها

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. دیوانه شده اید واقعا روانی هستید یا مشکل دارید اخه حجاب چیه خودش داره جم میشه زحمت کشیدی بدبخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *