ازدواج میلاد محمدی فوتبالیست بازیکن تیم ملی و همسرش +عکس

دامادی و ازدواج میلاد محمدی فوتبالیست و همسرش +عکس

ازدواج میلاد محمدی فوتبالیست بازیکن تیم ملی و همسرش را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

میلاد محمدی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش خبر از ازدواجش داد.

ازدواج میلاد محمدی + عکس همسرش

این بازیکن معروف کشورمان با این عکس اعلام کرد که وارد زندگی زناشویی شده است و با استقبال کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شد و انبوهی از پیام های تبریک را دریافت کرد.

ازدواج میلاد محمدی فوتبالیست بازیکن تیم ملی و همسرش +عکس

در حالی که چندی پیش مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران ازدواج کرد حالا ازدواج میلاد محمدی بازیکن تیم ملی ایران مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از فوتبالیست ها به او پیام تبریک ارسال کردند.

این بازیکن همان کسی است که در مقابل تیم ملی اسپانیا در جام جهانی هنگام پرتاب اوت یک حرکت نمایش جنجالی انجام داد که بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.

ازدواج میلاد و مهرداد به صورت همزمان

نکته جالب دیگر این است که مهرداد محمدی برادر دوقلوی میلاد نیز در همین روز ازدواج کرده است و مراسم عقد خود را به صورت همزمان برگزار کرده اند.

عروسی میلاد محمدی و برادر دوقلو مهرداد محمدی فوتبالیست

این دو فوتبالیست دوقلو که در یک تاریخ به دنیا آمده اند حالا مراسم عقد خود را هم در یک روز برگزار کرده اند وتصمیم دارند که مراسم ازدواجشان را هم به صورت همزمان و مشترک برگزار کنند.

ماجرای آشنایی و ازدواج

یکی از دوستان نزدیک این فوتبالیست درباره نحوه آشنایی انها میگوید که انها نسبت فامیلی دور دارند و مادرش این خانم را به او پیشنهاد داده و بعد از مدتی نامزدی و آشنایی در نهایت با یکدیگر ازدواج کرده اند.

میلاد محمدی (زادهٔ ۷ مهر ۱۳۷۲ – تهران) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال خنت در پست مدافع چپ بازی می‌کند.

او قبل از عضویت در باشگاه گروزنی عضو تیم باشگاه فوتبال راه‌آهن تهران بود میلاد محمدی در بهمن ماه ۱۳۹۴، به تیم احمد گروزنی روسیه پیوست.

ازدواج میلاد محمدی فوتبالیست بازیکن تیم ملی و همسرش +عکس

وی همچنین عضو تیم ملی فوتبال ایران است و برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به میدان رفته‌است. او در بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در کشور امارات عضو تیم ملی فوتبال ایران بود.

برادر دوقلوی او، مهرداد عضو تیم آوس پرتغال است.

میلاد و برادر دوقلویش مهرداد در حالی متولد شدند که خانواده محمدی ۲ پسر داشتند و با این دو قلو تعداد برادران به ۴ رسید. محمدی‌ها در محله فلاح تهران، از جنوبی‌ترین و محروم‌ترین مناطق شهری پایتخت، رشد کرده و در همین محله فوتبال را نیز شروع کردند. زمانی که در فصل چهاردهم این دو برادر دوقلو در فوتبال ایران اسم و رسمی به هم زدند، ادبیات و نوع لباس پوشیدن و حرف زدن و در کل رفتار و اخلاق آن‌ها که برگرفته از اصالت جنوب شهری بود، مورد توجه شبکه‌های مختلف تلویزیونی و روزنامه‌ها قرار گرفت و خیلی‌ها همین توجه ناگهانی را مانعی برای پیشرفت این دو استعداد می‌دانستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *