اسامی بازیکنان استقلال کرونا گرفته (کدام بازیکنان استقلال کرونا گرفتند؟)

اسامی بازیکنان استقلال کرونا گرفته (کدام بازیکنان استقلال کرونا گرفتند؟)

اسامی بازیکنان استقلال کرونا گرفته (کدام بازیکنان استقلال کرونا گرفتند؟) همراه با جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کدام بازیکنان استقلال کرونا گرفتند؟

آغاز به فعالیت لیگ برتر کشورمان حواشی زیادی پیرامون این مسابقات وجود دارد

اسامی بازیکنان استقلال کرونا گرفته (کدام بازیکنان استقلال کرونا گرفتند؟)

برخی از تیم ها که امیدی به قهرمانی ندارند و صرفاً برای کسب امتیاز و جایگاه وسط جدول می‌جنگند سعی می کنند با اعلام این که بازیکنان شان مبتلا به کرونا شده اند از ادامه مسابقات انصراف دهند

باشگاه استقلال نیز از این قاعده مستثنا نبوده و اعلام کرده‌اند ۱۳ نفر از بازیکنان این تیم مشغول شده‌اند

اسامی بازیکنان استقلال کرونا گرفته

اما اسامی آنها را اعلام نکرده اند با توجه به خبرهایی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود وریا غفوری و مسعود ریگی، فرشید واقعی، داریوش‌شجاعیان ،میلاد زکی پور و دی قائدی افرادی هستند که در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود آنها ابتلای ایشان به کرونا و قطعی شده است

دکتر مهرشاد رهبری یکی از اعضای کادر پزشکی استقلال نیز گفت از ۸ نفر دیگر از بازیکنان استقلال تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

ساعاتی بعد در حالی که اعضای تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی و سفر به جم در فرودگاه مهرآباد حضور یافته بودند، نمونه تست کرونای ۶ بازیکن دیگر استقلال مثبت اعلام شد تا این تیم از سفر به جم‌ خودداری کند.

پیش از این پزشک استقلال از ابتلای ۶ بازیکن به کرونا خبر داده بود که با این شرایط شمار مبتلایان در این تیم به ۱۲ نفر افزایش یافت. محمد دانشگر،‌ فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ، مهدی قائدی و یک عضو دیگر از باشگاه استقلال کسانی بودند که تست کرونا مثبت داشتند.

خبر ابتلای ۱۳ استقلالی به گرونا در حالی بود که چند روز قبل دکتر نوروزی خبر از سالم بودن آبی پوشان داده بود. دکتر امین نوروزی پاسخ تست کرونای همه بازیکنان و اعضای دیگر تیم استقلال را منفی اعلام کرده بود تا این تیم با خیالی آسوده به دیدار با سایپا برود. آبی‌ها بعد از بازگشت از سفر اهواز تست کرونا دادند که پاسخ آن مشخص شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *