اسامی بازیگران سریال خوشنام + عکس و داستان

اسامی همه بازیگران سریال خوشنام با نقش + بیوگرافی عکس و داستان

هومن حاجی عبداللهی (نقش شهرام) کاراکتر اصلی سریال و حمید لولایی (اوسا شفیع) در نقش پدر «شهرام» و شهره لرستانی (پروین) مادر «شهرام» است. فریده سپاه منصور نیز نقش «مهربان» مادربزرگ «شهرام» را بازی می‌کند. سحر ولد بیگی و نیلوفر رجایی فر هم به عنوان خاله‌های «شهرام» ،عباس جمشیدی‌فر، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، سیاوش چراغی پور و با حضور رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی و دیگر بازیگران عبارتند از: مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوود نژاد، فاطمه شکری، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی، محسن گودرزی و مجید اکبری.

بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خوشنام و نقد و عکس و داستان و ساعت پخش و بازپخش سریال خوشنام همراه تصاویر پشت صحنه و عکس های واقعی بازیگران زن و مرد سریال خوشنام را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اسامی بازیگران سریال خوشنام + عکس و داستان
بازیگران سریال خوشنام

سریال طنز خوشنام یکی از سریالهای جذاب تلویزیونی بوده که در ماه مبارک رمضان 1401 بر روی انتن رفته است در این سریال بازیگران شناخته شده از جمله شرکت لرستانی و هومن حاج عبداللهی و فریده سپاه منصور و سحر ولدبیگی به ایفای نقش می‌پردازند این مجموعه در ۱۶ مهرماه بر روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت

اسامی بازیگران سریال خوشنام + عکس و داستان

کارگردانی این سریال را آقای علیرضا نجف‌زاده بر عهده دارد این درحالی بود که طرح اصلی آن را آقای محسن کیایی ارائه کرد آقای علیرضا نجف زاده از بازیگران و کارگردان های شناخته شده کشورمان بوده که تا به حال فیلم‌ها و سریال‌های زیادی را کارگردانی کرده است .

از مهم‌ترین آثار او می توان به سریال نفس گرم اشاره داشت و همچنین فیلم های قتل آنلاین و فیلم انتظار و قلعه یاسین و چشم شیشه ای را کار کرده است و حالا اولین تجربه خود را در تلویزیون با سریال خوش نام به دست آورده است

اسامی بازیگران سریال خوشنام + عکس و داستان

تعداد قسمتها

آقای احمد زالی درباره این سریال می گوید که نگارش فیلمنامه حدوداً سال ۱۳۹۷ انجام شد و در ۳۰ قسمت تولید گردیده است

اسامی همه بازیگران سریال خوشنام با نقش + بیوگرافی عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

هومن حاج عبدالهی

هومن حاجی‌ عبداللهی متولد ۲۳ ام تیر ماه سال ۱۳۵۴ در شهر تهران، بازیگر ، مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور ایرانی است که مقطع بسیار کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان نیز بوده‌ است. هومن حاجی‌ عبداللهی دارای دیپلم ریاضی و فیزیک، دیپلم گرافیک رایانه‌ای و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در سال ۱۳۷۲ است.

اسامی بازیگران سریال خوشنام + عکس و داستان

الهه جعفری

الهه جعفری متولد ۱۳۷۰ در تهران می باشد و این بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کند و در مسابقات بسکتبال لیگ دو قهرمانی کشور مقام دوم کشوری را کسب کرده اند. او در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم الهه جعفری در این سال، بازیگری در سریال احضار به کارگردانی رامین عباسی‌ زاده محسوب می‌شود.

اسامی بازیگران سریال خوشنام + عکس و داستان

 

 شهره لرستانی

شهره لرستانی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۴۵ که هم اکنون وی ۵۴ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است ولی اصالتا اهل خرم آباد هستند. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد.

شهره لرستانی | بیوگرافی شهره لرستانی و همسرش

 

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی (متولد ۱ تیر ۱۳۵۵، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دختر مسعود ولدبیگی است. وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد. مسعود ولدبیگی پدر سحر ولدبیگی، بازیگر است.

اسامی بازیگران سریال خوشنام + عکس و داستان

 

فریده سپاه منصور

فریده سپاه‌ منصور متولد سال ۱۳۲۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او دیپلم نقاشی را از مدرسه هنرهای زیبا دریافت کرد و سپس فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی شروع کرد.

اسامی بازیگران سریال خوشنام + عکس و داستان

نیلوفر رجایی‌فر

نیلوفر رجایی فر بازیگر جوان تلویزیون متولد یازدهم بهمن ماه سال ۱۳۷۱ در تهران است و هم اکنون بیست و شش سال سن دارد. تحصیلات نیلوفر رجایی فر فارغ التحصیل لیسانس فیزیک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن می باشد و کاملا مسلط به زبان انگلیسی می باشد.

محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل‌آقا.

تهیه‌کننده سریال «خوشنام» اظهار کرد: ایفای نقش «شهرام» کاراکتر اصلی سریال برعهده هومن حاجی عبداللهی است، هومن حاجی عبداللهی بازیگر توانمندی است که سال‌ها در سریال «پایتخت» توانایی خودش را در ایفای نقش‌های کمدی و شیرین نشان داده و بر همگان استعداد و توانایی بازی او آشکار شده است اما این بار ما از او خواستیم تا ایفای یک نقش چند وجهی را برعهده بگیرد.

اسامی بازیگران سریال خوشنام + عکس و داستان

تهیه‌کننده سریال “خوشنام” در پایان خاطرنشان کرد: کار انتخاب بازیگران این سریال کماکان ادامه دارد و با پیشرفت قصه و فیلمنامه درحال مذاکره با چهره‌های محبوب طنزیم که به زودی به ما اضافه خواهند شد.

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی، تهیه‌کننده این برنامه ضمن اشاره به اهمیت برنامه‌سازی برای آینده‌سازان گفت: کودکان بیشتر از سایر مخاطبان از برنامه‌های تلویزیونی تأثیر می‌پذیرند «حسینیه نوگلان فاطمی» می‌تواند در آنها بینش، گرایش‌ها و یا الگوهای رفتاری معین ایجاد کند. بنابراین بسیار مهم است که دست‌اندرکاران آثار تلویزیونی توجه ویژه‌ای به وجود نگاه تربیتی مناسب در این حوزه داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: در راستای رسالت انتقال شعائر مذهبی و سیره اهل‌بیت از نسلی به نسل دیگر این سری از برنامه «حسینیه نوگلان فاطمی» تولید شده ودر صورت موفقیت و حمایت ان‌شاءالله ادامه خواهد یافت. «حسینیه نوگلان فاطمی» در دهه آخر ماه صفر از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

 

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی 17 شهریور سال 59 در تهران به دنیا آمده است ، در رشته بازیگری تا دیپلم درس خوانده ، او در کار های کمدی بازی میکند و این در صورتی است که خودش این ژانر را خیلی دوست ندارد

بیوگرافی عباس جمشیدی فر و همسر بازیگرش

می گوید دوره راهنمایی بودم که پدرم برایم ساز سنتور خرید ، علاقه مندی ام به موسیقی از همان سنتور بوده و سبب می شود که این ساز را یاد بگیرد ، عقیده دارد که اگر یکبار دیگر به دنیا بی آید ، دلش می خواهد رهبر ارکستر شود .

بیوگرافی ساناز سماواتی

ساناز سماواتی متولد فروردین ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

اسامی همه بازیگران سریال خوشنام با نقش + بیوگرافی عکس و داستان

او فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۵ است، علاوه بر ورزش و مطالعه فعالیت‌هایی در سازمان مردم‌نهاد در زمینه حمایت از حیوانات خانگی دارد.

بیوگرافی شیوا خنیاگر

شیوا خنیاگر متولد خرداد 1346 در تهران ، دوبلور ، گوینده و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

اسامی همه بازیگران سریال خوشنام با نقش + بیوگرافی عکس و داستان

لیسانس حقوق دارم اما گرایش شخصی ام به ادبیات است و به شکل پراکنده به مطالعه ادبیات ایران و جهان میپردازم. یکی از علایقم شعر است. یک خواهر و 2 برادر دارد و فرزند آخر خانواده است ، پدرش گیلانی و مادرش روسی بوده که هر دو در سالهای جوانی او فوت کرده اند .

بیوگرافی مهری آل آقا

مهری سادات آل آقا متولد 1344 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

اسامی همه بازیگران سریال خوشنام با نقش + بیوگرافی عکس و داستان

دیپلم اقتصاد دارد و دوره کوتاه بازیگری ، کارگردانی ، اداره تئاتر در سالهای 1367 – 1366 و دوره مهارتی هنر پیشگی رشته نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز برنامه ریزی و آموزشی نیروی انسانی تهران را گذرانده است. فعالیت سینمایی خود را از سال 1368 با فیلم آب را گل نکنید به کارگردانی شهریار بحرانی آغاز کرد.

بیوگرافی رضا فیاضی

رضا فیاضی و فریده علم‌بیگی كه چیزی نزدیك به 10سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، این روزها زندگی آرام و فوق‌العاده‌ای را كنار یكدیگر دارند و با اینكه هر دو تجربه یك زندگی مشترك ناموفق را در گذشته داشته‌اند

اسامی همه بازیگران سریال خوشنام با نقش + بیوگرافی عکس و داستان

ولی در این سال‌ها به شدت به تكامل و آرامش زندگی‌شان كمك كرده‌، از زندگی قبلی خود تجربیاتی كسب كرده‌اند و حالا در زندگی جدیدشان آنها را به كار بسته‌اند. احترام، صداقت و تعامل مهم‌ترین فاكتورهایی است كه این زوج درباره آن صحبت می‌كنند و در این مصاحبه از ایده‌آل‌های خود می‌گویند.

میزان رضایت مردم از سریال خوشنام

نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون سریال‌های سیما در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که ۷۴.۸ درصد مردم در این ماه مخاطب مجموعه‌های تلویزیونی بوده‌اند. بر مبنای این آمار در ماه رمضان، سریال‌«خوشنام» از شبکه یک سیما با ۲۶ درصد مخاطب و ۷۶.۴ درصد رضایت مخاطبان جزو سریال‌های موفق رسانه ملی بوده است.

محمدمحسن بنی‌احمدی  که نگاهی مثبت به این سریال داشته، درباره آن نوشته است که: قُلْ یَا عِبَادِىَ الَّذِینَ أَسْرَفُواْ عَلَى‏ أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُواْ مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعاً إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ‏ [سوره زمر آیه ۵۳ ]؛ بگو: «اى بندگان من که بر نفس خویش اسراف (و ستم) کرده ‏اید! از رحمت خداوند مأیوس نشوید، همانا خداوند همه‏ گناهان را می‌بخشد، زیرا که او بسیار آمرزنده و مهربان است»این آیه، تم و ماهیت اصلی سریال خوشنام است. سریالی در ژانر طنز و کمدی که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ حرف‌هایی جدی و حتی گاهی تلخ.

سکانس های «خوشنام» واقعی درآمد

امیر کربلایی زاده، بازیگر نقش ماشال در سریال «خوشنام» درباره قصه سریال گفت: در «خوشنام» مابه ازای اتفاقات را خیلی در جامعه دیدیم و واقعا حس می شد و این خیلی خوب است. فکر می کنم خیلی سکانس های «خوشنام» به شکل واقعی درآمد.

علیرضا نجف زاده در ادامه این صحبت ها گفت: ۹۰ درصد کاراکترهای «خوشنام» برایم مابه ازای بیرونی دارند؛ یعنی آنها را می شناختم و از نزدیک آنها را می بینیم و این ما به ازا باعث می شود جزئیات کار بهتر دیده شود.

سایر عوامل عبارتند از :

فیلمنامه اولیه : محسن کیایی ، علی کوچکی ، فیلمنامه نهایی : فهیمه سلیمانی ، دستیار یک کارگردان : امیر سلیم خانی ، دستیاران : فرهاد فضلی ، نگار نجف زاده ، محمدامین سلیمی راد ، منشی صحنه : مهدیه درگاه نژاد ، عکاس : آرشا عقیقی ، پیام شادپور ، برنامه ریز : فرزین فتحی ، دستیار برنامه ریز : فاطمه حسن لی ، تهیه کننده : احمد زالی ، دستیار تهیه کننده : سعید شجاعی ، مدیر امور رسانه : مجتبی احمدی ، مشاور حقوقی : سید کمال سجادی ، مدیر تولید : حمیدرضا سرپیران ، مدیر تدارکات : مجید نامنی ، مدیر تصویربرداری : سجاد حیدری ، تصویربردار : مصطفی معمار ، دستیار اول تصویر : سهیل خباززاده ، سرپرست گروه تصویربرداری : شمس حسن نژاد ، دستیار تصویر : علی کوهی ، امیرحسین صالحی ، مدیر صدابرداری : فرشید احمدی ، دستیار صدا : مجتبی خیرآبادی ، مسلم عبداللهی ، احسان گودرزی ، طراح صحنه : حمید شهیری ، دستیار یک طراح : جاوید جاویدنیا ، مدیر صحنه : مهران بهرامی ، سرپرست تیم پیشرو : وحید تهرانی ، دستیار صحنه : سعید یعقوبی ، طراح لباس : زهره رحمانی ، دستیار طراح : سیما فراهانی ، احمد سلیمانی ، طراح گریم : شهرام خلج ، اجرای گریم آقایان : رضا نادی ، اجرای گریم خانم ها : آذین دانش وزیری ، دستیار گریم : سجاد کریمی ، تدوین گر : رضا بهارانگیز ، دستیار تدوین : محمدحسین سرفرازی ، اصلاح رنگ : محراب مشهدبان ، صداگذار : مهدی جمشیدیان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *