بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بهتر اپیزود چادر گلدار + عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بهتر اپیزود چادر گلدار

اسامی بازیگران سریال روزهی بهتر اپیزود چادر گلدار با نقش انها عبارتند از:

  • مینا جعفرزاده در نقش مامان پری
  • مهتاج نجومی در نقش ناهید
  • رامین ناصر نصیر در نقش حبیب
  • علیرضا استادی در نقش منصور
  • سوگل طهماسبی در نقش سارا
  • افشین نخعی در نقش رضا
  • محمدرسول صفری در نقش پویان
  • سیامک ادیب در نقش داوود
  • محمد یگانه در نقش قاضی
  • فرشید صمدی پور در نقش افسر نگهبان
  • شبنم معززی در نقش فهیمه
  • سمیرا حسینی در نقش بهار
  • شبنم شعاریان در نقش ستاره
  • مرضیه صدرایی در نقش نسرین
  • خسرو احمدی در نقش افشین

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار +بیوگرافی و عکس و داستان

سریال چادر گلدار یکی از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که توسط سید محسن یوسفی کارگردانی شده است تهیه کنندگی این سریال را احمد زالی بر عهده داشته که سوابق زیادی دارد در تولید و تهیه کنندگی فیلم و سریال دارد.

آقای سید محسن یوسفی در کارنامه خود سریال‌هایی همچون ماروپله و دست بالای دست و به رنگ خدا و شهرزاد را در کارنامه دارد و با سریال چادر گلدار گامی مهمی را در عرصه کارگردانی برداشت

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار +بیوگرافی و عکس و داستان

از و بازیگرانی همچون رامین ناصر نصیر و علیرضا استادی و سوگل‌طهماسبی همکاری داشته است این سریال در سال 1396 تولید شد و از شبکه اول سیما برای آنتن رفت و صدا و سیما در شبکه‌های مختلف خود آن را باز پخش کرده است

داستان

سریال چادر گلدار درباره مادر بزرگ بوده که تلاش می‌کند مشکلات زندگی نبردش حل کند و تلاش می‌کند اما نوه‌اش با سهل انگاری مشکلات را بدتر می‌کند درباره داستان این سریال آمده که ما انسان‌های بزرگی در زندگیمان داریم که می‌توانند در حل مشکلات کمک شایانی به ما کنند و باید به حرف آنها گوش کنیم

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی مینا جعفرزاده در نقش مامان پری

مینا بیوک جعفرزاده در 15 بهمن ماه سال 1325 در فصل زمستان در شهر خوی از توابع آذربایجان غربی چشم به جهان گشود. این بانوی گرانقدر و مادر مهربان سینمای ایران در زمینه بازیگری سینما، تلویزیون و گویندگی رادیو فعالیت می نماید. تحصیلات بانوی گرانقدر سینمای ایران مینا جعفرزاده تا مقطع دیپلم می باشد ک به دوران قبل از انقلاب جمهوری اسلامی ایران بر میگردد.

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی مهتاج نجومی در نقش ناهید

مهتاج نجومی متولد ۱ فروردین ماه ۱۳۲۸ در بروجرد، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلويزيون ایران است. او در سال ۱۳۵۴ در رشته کارگردانی از مدرسه عالی تلويزيون و سینما فارغ التحصیل گردید.

بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۴ وقتی 16 ساله بود با گروه شاهین سرکیسیان آغاز کرد.

خانم نجومی بعد از انقلاب در سال ۱۳۶۰، با کارگردانی نمایش حماسه رام به تلويزيون برگشت و تا سال ۱۳۶۵ بعنوان کارگردان براي تلويزيون کار کرد. نمایش تلویزیونی سانتا کروز را از تلویزیون ملی روی آنتن برد، نمایش ‘ شب، شب پا، حادثه’ نیز با کارگردانی وی در سال 57 از تلویزیون پخش شد

بیوگرافی رامین ناصر نصیر در نقش حبیب

رامین ناصرنصیر، کارگردان و بازیگر تلویزیون و سینما، سال 1354 متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی تدوین از “دانشکده‌ی هنرهای زیبا” است.

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1354 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار رامین ناصرنصیر می‌توان به بازیگری در سریال شهرزاد 1، سریال ساعت خوش و سریال قهوه تلخ اشاره کرد.

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار +بیوگرافی و عکس و داستان

رامین ناصرنصیر نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1372 در 18 سالگی در سریال پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری و شیرین جاهد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال شهرزاد 1، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رامین ناصرنصیر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهران مدیری، حمید لولایی، رضا عطاران و رضا شفیعی‌جم را تجربه کرد.

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی سوگل طهماسبی در نقش سارا

سوگل طهماسبی (زادهٔ ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اصفهان) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است و دارای اصالتی بختیاری است. وی بزرگ شدهٔ اهواز و دارای فوق دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می شود. داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به عنوان نخستین تجربهٔ حرفه ایِ بازیگری اش، انتخاب می شود.

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی سمیرا حسینی در نقش بهار

سمیرا حسینی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 28 آبان 1363 در تهران است. وی در خانواده ای 6 نفره متولد و بزرگ شده است و 2 برادر و 1 خواهر دارد. خانواده سمیرا حسینی بـه فعالیت او در تئاتر موافق نبوده و او را سرزنش می‌کردند. ولی وقتی دیدند کـه این خانم بازیگر چقد بـه تئاتر و هنر علاقمند است بـه او کمک کردند تا زمینه پیشرفتش هموار شود.

اسامی بازیگران سریال چادر گلدار +بیوگرافی و عکس و داستان

سریال چادر گلدار چند قسمت است

این مجموعه درواقع یک سریال مستقل نیست بلکه اپیزودی از سریال روزهای بهتر است که به تهیه کنندگی احمد زالی و کارگردانی محسن یوسفی در 6 قسمت ساخته شده است.

ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

مینی سریال چادر گلدار هر شب حدود ساعت 10 و ربع از شبکه یک پخش می شود و می توانید تکرار آن را در ساعت های یک بامداد، 10 صبح یا 15 بعدازظهر روز بعد تماشا کنید.

سایر عوامل سریال چادر گلدار

سایر عوامل تولید  سریال «چادر گلدار» عبارتند از: دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرزین فتحی، مدیر تصویربرداری: شهرام نجاریان، مدیر تولید: حسین پور کیانی، صدابردار: محمد حبیبی، طراح صحنه و لباس: محمد یاراحمدی، طراح گریم: داریوش صالحیان، تدوین: بهروز خباز، صداگذار: عرفان ابراهیمی، منشی صحنه: عاطفه هادی نژاد، مشاور رسانه ای: سهیلا قوسی، عکاس: امیر فائض.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا