اسامی بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی 2 +بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی ۲ +بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی چند میگیری گریه کنی 2 و داستان و عکس چند میگیری گریه کنی را در این صفحه ببینید.

اسامی بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی 2 +بیوگرافی و داستان و عکس

قسمت دوم فیلم ماندگار و دوست داشتنی چند میگیری گریه کنی توسط حسین توکلیان تهیه کننده سرشناس ساخته شده است که در آن هنرپیشه های سرشناس حضور دارند علاوه بر حضور بازیگران قسمت اول این فیلم سینمایی بازیگران جدیدی همچون اشپیتیم آرفی و حامد آهنگی نیز به جمع آنها اضافه شده تا کمدی این فیلم سینمایی افزایش یابد .

حسین توکلیان تهیه کننده این فیلم سینمایی بوده که کارگردانی آن را علی توکلی نیا برعهده داشته است.

در سال گذشته مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته و برای اردیبهشت ۱۴۰۱ آماده اکران شده است و در ۲۸ اردیبهشت در سینماهای کشور اکران شد .

✅ همچنین ببینید دانلود فیلم چند میگیری گریه کنی 2

جالب است بدانید که قسمت اول این فیلم موفق شد دیپلم افتخار هیات داوران بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را از آن خود کند.

اسامی بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی 2 +بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی 2

در فصل دوم بازیگرانی که به این فیلم اضافه شده اند حامد آهنگی و عباس جمشیدی و اشپیتیم آرفی می باشد که بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می‌دهند.

  • ابوالفضل پورعرب
  • حمید لولایی
  • اشپیتیم آرفی
  • اسدالله یکتا
  •  حامد آهنگی
  • گیتی معینی
  • محیا دهقانی
  • عباس جمشیدی

اسامی بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی 2 +بیوگرافی و داستان و عکس

داستا فیلم

قسمت اول فیلم درباره پیرمرد سرمایه داری بود که پزشکان او را جواب کرده بودند و او تصمیم داشت برای فرزندان خود که در خارج از کشور زندگی می کردند فیلمی از مراسم تشییع خود به صورت باشکوه تهیه کرده و برای آنها بفرستد در نهایت به سراغ شخصی با بازی ابوالفضل پورعرب میرود و او مامور می شود تا تیمی و گروهی تشکیل بدهد و تعدادی گریه کن برای مراسم تشییع او پیدا کند که هر کدام از این افراد داستان خاص خود را دارد حالا بعد از گذشت ۱۵ سال ادامه این فیلم سینمایی تولید شده است بدون شک حضور حامد آهنگی میتواند به طنز و کمدی فیلمنامه بیفزاید.

آقای توکل نیا درباره این فیلم میگوید : ما بعد از گرفتن مجوز ساخت، پیش تولید جدی «چند میگیری گریه کنی ۲» را در دستور کار گذاشتیم و نهایتا هم با کمی سکوت رسانه ای، از ۴ مهرماه امسال کار را کلید زدیم و جلوی دوربین بردیم.
وی افزود: تقریبا بعد از یک ماه فیلمبرداری، مراحل ضبط کار هم حدد دو هفته قبل و در ۳ آبان ماه تمام شد و فعلا هم درگیر مراحل فنی آن هستیم.
توکل نیا در عین حال تأکید داشت: ترجیح دادیم که خبر رسمی درباره کار ندهیم تا راحت فیلم را به مرحله ساخت و فیلمبرداری برسانیم. امیدوارم بتوانیم در نهایت نسخه قابل قبولی از «چند میگیری گریه کنی ۲» نیز تقدیم سینمادوستان کنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *