اسامی بازیگران فیلم یادگار جنوب +بیوگرافی و داستان و دانلود

اسامی بازیگران فیلم یادگار جنوب +بیوگرافی و داستان و دانلود

اسامی بازیگران فیلم یادگار جنوب عبارتند از:

وحید رهبانی و پژمان جمشیدی، هومن برق نورد ، الناز شاکردوست و سحر دولتشاهی و ساناز سعیدی بززیگران فیلم یادگار جنوب را تشکیل میدهند این فیلم توسط حسین دوماری و پدرام پورامیری به صورت مشترک کارگردانی شده است و موضوعی عاشقانه دارد.

اسامی بازیگران فیلم یادگار جنوب +بیوگرافی و داستان و دانلود

این فیلم عاشقانه که اوایل تابستان امسال در تهران، گرمسار و قشم فیلمرداری شد به عنوان یکی از پرمخاطب ترین فیلم های چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر میباشد.

حسین دوماری و پدرام پورامیری دو اثر پرطرفدار «شنای پروانه» و «یاقی» را نوشتند.

همچنین فیلم قبلی این دو کارگردان جوان با نام جندف که در سال 1396 ساخته شده بود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم در بخش نگاه نو شد و مورد تحسین مردم قرار گرفت. بررسی ها .
وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، ساناز سعیدی با حضور سحر دولتشاهی و صابر ابر بازیگران فیلم سینمایی «یادگار جنوب» هستند.

خلاثه داستان

داستان درباره شخصیتی بوده که پزمان جمشیدی نقش ان را بر عهده دارد و  مثل عشقی میباشد که با خیانت و دوگانگی منجر خواهد شد.

اسامی بازیگران فیلم یادگار جنوب +بیوگرافی و داستان و دانلود

بیوگرافی وحید رهبانی

وحید رهبانی در کلاس های حمید سمندریان سال 75 ثبت نام کرده و با دیدن آموزش در آنجا سال بعد کارگردانی تئاتر « معرکه در معرکه » نوشته داوود میرباقری را به عهده گرفته و به روی صحنه میبرد .

رهبانی میگوید کار من بازیگری در تلویزیون نمی باشد ، من کارگردان تئاتر بوده و در کنار آن اگر در تلویزیون کار خوبی بود و دوست داشتم بازی می کنم .

وحید رهبانی در سال 58 در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس آموزش بازیگری خود را از دانشگاه یوزرک در کانادا گرفته است . وحید در کلاس های حمید سمندریان سال 75 ثبت نام کرده و با دیدن آموزش در آنجا سال بعد کارگردانی تئاتر « معرکه در معرکه » نوشته داوود میرباقری را به عهده گرفته و به روی صحنه میبرد .

وحید در سال 89 نمایش هدا گابلر را بازی میکند ، و به همین دلیل روزنامه کیهان حمله تندی به وی کرده و مینویسد که او با این تئاتر بردگی جنسی و فراماسونری را تبلیغ کرده است ، کیهان در آن مقاله دوستان وحید را مورد حمایت سازمان سیا میداند وحید در سال 78 یا نشریه چکاوک هفتم همکاری داشته که در رابطه با این فعالیت وی هم کیهان سردبیر آن را عضو فرقه بهائیت میداند .

اسامی بازیگران فیلم یادگار جنوب +بیوگرافی و داستان و دانلود

بیوگرافی پژمان جمشیدی

۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در شهر تهران، پژمان جمشیدی در خانواده ۳ نفره متولد شد. پدرش مظفر جمشیدی، دبیر زیست‌شناسی بود و مادرش معلم، که در سال ۱۳۹۵ دار فانی را وداع گفت. پژمان یک برادر بزرگ‌تر به نام هومن و یک خواهر کوچک‌تر به نام مامک دارد. هومن جمشیدی ساکن کانادا است، ولی مامک جمشیدی ساکن ایران است و حرفه پدر و مادرش را پیش گرفته است.

سال ۱۳۸۱ در مراسمی آقای جمشیدی و بهاره رهنما ملاقات داشتند. پژمان از علاقه‌اش به آثار پیمان قاسم‌خانی همسر بهاره رهنما گفت. این باعث شد خانم رهنما او را به یک شام خانوادگی، با حضور پیمان قاسم‌خانی دعوت کند. این مهمانی آغاز یک دوستی بین قاسم‌خانی و جمشیدی شد.

گفت‌وگوها و صحبت‌های آنها به جایی کشید که پیمان قاسم‌خانی زندگی فوتبالی پژمان جمشیدی را به فیلمنامه‌ای جذاب تبدیل کرد.

اسامی بازیگران فیلم یادگار جنوب +بیوگرافی و داستان و دانلود

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در سال 1363 در محله پاسداران تهران متولد شد. پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه‌دار است. بین او و مادرش علاقه فراوانی وجود دارد. خانم شاکردوست دومین فرزند خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام الیکا دارد. او از نظر چهره شباهت زیادی به برادر خود دارد و رابطه صمیمانه‌ای نیز بین آنها برقرار است، به طوری که عکس‌های دو نفره زیادی از آنها در رسانه‌ها دیده می‌شود.

این بازیگر از کودکی به بازیگری و همینطور فوتبال علاقه داشته است. در دوره تحصیل نیز الناز شاکردوست از دانش آموزان خوب مدرسه بوده و در رشته ریاضی فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت، اما کنکور هنر داده و با رتبه 11 در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرده است.

اسامی بازیگران فیلم یادگار جنوب +بیوگرافی و داستان و دانلود

بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران متولد 24 فروردین 1368 در تهران است. او در رشته ی مهندسی معماری درس خوانده و فارغ‌التحصیل این رشته می باشد.

ساناز سعیدی قبل ورود به حرفه بازیگری در رشته تحصیلی خود و در یک شرکت مشغول کار بود اما به دلیل علاقه اش به بازیگری دوره های آموزشی زیر نظر استاد امین تارخ را گذراند و این حرفه را دنبال کرد. این بانوی هنرمند فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و زیر نظر «فرهاد تجویدی» آموزش دید، سپس در سال 1393 به‌صورت حرفه ای در نمایشی بنام «گمشده» و در نقش عمه ای 40 ساله به روی صحنه رفت.

عوامل سازنده

این فیلم عبارتند از نویسنده وکارگردان: حسین دوماری و پدرام پورامیری، تهیه‌کننده: مجتبی رشوند، مجری طرح: سعید زمانیان، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، صدابردار: امیرنوبخت، تدوین: پویان شعله‌ور، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، جانشین تهیه: سید مهدی مرتضایی، مدیر تولید: محمدرضا دلنوازی، طراح چهره‌پردازی: مونا جعفری، طراح صحنه: محمد حسین کرمی، طراح لباس: سارا سمیعی، رنگ‌آمیزی تصاویر: مهران دوستی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، طراح جلوه‌های ویژه بصری: امیر ولی‌خانی، مدیر برنامه‌ریزی: صالح جوان، دستیاراول کارگردان: رضا عزیزی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: احمدرضا شجاعی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

اسامی بازیگران فیلم یادگار جنوب +بیوگرافی و داستان و دانلود
داستان فیلم

وحید ابراهیمی صاحب یک نمایشگاه اتومبیل دلباخته شیوا خواهر نزدیک ترین دوستش صالح شده است. صالح به دلیل اینکه وحید از کودکی در خانواده آنها بزرگ شده با ازدواج آنها مخالف است، این درگیری منجر به مرگ مغزی شیوا می شود و ورود رعنا اتفاقات جدیدی را رقم می زند.

جوان‌ترین فیلمسازان سینمای ایران عنوانی بود که بسیاری از منتقدان و کارشناسان سینمای ایران به تیم دونفره حسین دوماری و پدرام پور امیری دادند و «جان دار» بعنوان نخستین اثر سینمایی این دو فیلمساز که سابقه ساخت فیلم کوتاه را نیز در کارنامه خود دارند امیدواری های زیادی را نزد مخاطبان سینما ایجاد کرد که شاهد آثار متنوع و اثر گذاری از این دو جوان هنرمند باشند. امیدواری ای که با تماشای سریال یاغی و فیلم شنای پروانه که این دو از نویسندگان فیلمنامه اش بودند تقویت شد اما تماشای

«یادگار جنوب» همچون آب سردی بود که بر پیکر مخاطب مشتاق تماشای اثر جدید دوماری و پور امیری ریخته شد.

قصه فیلم رابطه عشق و جنون است، عشقی که بسیار جنون آمیز و فراتر از واقعیت‌ها تصویر شده و همین جنون آمیز بودنش شاید سبب می شود تا بیننده از یک جایی به بعد دیگر رغبتی برای ادامه داستان نداشته باشد و البته معتقدم ریتم کند داستان که به ساختار هم منتقل شده و با وجود لوکیشن ها و فضاهای بسیار بدیع و متنوع، نتوانسته موفق عمل کند، در این بی رغبتی تاثیر مضاعف دارد. البته که شاید ساختار غیر خطی هم که سازندگان فیلم در نشست رسانه ای خود به آن اشاره کردند در به وجود آمدن چنین مساله ای دخیل باشد. چرا که استفاده مکرر از تکنیک فلاش بک در چنین ساختاری اگر ضابطه مند نباشد به کلیت ساختار لطمه وارد می کند و بنظر می رسد یادگار جنوب از چنین ناحیه ای هم دچار آسیب شده باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *